تخت خواب بادی دو نفره طرح ارتشی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی، خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره طرح ارتشی توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران و نمایشگاه خرید حضوری محصولات بادی intex و بست وی

تخت خواب بادی دو نفره با طرح ارتشی از جدیدترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که در طراحی آن دقت زیادی شده است اینتکس تاکنون تولیدات بسیاری داشته است که هر کدام ویژگی های مخصوص خود را دارا می باشند.این تخت خواب دارای طرح ارتشی میباشد که با رنگ سبز پر رنگ تزیین شده .همچنینی میتوانید از رو تختی های جدا روی این تشک بادی استفاده کنید و در استفاده از آن محدودیتی نخواهی داشت.این تخت خواب بادی دارای شیار هایی برای عبور جریان هوا دراد که باعث خاصیت ضد تعریق تشک میشوند و همچنین راحتی مصرف کننده را تا چند برابر میکنند.از دیگر ویژگی های این تخت این است که به همراه خود یک ‍‍‍پمپ باد آن هم از نوع سرخود دارد که کمک بسیاری به مصرف کننده می کند. ساختار بدنه این نیز داری ویژگی های فراوان می باشد . این محصول زیبا را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی درایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

یکی از مهمترین ویژگی های این تختخواب بادی دو نفره را می توان وزن سبک آن دانست که به دلیل استفاده از متریال سبک در بدنه امکان پذیر شده است. وزن این تختخواب بادی دو نفره بالغ بر 8 کیلو گرم است که یکی از سبک ترین تخت های بادی دو نفره به حساب می آید. این محصول با توجه به وزن سبک و همچنین ساک حمل دسته داری که به همراه خود دارد، قابلیت جا به جایی را بسیار راحت کرده است و باعث شده تا حتی بتوانید از آن در مسافرت ها نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را از خود به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر ساک حمل می توان یک برچسب تعمیرات مخصوص برند اینتکس را نیز درون بسته بندی این محصول مشاهده کرد که در مواقع آسیب دیدگی بدنه کاربرد خود را به خوبی به نمایش می گذارد و بدون داشتن دانش خاصی به راحتی می توان تخت را تعمیر کنید.

برند اینتکس در بخش رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده کرده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، راحتی وصف ناپذیری را برای شما به همراه خواهد آورد. همچنین وجود پی وی سی طرح چرم دو لایه در بخش هایی همچون کف و قسمت های کناری باعث شده تا استحکام این تخت فراتر از انتظار باشد و بتوانید در وزن های بالا نیز از آن استفاده کنید. قابلیت تحمل وزنی که برای این تختخواب بادی دو نفره عنوان شده است بالغ بر 273 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و با خیالی راحت می توانید از آن برای افراد سنگین وزن نیز استفاده کنید. انعطاف پذیری بالای بدنه این تخت بادی باعث شده تا به هنگام جمع آوری نیز فضای بسیار کمی را اشغال کند و بتوانید آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید و یا پس از استفاده درون کمد دیواری قرار دهید تا فضای بیشتری را در خانه های کوچک در اختیار داشته باشید.

داشتن یک تخت خواب بادی نسبت به خریدن یک تخت خواب ثابت و سفت مزایای زیادی دارد.علاوه بر اینکه  هزینه یک تخت خواب ثابت نسبت به تخت خواب های بادی بسیار بیشتر میباشد، قابل حمل نیز نیستند و اینکار زحمت زیادی دارد. تخت خواب بادی طرح ارتشی به خودی خود   یک تخت خواب کامل میباشد که شما را از داشتن یک تخت خواب سفت و ثابت بینیاز میکند. این تخت خواب در زمان عرضه به بازاز  فروش فوق العاده ای داشته و در ادامه این مطلب قصد داریم تا دلایل این محبوبیت را برای شما شرح دهیم.با ما همراه باشید. 


طراحی

این تخت بادی در نوع خانگی طراحی شده و بسیار برای دکور اتاق خواب مناسب می باشد. طراحی این تخت از هر لحاظی نسبت به محصولات دیگر بهتر و مناسب تر می باشد. از جمله ابعاد که برای استفاده دو نفر از این تخت بسیار مناسب و قابل توجه است. اولین ویژگی ای که در این تخت خواب به چشم میاید دو رنگ بودن لایه های آن است که باعث شده این محصول از زیبایی بسیار قابل توجه برخوردار شود و بسیار مشتری پسند باشد. در طراحی جنس و مواد استفاده شده برای جنس تخت نیز بسیار توجه شده است. همچنین استفاده از طرح ارتشی بسیار کار خلاقانه ای بود که در آن صورت گرفته و به زیبایی گیاده شده است.

ابعاد و وزن

طول این تخت بادی دو نفره 203 سانتی متر ، عرض تخت بادی 152 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد که ارتفاع استانداری برای یک تخت بادی می باشد. در ساخت بخش های مختلف این تخت از پی وی سی با کیفیت بالا استفاده شده است و مقاومت بسیار خوبی دارد.این تخت خواب در حالت بسته بندی بسیار سبک و کم حجم بوده و این ویژگی هنگام حمل و نقل به کمک شما خواهد آمد.ابعاد این تخت بسیار مناسب بوده و دو نفر به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند.  جنس روبه تخت از PVC با رویه مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی مخملی و جنس کف آن از پی وی سی دولایه می باشد که علاوه بر مقاومت زیبایی خاصی نیز به این محصول بخشیده اند.

جمع بندی

دارا بودن ساک حمل یک امر مهم در خرید یک محصول بادی می باشد چرا که می توان با ساک حمل به راحتی محصول مورد نظر را جابجا کنیم.در صورت استفاده صحیح از این محصول میتوانید تا سالها از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.همچنین در صورت بروز مشکل میتوانید از بسته ی تعمیراتی همراه استفاده کنید و مشکل را برطرف کنید.در استفاده تخت های بادی دارا بودن پمپ باد یک موضوع مهم است که خریداران به آن توجه بسیاری دارند. حالا در صورتی که این پمپ بصورت سرخود و در نوع برقی روی تخت باشد بسیار مناسب می باشد و جالب توجه است.این  تخت خواب بادی دو نفره نیز داری یک پمپ باد سرخود از نوع برقی می باشد.

نوع
مسافرتی، خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC چند لایه مخملی
جنس بخش کناری
PVC سه لایه
جنس کف
PVC جهار لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
به همراه برچسب تعمیرات
دارای سطح موج دار موازی
دارای بالش بادی سرخود
بدنه طراح دار و رنگی
جنس بدنه از PVC با رویه جیر
رویه مواج و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...