تخت بادی چند کاره دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی چند کاره دو نفره یکی از بهترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت کلمن در فروشگاه محصولات بادی اینتکس و مرکز فروش تخت بادی

تخت بادی چند کاره دو نفره اینتکس یکی از بهترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت کلمن بوده که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. این تخت بادی بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک وینیل داشته که از روکش جیر برای قسمت رویه و از روکش طرح چرم نیز برای قسمت های کناری و کف استفاده شده است. این جنس بدنه ضخامت بسیار خوبی داشته به همین دلیل در برابر شرایط جوی مختلف و ساییدگی های سطحی مقاوم خواهد بود. تخت خوابی که روکش کامفورت داشته و طراحی مواج در این تخت نیز باعث ایجاد سطحی بسیار راحت می شود. استفاده از روکش جیر نیز موجب شده تا در برابر تعریق بالا مقاومت لازم را داشته باشد. استفاده از لایه های قوی در داخل بدنه و همچنین داشتن روکش کامفورت قابلیت بسیار مهم طبی بودن را برای این محصول به همراه داشته که امکان استفاده برای بیماران عضلانی و استخوانی را نیز فراهم خواهد کرد. این محصول دارای ساک حمل متصل به بدنه بوده و از یک پمپ باد برقی مجزا که قابلیت پمپاژ و مکش باد را داشته بهره مند می باشد. از این تخت بادی می توان به عنوان یک تخت خواب ثابت در اتاق خواب و نشیمن استفاده کرد . این محصول زیبا را شرکت اینتکس ایران با قیمتی ارزان و مناسب روانه بازار کرده است . 

تخت بادی چند کاره دو نفره از سری تخت خواب های بادی ولید شده توسط شرکت کلمن می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای بدنه ای با کیفیت بالا بوده و به دلیل زیبایی ظاهری ای که دارد توانسته است تا مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. شکل کلی این تخت بادی همانند سایر تخت خواب ها به صورت مستطیل بوده و دارای بدنه ای به رنگ های سبز و سفید می باشد. از این محصول می توان درون منزل، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. در ادامه به بررسی بیشتر این تخت خواب بادی خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

از مهمترین و اصلی ترین نکاتی می باشد که هنگام خرید یک تخت بادی باید به آن توجه بسیاری شود. تخت خواب های بادی بایستی دارای بدنه ای با کیفیت و با دوام باشند . بتوانند وزن های زیاد را به خوبی تحمل کنند و از دوام بسیار بالایی بهره مند باشند. شرکت کلمن توانسته است تا با تولید این تخت بادی بسیار با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی با کیفیت بالا را روانه بازار کرده است. سطح این تخت بادی از وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش جلو گیری می کند. بخش کناری این تخت بادی از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف آن نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و ضد آب نیز می باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی همانند سایر محصولات بادی کلمن دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند و می توان از آن به راحتی درون اتاق خواب و یا اتاق نشیمن استفاده کرد. این محصول می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت سالمندان و بیماران نیز باشد. این تخت بادی در ابعادی همانند طول: 198 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر طراحی و ساخته شده است که ارتفاع آن نیز کاملا استاندارد بوده و افراد بیمار به راحتی میتوانند به روی ان رفته و یا از ان پایین بیایند. تحمل وزن آن 295 کیلو گرم بوده و دارای وزن 7 کیلو گرم می باشد که نسبت به تخت خواب های ثابت کاملا سبک تر بوده و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول تنها به یک پمپ باد نیاز است که یک عدد از نوع برقی بر روی این محصول قرار گرفته است. ابتدا تخت بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی قرار می دهید. پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می کنید. پس از این که تخت به اندازه کافی باد شد و شکل کلی خود را گرفت پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تخت را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت بادی جلو گیری کنید.
  • از پرش بر روی آن خودداری نمایید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
295 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج تمام طبی
رویه ای مواج و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...