تخت خواب بادی دو نفره جدید اینتکس

intex 64126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس یک محصول از شرکت اینتکس است که به عنوان یک تخت هوایی قابل استفاده برای دو نفر طراحی شده است. این تخت هوا معمولاً از مواد PVC مقاوم ساخته شده است و قابلیت پمپاژ هوا را دارا می‌ باشد. برای نصب و استفاده از تخت خواب بادی اینتکس دو نفره، مراحل زیر را دنبال کنید: ابتدا تخت هوا را از جعبه خارج کنید و به دقت از تمام قطعات آن اطمینان حاصل کنید. بر روی پایه‌های تخت هوا قرار دهید و مطمئن شوید که زمین زیر تخت صاف و تمیز است تا جلوگیری از پارگی یا سوراخ شدن تخت. پمپ هوا را به بخشی از تخت خواب که شیر پمپ قرار دارد، وصل کنید. پمپ هوا را روشن کنید و هوا را به تخت هوا پمپ کنید. این ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا تخت به اندازه کافی سفت شود. بعد از اینکه تخت هوا به اندازه مورد نظر سفت شد، شیر پمپ را ببندید و پمپ را از برق جدا کنید. تخت هوا آماده به استفاده است. حالا می‌توانید روی آن بخوابید و لذت ببرید. برای تخریب تخت هوا، شیر پمپ را باز کرده و هوا را خارج کنید. سپس تخت را به دقت جمع کنید و در جعبه اصلی ذخیره کنید. توجه داشته باشید که ممکن است نیاز به تعمیر یا پمپاژ مجدد تخت هوا داشته باشید هر چند وقت یک بار، زیرا تخت هوا ممکن است به تدریج هوای خود را از دست دهد. همچنین، در صورت دیدن هر گونه سوراخ یا پارگی در تخت هوا، باید آن را تعمیر کنید تا از افت هوا جلوگیری شود.

  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
  • تحمل وزن: 273 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با الیاف
  • دارای سطح مواج و کامفورت
  • دارای پمپ باد برقی
  • قابلیت تنظیم هوای درون تخت
  • طبی و ضد تعریق
  • کد محصول: intex 64126

این مدل در دو طرح قدیمی و جدید ساخته شده است که شاید در نگاه اول تفاوتی میان آن وجود نداشته باشد ، ولی شرکت اینتکس این مدل را با تغییراتی قابل توجه تولید کرده است . این تخت خواب بادی برای استفاده دو نفره ساخته شده است ، برای همین فضای کافی را می توانید در این تخت بادی داشته باشید ، تا بسیار راحت و آزادانه از تخت بادی استفاده کنید . در ضمن باید به این نکته نیز توجه کنید که تخت بادی چنان مقاوم و با کیفیت است که می تواند وزن هر دو نفر را تحمل کند . برای اینکه در ساخت این تخت خواب بادی از تکنولوژی های جدیدی استفاده شده است . یکی از این طراحی های خاص که برای ساخت تخت خواب بادی دو نفره جدید اینتکس استفاده شده است ، لایه هایی است که شاید با چشم دیده نشود ولی در بخش های داخلی تخت دارای این مواد بوده و می تواند کیفیتی فوق العاده را به تخت بادی ببخشد . 

یک تخت خواب بادی ، می تواند خاصیتی فنری داشته باشد ، داشتن خاصیت فنری در تخت خواب های بادی می تواند باعث شود که تخت بادی شما ، خاصیت ارتجاعی داشته باشد و اگر شما بر روی آن بپرید ، متوجه خواهید شد که این تخت به چه شکلی خاصیت فنری دارد و می تواند حتی از شدت ضربه نیز بکاهد . توجه داشته باشید که تخت بادی خوب باید یک خاصیتی دارد که فشار وارده را بتواند بر روی تمامی سطح تخت ، پخش کند . به همین منظور است که شما اگر در هر جایی از تخت بادی دراز کشیده و استراحت کنید ، متوجه خواهید شد که این محصول می تواند وزن را در تمامی سطح تخت پخش کند تا اینچنین تخت به صورت صاف قرار بگیرد و کج نشود .

تخت خواب بادی دو نفره جدید اینتکس یکی از با کیفیت ترین محصولات این برند برای خواب و استراحت در محیط های خانگی و همچنین کاری می باشد که در قالب پکیجی کامل برای شما عرضه شده است . تخت خواب های بادی در ظرفیت های یک نفره و دو نفره وجود دارند که این محصول در دسته دو نفره بزرگسال قرار گرفته است و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای افراد سنگین وزن بزرگسال نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . مواد اولیه ای که در ساختار بدنه این محصول به کار گرفته شده است به همانند سایر تخت های اینتکس از پی وی سی ترکیبی می باشد که مقاوم سازی های فوق العاده ای را در برابر فشار و ضربه ایجاد می کند . اگر شما هم به دنبال خرید تخت بادی اینتکس با کیفیت و البته مقرون به صرفه هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا این محصول را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم .

حال که صحبت از جنس بدنه شد بهتر است ابتدا به بررسی بدنه با کیفیت این محصول بپردازیم که نقش بسزایی در تعیین اولویت خرید بسیاری از افراد دارد . برند اینتکس در ساختار بدنه این تخت بادی از متریال ترکیبی کمک گرفته است که باعث می شود تا ساختاری مستحکم را در اختیار داشته باشید . با بررسی بیشتر بدنه این محصول در بخش رویه آن می توانید پی وی سی جیر یا همان مخمل را مشاهده کنید که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن انسان دارد . این امر باعث می شود تا به هنگام کشیده شدن پوست بر روی بدنه تخت با هیچ گونه خراشی بر روی پوست رو به رو نشوید . همچنین لازم به ذکر است که این نوع مواد اولیه کاملا ضد حساسیت نیز می باشد و برای تمامی پوست های حساس نیز قابلیت استفاده را دارد .

اما در قسمت های کناری و کف این تخت خواب بادی اینتکس با مواد اولیه ای به نام پی وی سی طرح چرم دو لایه رو به رو می شوید . این نوع مواد اولیه مقاومت بیشتری به نسبت پی وی سی جیر در برابر فشار و ضربه دارد و به همین خاطر در قسمت کف تخت که بیشتر تحت فشار است به کار گرفته شده است . این ترکیب فوق العاده باعث می شود تا علاوه بر افزایش قابلیت تحمل وزن محصول ، تخت به راحتی بتواند در برابر فشار و ضربه و حتی نور خروشید در فضای باز نیز مقاوم سازی شود . با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این تخت خواب بادی علاوه بر محیط های خانگی ، قابلیت استفاده در فضای باز مسافرت ها و کمپینگ ها را دارد .

در بدنه داخلی این تخت بادی اینتکس از پل های الیاف دار استفاده شده است که ضربه را بر روی خود مهار می کند و علاوه بر آن به هنگام خواب باعث می شود تا بدن در استانداردترین حالت ممکن خود قرار بگیرد و به این ترتیب دیگر در هنگام خواب در مدت زمان زیاد ، با خستگی و گرفتگی عضلات رو به رو نخواهید شد . سطح رویه این محصول نیز به صورت مواج ساخته شده است به گوه ای که شیارهای سطح رویه در تصاویر نیز مشخص است و این ساختار از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

قابلیت تحمل وزن این تخت خواب بادی اینتکس بالغ بر 273 کیلو گرم می باشد و وزنی 8.3 کیلو گرمی دارد که باعث می شود تا برای جا به جایی آن کار سختی پیش رو نداشته باشید . به همراه این تخت خواب بادی یک ساک حمل دسته دار نیز درون بسته بندی وجود دارد که جا به جایی محصول را حتی در پیاده روی های کمپینگ امکان پذیر می کند . همانطور که در تصاویر محصول مشاهده میکنید در بخش پایینی تخت خواب یک پمپ باد برقی خودکار تعبیه شده است که راه اندازی تخت را به راحتی آب خوردن می کند . با توجه به تست های صورت گرفته این تخت خواب بادی در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای راه اندازی و آماده استفاده می شود . همین حالا می توانید این محصول جذاب را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...