تخت خواب بادی دو نفره طبی با پمپ 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره طبی با پمپ 220 ولت ، فروش تخت خواب بادی عرضه با قیمت ارزان سایت اصلی شرکت اینتکس تهران و نمایندگی محصولات بادی

تخت خواب بادی دو نفره طبی با پمپ 220 ولت دارای رویه PVC با رویه جیر میباشد این نوع جنس بدنه ساختاری دو لایه داشته و تنها در برابر برخورد محکم اشیای تیز حساس خواهد بود.  این محصول شرکت بست وی  از بهترین و پرطرفدار ترین محصول بست وی میباشد . این تخت خواب بادی بهترین انتخاب برای بیماران عضلانی میباشد .شرکت بست وی در کمترین زمان به دست شما در سراسر کشور میرسد و دارای 48 ساعت مهلت تست برای محصولات بادی است. این محصول فوق العاده و جدید شرکت بست وی در کمترین زمان به دست شما در سراسر کشور میرسد و دارای 48 ساعت مهلت تست برای محصولات بادی است . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس ایران در تهران مراجعه کرده و برای خرید تخت خواب بادی دونفره طبی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

همانطور که از نام این محصول نیز پیداست در بخش بالایی بدنه آن یک پمپ باد قوی سرخود تعبیه شده است که راه اندازی آن را در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر می کند. این پمپ باد برقی قابلیت اتصال به برق 220 ولت شهری را دارد و با توجه به تست های صورت گرفته می توان گفت که در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای تخت را آماده استفاده می کند. همچنین این محصول علاوه بر باد کردن در جهت تخلیه باد نیز کاربرد دارد و در واقع پمپ بادی دو کاره به حساب خواهد آمد. پمپ باد تنها وسلیه همراه این تختخواب به حساب نخواهد آمد و علاوه بر آن یک ساک حمل دسته دار به همراه یک برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود که نیاز شما به خرید لوازم جانبی را به صورت کامل برطرف می کند.

فضایی که این تخت بادی در اختیار شما قرار می دهد برای استفاده دو نفره بزرگسال کاملا استانداردسازی شده است و در این خصوص با محدودیت فضا رو به رو نخواهید شد. همچنین طول 203 سانتی متری تخت باعث شده تا برای استفاده افراد قد بلند نیز محدودیتی نداشته باشید. قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد توسط برند سازنده این محصول در نظر گرفته شده است بالغ بر 275 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت فراتر از استاندارد آن دارد. در قسمت رویه این تخت خواب بادی که در تماس مستقیم با بدن افراد است از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که سازگاری بالایی با پوست بدن دارد و کاملا نیز ضد حساسیت است. همچنین در قسمت های کناری می توان پی وی سی طرح چرم دو لایه را مشاهده کرد که تحمل وزن تخت را به خوبی افزایش داده است. اگر به دنبال تختخوابی استاندارد، با کیفیت و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های خانگی و حتی مسافرت ها هستید قطعا این مدل می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.


تخت خواب بادی دو نفره طبی با پمپ 220 ولت از جدید ترین و زیبا ترین محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. ساختار این تخت خواب بادی بسیار مدرن تر از سایر تخت خواب های بادی بوده و به همین سبب توانسته است تا در سال 2018 به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شده و رضایت تمامی خریداران را به خود جلب نماید. فرم کلی آن به سکل مستطیل بوده و دارای رنگ بدنه کرمی می باشد که به راحتی با هر نوع دکوراسیونی درون منزل ست می شود. سطح آن به صورت مواج طراحی شده است که رویه مواج باعث ضد تعریق شدن تخت شده و از عرق کردن بدن به هنگام خواب و استراحت جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این تخت خواب بادی می پردازیم.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید تخت خواب بادی باید به آن توجه بسیاری شود، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. معمولا تخت خواب های بادی باید دارای بدنه ای از وینیل باشند که مقاومت و دوام خوبی داشته باشد. در غیر این صورت هر موادی غیر از این سبب افت کیفیت تخت شده و مناسب برای محصولات بادی نمی باشد. این تخت خواب بادی دارای بدنه ای از وینیل با روکش جیر بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تخت شده است و از سر خوردن بالش جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف آن نیز از وینیل دو لایه می باشد که که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. از این تخت خواب بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، خانه های دانشجویی و محل کار استفاده نمود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای کمتری را نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند و به راحتی می توان از ان در هر قسمت از منزل استفاده کرد. این محصول در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر طراحی و ساخته شده است که ارتفاع ان به گونه ای طراحی شده که که استفاه آن برای بیماران و سالمندان راحت باشد. تحمل وزن این تخت خواب بادی 275 کیلو گرم بوده و دارای وزن 8.25 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. ابعاد بسته بندی ان نیز بسیار کوچک بوده که به راحتی درون صندوق عقب ماشین جای شده و می توان آن را با خود به مسافرت برد.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این تخت خواب بادی قرار داده شده است و به وسیله آن شما می توانید تخت را باد زده و دیگر نیازی به هزینه کردن برای تهیه پمپ ندارید. ابتدا تخت خواب بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می نمایید. منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. پس از این که تخت خواب بادی باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آ را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت خواب بادی جلو گیری کنید.
  • بیش از اندازه به تخت خواب بادی باد نزنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. 
  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خواب بادی خودداری نمایید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
قابل استفاده برای بیماران عضلانی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...