تخت خواب بادی دو رنگ کامفورت بست وی

bestway 67723

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو رنگ کامفورت بست وی از محصولات با کیفیت کمپانی bestway و فروشگاه مرکزی محصولات بادی و تخت بادی اینتکس تهران

تخت خواب بادی دو رنگ کامفورت بست وی یکی از جدیدترین تخت های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در سطح نشیمنگاه و روکش طرح چرم برای قسمت های زیرین و کناری می باشد. محصولی که از نشیمنگاهی مواج با رویه کامفورت بهره برده که تا حدودی قابلیت طبی بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. علاوه بر این مواج بودن سطح رویه به همراه داشتن روکش مخمل در جلوگیری از تعریق بالا بسیار موثر خواهد بود. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن بالش بادی تعبیه شده در قسمت فوقانی نشیمنگاه اشاره کرد. همچنین یک پمپ باد برقی دو کاره نیز در بدنه این محصول پیاده سازی شده که می تواند این کالا را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کرده و باد آن را خالی کند. ساختار درونی این محصول از الیاف ابریشم تعبیه شده است که این الیاف ابریشم بسیار مستحکم بوده و طول عمر تخت خواب را دو چندان میکند این کالا میتواند بسیار مناسب باشد برای بیمارانی که از ناحیه گردن و کمر دچار مشکل شده اند . این تخت خواب بادی یکی از بهترین محصولات شرکت بست وی بوده و از نظر کیفیت کاملا تایید شده است . همچنین یک برچسب تعمیرات رایگان به همراه این تخت خواب عرضه میگردد . برای کسب اطلاعات دقیق تر میتوانید با تنها نمایندگی رسمی محصولات بادی اینتکس تماس حاصل فرمایید .

تخت بادی یک نفره بالش دار با پمپ باد برقی 220 ولتی بست وی ، تختی جدید ساخته شده توسط برند بست وی در سال 2022 می باشد که دارای رویه ای جیر و مواج بوده که می تواند برای کسانی که دوست دارند تختی نرم و راحت داشته باشند مناسب باشد . تخت خواب های بادی سبک بوده و قابل جابجا شدن می باشند . بنابراین شما در هر جای خانه می توانید از تخت خواب استفاده کنید . این تخت خواب بادی همچنین راه اندازی بسیار ساده و سریعی دارد ، چرا که راه اندازی آن توسط پمپ باد صورت می گیرد ، این تخت دارای یک پمپ باد در داخل بدنه خود است که نوع آن برقی بوده و می تواند در کمترین زمان ممکن باد را به داخل تخت بادی هدایت کند و آن را راه اندازی کند . این پمپ قابلیت مکش باد را نیز دارد که برای تخلیه باد می تواند بسیار کاربرد داشته باشد . تخت خواب بادی یک نفره بالش دار با پمپ باد برقی 220 ولتی بست وی از پی وی سی ساخته شده است ولی رویه آن یک لایه جیر می باشد که باعث زیبا تر شدن تخت شده و حس خوبی را به شما در هنگام استفاده خواهد داد .

تخت خواب های بادی این روزه توانسته اند به راحتی جای تخت خواب های ثابت و سفت را بگیرند و تبدیل به یک از اقلام ضروری هر منزل بشوند.این تخت خواب های بادی علاوه بر اینکه جنس سبک تر و مقاومی دارند به راحتی قابل جابجایی هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند.تخت بادی دو رنگ کامفورت محصولیست یک نفره با طراحی زیبا و جذاب میباشد که این کالا طی سال های گذشته از نظر ظاهری با تغییراتی مواجه شده و استایل کلی آن بسیار شیک تر و مدرن تر گشته است، به این تخت و تخت های بادی مشابه تنها محصولاتی هستند که به صورت ساده تر می توان از آن در مسافرت استفاده نمود. در ادامه با نقد و بررسی این کالا از تهران اینتکس همراه باشید.

طراحی و جنس بدنه : 

از مهمترین ویژگی هایی که خرداران به آن توجه ویژه ای دارند طراحی تخت خواب است که یک تخت خواب هرچند هم که با کیفیت باشد در صورت نداشتن طرح خوب و زیبا بدون شک شکست میخورد.اما این موضوع در این محصول کاملا رعایت شده و شاهد تخت خوابی منحصر به فرد هستیم که دارای طراحی خاص و زیبایی میباشد.این طراحی نه تنها در ظاهر بلکه در ساختار آن نیز به چشم میخورد و این محصول را به یکی از بهترین تخت خواب های یک نفره تبدیل کرده است. این محصول در بخش کناری خود سه لایه طبقاتی داشته که از درون همانند تصویر زیر به قسمت های متفاوتی جهت افزایش مقاومت متصل می شود. لازم به ذکر است که در قسمت بالایی تخت، یک پمپ برقی خودکار جهت سهولت باد کردن تخت قرار گرفته که تشک را در کمترین زمان ممکن آماده استفاده میکند.بدنه این تخت به صورت سراسری از الیاف PVC با ظواهر گوناگون ساخته شده است. بخش کناری از PVC معمولی مات و بخش بالایی از PVC با رویه مخملی ساخته شده است، هر دو این بخش ها با کیفیت هستند و طول عمر بالایی نیز دارند، جنس قسمت زیرین تخت نیز مشابه بخش کناری می باشد با این تفاوت که مقاوم تر بوده و می تواند فشار بیشتری را تحمل کند. لازم به ذکر است که ماده پی وی سی بدون رویه جیر به صورت ساده تری تمیز شده و همراه با رویه جیر باعث راحتی و ضد تعریق شدن آن می شود.

ابعاد و وزن

از دیگر ویژگی های مهم این تخت خواب بادی میتوان به ابعاد آن اشاره کرد که برای استفاده یک نفره بسیار مناسب بوده و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.به همین دلیل میتوانید به سادگی محلی مناسب برای استفاده از آن پیدا کنید و تخت را مورد استفاده قرار دهید.این محصول دارای وزن بسیار پایینی میباشد که این ویژگی توسط جنس به کار رفته در آن و همچنین طراحی هوشمندانه واقع شده است.به دلیل این وزن پایین می توان از آن در مسافرت نیز به سادگی بهره برد، وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچک مهم ترین عاملی است که این تخت را برای مسافرت مناسب دانسته. طول این تخت برابر 203 سانتی متر سانتی متر و عرض آن نیز 102 سانتی متر می باشد، ارتفاع این تخت نیز 38 سانتی متر میباشد.به علاوه به دلیل بالش سرخود این تخت بادی (بر آمدگی بالا) نیازی به حمل ابزاری اضافه در هنگام گشت و گذار خارج از محل زندگیتان نمی باشد. برای باد کردن تخت زمانی که پریز برق در دسترس شما نیست می توانید از پمپ باد دستی استفاده کنید.

جمع بندی :

استفاده از تخت خواب های بادی امروزه در بیشتر خانواده ها بسیار رایج میباشد و این موضوع به دلیل برتری همه جانبه این محصولات نسبت به تخت خواب های ثابت و محکم است که استفاده طولانی مدت از آنها باعث ایجاد ناراحتی هایی در ناحیه کمر میشود و پس از مدتی دیگر استراحتی راحت نخواهی داشت.این محصول دارای جنس بسیار با کیفیتی از نوع PVC است که استفاده از این جنس در تقریبا تمام محصولات بادی با کیفیت متداول است و علاوه بر تحمل فشار باعث سبکی تخت خواب شده است.به همین دلیل میتوانید به سادگی آنرا در مسافرت ها با خود حمل کنید یا در خانه آن را جابجا کنید.این محصول از بهترین تخت خواب های طراحی شده برای استفاده یک نفره  میباشد  و به سادگی و بدون هیچگونه آموزش خاصی قادر خواهی بود تا آنرا در کمترین زمان ممکن توسط پمپ باد آماده استفاده کنید.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
220 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
دارای سطح مواج موازی
ضد تعریق و طبی
بدنه دو رنگ
دارای پمپ باد برقی سرخود
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...