تخت خواب بادی دو نفره 64159

intex 64159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
4,550,000
4,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس یک محصول معروف در دسته تخت‌های هوا یا تخت‌های بادی است که توسط شرکت اینتکس تولید می‌شود. این تخت‌ها به عنوان یک جای خواب اضافی یا برای استفاده در کمپینگ و سفرهای خارجی بسیار مفید هستند. آنها معمولاً از مواد PVC مقاوم ساخته شده و دارای پمپ برای پمپاژ و تخریب سریع هستند.
ویژگی‌های معمول تخت خواب بادی دو نفره اینتکس شامل موارد زیر می‌شود: اندازه: این تخت‌ها برای دو نفر مناسب هستند و معمولاً ابعادی حدوداً 152x191x22 سانتی‌متر دارند. پمپ یا ماشینهای تزریق هوا این محصولات با یک پمپ تخصصی یا حتی می‌توانید از ماشین شخصی خود برای پمپ کردن هوا استفاده کنید. برخی مدل‌ها دارای پمپ داخلی دارند که به شما کمک می‌کند به راحتی تخت را باد کنید. طراحی مقاوم: تخت‌های اینتکس عموماً از مواد مقاوم و ضد پارگی ساخته شده‌اند تا از سریع از دست دادن هوا جلوگیری کنند. کیسه حمل: بسیاری از تخت‌های اینتکس همراه با یک کیسه حمل عملی جهت حمل و نقل آسان هستند. قابل استفاده در داخل و خارج از خانه: این تخت‌ها برای استفاده در داخل خانه و همچنین در مسافرت‌ها و کمپینگ مناسب هستند. اگر سوال خاصی در مورد تخت خواب بادی دو نفره اینتکس دارید یا اطلاعات بیشتری نیاز دارید، لطفاً سوال خود را توضیح دهید تا من بتوانم به شما کمک کنم. 

می توان گفت که تخت خواب بادی دو نفره 64159 از شیک ترین و لوکس ترین تخت خواب های بادی است که شرکت اینتکس آن را تولید کرده است . این تخت بادی همچنین از جدید ترین مدل هایی است که به تازگی نیز در فروشگاه اینتکس موجود شده است . اگر شما فردی هستید که علاقه زیادی به این دارید که تخت بادی شما ارتفاع متوسطی داشته باشد و حجم بسته بندی آن کوچک باشد ، بدون شک این مدل یعنی تخت خواب بادی دو نفره اینتکس می تواند یک گزینه فوق العاده برای شما باشد . در ضمن توجه داشته باشید که این تخت بادی سطح مواج دارد که می تواند یک خاصیت ضد تعریقی فوق العاده ای را به محصول ببخشد . از سوی دیگر با ترفند هایی از سوی فروشگاه اینتکس همچون طراحی رویه مواج و البته استفاده از رویه جیر ، این تخت بادی به خوبی می تواند از عرق کردن جلوگیری کند . 

به منظور سهولت در راه اندازی و عدم خسته شدن شما برای راه اندازی تخت بادی ، این محصول یک پمپ باد قوی دارد که راه اندازی را برای شما بسیار آسان تر کرده است تا کمتر از 4 دقیقه بتوانید آن را راه اندازی کنید . این پمپ برقی است و با سرعت زیادی می تواند راه اندازی را برای شما انجام دهد . لازم به ذکر است که حتی شما می توانید این تخت بادی را با پمپ های باد دستی راه اندازی کنید ، بنابراین اگر دوست داشته باشید در طبیعت از این محصول استفاده کنید ، می توانید آن را با خود به همراه داشته باشید و تخت را با استفاده از پمپ های دستی که نیازی به برق ندارند راه اندازی کنید . به همراه این محصول یک ساک حمل مخصوص قرار داده شده است که می توانید با استفاده از آن به راحتی تخت را جابجا کرده و حتی از صدمه دیدن آن جلوگیری نمایید .

تخت خواب های بادی با توجه به طراحی جدید و مدرنی که دارند یکی از بهترین و خوشخواب ترین تخت هایی هستند که شما می توانید آن ها را خریداری کرده و بدون مشکل از آن استفاده کنید . این تخت خواب های بادی ، بسیار نرم و راحت هستند و دلیل اصلی آن نیز طراحی این محصولات است که به صورت بادی تشکیل شده اند . هر وسیله بادی می تواند انعطاف پذیری بسیار خوبی را داشته باشد ، به خصوص اگر از آن ها برای ساخت تخت بادی استفاده شود . برای همین است که شما در واقع بر روی هوا خوابیده و اصلا فشاری را روی خود احساس نمی کنید ، این بزرگترین مزیتی است که تنها می توانید آن را در تخت بادی و یا تشک های بادی مشاهده کنید . به منظور اینکه با این تخت بادی دو نفره 64159 بیشتر آشنا شوید ، در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت تا با موارد زیادی از محصول آشنا شوید . 

اکثر تخت خواب های بادی مستطیلی شکل ساخته می شوند و دلیل آن این است که افراد دارای قد بلند تری نسبت به عرض خود هستند و برای همین لازم است که تخت خواب های بادی تقریبا کشیده و به صورت مستطیلی شکل تولید شوند . این در حالی است که تخت خواب های بادی دو نفره نسبت به مدل های یک نفره عرض بیشتری دارند ، دلیل آن نیز کاملا واضح و آشکار است ، برای اینکه مناسب برای استفاده دو نفره هستند و تولید کننده این محصول باید این مورد مهم را در نظر داشته باشد که با در نظر گرفتن یک ابعاد استاندارد ، شما بتوانید به صورت دو نفره از تخت استفاده کنید و فضای کافی را برای آن داشته باشید . 

هر تخت بادی ، ویژگی ها و مزیت های خاص خود را دارند ، به طور مثال این تخت بادی ارتفاع کوتاهی دارد ، البته اینکه گفته می شود تخت بادی ارتفاع کمی دارد ، این نیست که ارتفاع آن کمتر از تشک های بادی است ، ولی اگر آن را با سایر تخت خواب های بادی مقایسه کنید ، در دسته ی تخت خواب های بادی قرار می گیرد که ارتفاع کمتری دارد . بسیاری از مشتریان نیز دوست دارند که تختی را انتخاب کنند که ارتفاع کوتاهی داشته باشد تا آن ها بتوانند به نحو احسنت از تخت استفاده کنند . داشتن ارتفاع کوتاه در تخت خواب های بادی یک مزیت بزرگ دارد و آن هم این است که اگر شما قصد داشته باشید که از تخت بادی در سفر استفاده کنید ، حمل و نقل آن راحت تر باشد و شما بتوانید آن را به سادگی جابجا کنید . 

برای اینکه حمل این تخت بادی برای شما آسان تر باشد ، می توانید از ساک حمل قرار گرفته در کنار تخت بادی استفاده کنید ، این ساک توسط خود شرکت اینتکس برای تخت در نظر گرفته شده و تولید شده است و در بدنه آن نیز عبارت اینتکس درج شده که تمامی این موارد گواهی بر این است که تخت بادی شما اصل و اورجینال بوده و توسط شرکت اینتکس تولید شده است . همچنین ارتفاع کم تخت بادی به شما اجازه می دهد تا در صورتی که قصد دارید از تخت بادی در داخل چادر مسافرتی استفاده کنید ، بدون مشکل آن را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید . در ضمن باید توجه داشته باشید که ابعاد چادر مسافرتی شما باید با تخت بادی همخوانی داشته باشد ، یعنی اگر تخت بادی از چادر مسافرتی بزرگ تر باشد ، عملا نمی توانید آن را راه اندازی کنید . 

یک مشکلی که شاید به آن برخورد کنید ، این است که این تخت بادی دارای پمپ باد برقی است ، ولی زمانی که شما بخواهید از تخت بادی در طبیعت استفاده کنید ، نیازمند این هستید که از پمپ باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق ندارد ، برای همین ما به شما پیشنهاد می کنیم که از پمپ های باد دستی استفاده کرده و حتما یکی از این پمپ ها را به همراه داشته باشید . البته که این پمپ جاگیر نبوده و به راحتی می توانید آن را به همراه داشته باشید و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید . رنگی که این تخت بادی دارد ، بسیار زیبا و دوست داشتنی است که علاقه شما را به استفاده از این محصول دو چندان خواهد نمود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...