تخت خواب بادی سه رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی سه رنگ از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران در تهران نمایندگی فروش محصولات بادی در مرکز فروش تخت خواب بادی intex و بست وی

تخت خواب بادی سه رنگ از سری  محصولات بادی با کیفیت ساخت شرکت Lightspeed میباشد و یکی از پرطرفدار ترین تخت های بادی دو نفره موجود در بازار است که خریداران خود را دارد.این محصول دارای کیفیت ساخت فوق العاده ای ست که این کیفیت هم در طراحی و هم در ساختار تشک دیده میشود.بخشش بالایی با وجود وجود لایه های مواج مشابه سایر تخت خواب های بادی از دو لایه ابریشمی جداگانه نیز ساخته شده است که استفاده از این جنس در بدنه باعث استراحتی راحت تر و لذت بخش تر شده است. بخش رویه آن از رنگ بندی قرمز تیره و بخش کناری از دو رنگ طوسی و قهوه ای سوخته بهره می برند که با تضاد رنگی، باعث افزایش زیبایی این تخت بادی شده اند.این محصول در حالت بسته بندی بسیار کم حجم بوده و فضای زیادی اشغال نمیکند و از طرف دیگر هنگام حمل و نقل مشکل ساز نخواهد شد . شما می تونید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی سه رنگ با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

اگر به دنبال تختخواب بادی جمع و جوری در حالت خالی از باد برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها هستید باید بگوییم که با یکی از بهترین انتخاب ها رو به رو شده اید. این تخت بادی با توجه به متریال فوق العاده انعطاف پذیری که در ساختار بدنه خود دارد، باعث شده تا به هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال کند و به راحتی بتوانید آن را به همراه خود در مسافرت ها داشته باشید. همچنین این محصول بهترین انتخاب برای استفاده در خانه های کوچک نیز است زیرا فضایی که در هنگام خواب اشغال می کند پس از استفاده می تواند با جمع آوری تخت خواب به صورت کاملا آزاد قرار بگیرد زیرا تخت در مدت زمان سه دقیقه ای به صورت کامل جمع آوری می شود و درون کمد دیواری قرار می گیرد. به همراه این تخت بادی یک عدد برچسب تعمیرات و همچنین یک ساک حمل دسته دار نیز برای شما قرار داده شده است تا نیاز شما به خرید لوازم جانبی را برطرف نماید.

همچنین برای راه اندازی این تخت بادی نیز کار اصلا سختی را پیش رو ندارید زیرا بر روی بدنه این تخت یک پمپ باد تماما برقی اتوماتیک قرار گرفته است که قابلیت اتصال به برق شهری را دارد. این پمپ باد با زدن یک دکمه شروع به انتقال باد می کند و برای راه اندازی تخت فقط به مدت زمان سه دقیقه ای نیاز خواهید داشت. همچنین دو کاره بودن این پمپ باعث شده تا برای خالی کردن باد آن نیز مشکلی نداشته باشید و با زدن دکمه ای دیگر، تخت در مدت زمان سه دقیقه ای جمع آوری و خالی از باد می شود. متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه این محصول کاملا سازگار با پوست بدن انسان و ضد حساسیت می باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا بزرگسال استفاده کنید.

تخت خواب بادی سه رنگ از سری محصولا تبادی تولید شده توسط شرکت لایت اسپید می باشد که دارای زیبایی به خصوصی می باشد. این محصول دارای ساختار و ارگونومی ساخت 3 طبقه می باشد که هر کدام از این لایه ها به یک رنگ می باشند. سطح این تخت به رنگ زرشکی، قسمت وسط قهوه ای و قسمت پایینی تخت طوسی می باشد که هارمونی رنگ جالبی را این سه رنگ تشکیل داده اند. تخت خواب های بادی می توانند یک وسیله بسیار مناسب و یک جایگزین بسیار خوب برای تخت خواب های ثابت باشند که در ادامه به بررسی بیشتر این تخت خواب های بادی خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی یک وسیله بسیار کاربردی می باشد که می توان از ان درون منزل و یا محصول کار استفاده کرد. یک تفاوت عمده ای که این محصول با سایر تخت خواب های بادی دارد این است که دارای سطح مواج نمی باشد و ممکن است تا بدن شما دچار تعریق بشود. این تخت بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای کمتری را به نسبت تخت خواب های ثابت اشغال می کند. این محصول در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 13 کیلو گرم نیز می باشد.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

از مهمترین قسمت هایی می باشد که در هنگام خرید یک تخت بادی یاید به ان توجه بسیاری شود. این تخت بادی دارای سطحی از جنس وینیل ابریشمی بوده که بسیار نرم می باشد و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف تخت باید نیز از وینیل دو لایه می باشد که کاملا ضد آب بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز دارد. این محصول را می توان از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری نمود.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش بر روی ان خودداری کنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت جلو گیری کنید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
نوع
خانگی، مسافرتی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با روکش ابریشمی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 13 کیلوگرم
با ارتفاع بلند
دارای سطح صاف و نرم
طرح روی بدنه: ساده
ضد تعریق
طبی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Lightspeed

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...