تخت خواب بادی دو قلو بست وی

bestway 67922

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو قلو بست وی تخت بادی جدید شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 تولید شده و فروشگاه اینتکس تهران آن را برای مشتریان خود موجود کرده است تا بتوانید با خرید یک تخت خواب بادی ، از دو تشک آن به صورت همزمان و یا مجزا استفاده کنید . تخت خواب بادی دو قلو بست وی یک تخت خانگی و مسافرتی است که در صورت دلخواه می توانید از آن در مسافرت ها نیز استفاده کنید . هر کدام از تشک ها با بند هایی که بر روی آن ها قرار دارد به یکدیگر متصل می شوند و در صورت قرار دادن آن ها بر روی هم شما یک تخت بادی نرم با ارتفاع 50 سانتی متر خواهید داشت ، همچنین می توانید از هر تشک به صورت جداگانه استفاده کنید تا دو نفر بتوانند در کنار هم استراحت کرده و بخوابند . طول هر تشک 188 سانتی متر و عرض آن 99 سانتی متر است که در صورت قرار گیری در کنار یکدیگر عرض تشک ها به 198 سانتی متر خواهد شد . تخت خواب بادی دو قلو بست وی برای استفاده دو نفره و تک نفره طراحی شده و می تواند وزن های بسیار بالایی را تحمل کند . این تخت بادی از لایه های پی وی سی با رویه جیر طراحی شده است .

  • طول : 188 سانتی متر
  • عرض هر عدد : 99 سانتی متر
  • ارتفاع هر عدد : 25 سانتی متر
  • ارتفاع جفت : 50 سانتی متر
  • جنس بدنه : پی وی سی رویه جیر
  • برند تولیدی : بست وی
  • وزن : 11 کیلوگرم
  • کد محصول : intex 67922

تخت خواب بادی دو قلو بست وی یکی از کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین تخت خواب هایی می باشد که در سال 2022 تولید شده است و می توانید آن را در محیط های مختلف استفاده کنید . این تخت خواب بادی دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد و در حالت روی هم می توانید برای استفاده تک نفره و در حالت جدا شده می توانید برای استفاده دو نفره به کار بگیرید . تخت خواب بادی فوق دارای رنگبندی های متنوعی می باشد که در این بخش  با یکی از پر فروش ترین رنگ ها شما را آشنا می کنیم که دارای بدنه تیره رنگ می باشد که آلودگی را به خود جذب نکرده و در صورت جذب نیز چندان مشخص نمی شود . البته باید گفت که رویه این محصول قابل تمیز کردن با پارچه های نم دار و یا شامپو فرش می باشد و به صورت کاملا جیر طراحی شده است تا خیال خانم های خانه دار را از این بابت به طور کلی راحت کند .

همچنین یکی از کاربردهای این تخت خواب بادی برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها می باشد ، جایی که می توانید از این محصول در شرایط مختلف همچون فضای باز و یا به درون چادر مسافرتی استفاده کنید . این تخت خواب بادی با توجه به ارتفاع استانداردی که دارای قابل استفاده در چادر های مسافرتی می باشد و دلیل این امر را می توان ارتفاع 25 سانتی متری آن در هنگام جدا شدن دانست . باید گفت که تخت خواب بادی فوق به هنگام روی هم قرار گرفتن دارای ارتفاعی بالغ بر 50 سانتی متر می باشد اما در حالت جدا شده علاوه بر ارتفاع کمتر قابل استفاده برای دو نفر می باشد و درون چادرهای مسافرتی قابل استفاده نیز است . این تخت خواب از بخش های کناری توسط تسمه ای که برای آن در نظر گرفته شده است قابل متصل شدن به هم است و جدا شدن در آن معنایی ندارد .

جنس بدنه این محصول از متریال درجه یک ساخته شده است که در سایر تخت خواب های بادی با کیفیت برند بست وی مورد استفاده قرار می گیرد . این تخت بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر می باشد که به صورت تک لایه است و دلیل استفاده از آن نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد که باعث می شود حتی قابل استفاده برای کودکان و یا کسانی باشد که دارای حساسیت پوستی هستند . اما برند بست وی برای ساخت بدنه زیرین و دیواره های کناری این تخت بادی از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده کرده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این نوع لایه در برابر وزن های بالا نیز مقاوم می باشد که از این رو باعث شده است بتوانید آن را به صورت دو نفره با قابلیت تحمل وزن هر تخت بادی 90 کیلو گرم استفاده کنید .

اما راه اندازی تخت بادی یکی از سوالاتی می باشد که در قسمت های مختلف از ما پرسیده می شود ، در این خصوص باید بدانید که برای راه اندازی این تخت بادی باید از پمپ های باد دستی و یا برقی مجزا استفاه کنید . با توجه به تست های صورت گرفته می توان گفت که این تخت بادی در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای باد می شود و در این خصوص با مشکلی مواجه نخواهید شد . وزن این محصول 11 کیلو گرم می باشد و به اندازه تخت های بادی دو نفره وزن دارد اما حجم آن بسیار کوچک می باشد و به راحتی می توانید پس از خواب آن را جمع آوری کرده و درون ساک حمل قرار داده و به گوشه ای از کمد دیواری منتقل کنید تا فضای کمتری از خانه اشغال شود . اگر به دنبال خرید تخت بادی دو نفره با کیفیتی هستید که قابلیت استفاده در محیط های خانگی ، کاری و مسافرت ها را دارد می توانید همین حالا آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...