تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
3,620,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 220 ولت یکی از سری محصولات بادی شرکت intex با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران عرضه می شود.

تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 220 ولت یکی از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول بادی دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده که توانسته است به یکی از جذاب ترین و پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. این مصحول دارای بدنه اس از جنس وینیل بوده که با روکش مخملی پوشانده شده است. این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده است که هم ضد آب می باشد و هم از مقاومت بالایی برخوردار است. تحمل وزن این تخت بادی 140 کیلو گرم بوده که به خوبی می تواند افراد سنگین وزن را تحمل کند و به هیچ عنوان تغییر حالت ندهد. این محصول یک وسیله طبی محسوب می شود که دکتر ها برای بیمارانی که دارای درد مفاصل و ماهیچه میباشند این گونه تخت خواب ها را برای استراحت آن ها تجویز می کند. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، استراحت و مطالعه استفاده کرد. شما می توانید این تخت خواب بادی را از فروشگاه نمایندگی اینتکس ایران خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 220 ولت

تخت های بادی یکی از طبی ترین و کاربردی ترین لوازمی بوده که فرد می تواند آن را جایگزین تخت های چوبی کرده و طول عمر بالایی دارد. تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 220 ولت یک نمونه از این گروه محصولات بوده که در نهایت کیفیت و طول عمر تولید شده و زیبایی ظاهری فوق العاده بالایی از خود نشان می دهد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز می توانید برای خرید تخت بادی مطمئن تا پایان این بخش با ما همراه گردید.


طراحی ساده و طبی تخت بادی

محصول تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 220 ولت یک نمونه تخت بادی مستطیل شکل بوده که بخش لبه بالایی آن پمپ باد برقی آن تعبیه شده است. این محصول در لبه بالایی خود یک بالش بادی سرخود داشته که می تواند حد فاصل پشت گردن شما را پوشش داده و ستون فقرات فرد را در حالت استاندارد نگه دارد. رویه اصلی این تخت بادی خطوط موازی داشته و ساختاری مواج داشته که موجب نرم شدن رویه این محصول می شود. این رویه مواج با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان خواب جلوگیری می کند. رنگ بدنه این محصول نیز روشن بوده که موجب می شود به راحتی با تمامی رنگ های هماهنگ شده و مورد پسند رنگ سنی جوان می باشد. ارتفاع بدنه آن نیز از سه بخش تشکیل شده که موجب فنری شدن بدنه آن می شود.


طول عمر بالای تخت بادی

تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 220 ولت دارای طول عمر بالایی بوده که با در نظر گرفتن کیفت بالایی که جنس بدنه آن داشته شما می توانید در سال های طولانی به سادگی از این گروه محصول استفاده کرده و لذت ببرید. بدنه اصلی این تخت بادی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی با رویه مخمل تولید شده که نرم و مقاوم بوده و دوام بالایی از خود نشان می دهد. بخش کناری محصول از نوع پی وی سی جیر بوده تا در صورت استفاده مدوام از این تخت بادی و برخاستن و نشستن های پیوسته کناره این محصول دچار آسیب نشود. کف تخت بادی که تحت فشار و وزن بالایی بوده از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه شما می توانید از طول عمر این محصول آسوده خاطر باشید.


اقلام همراه تخت بادی

یکی از مهم ترین مواردی که افراد در زمان تخت بادی به آن توجه داشته مربوط به تجهیزات جانبی محصول بوده تا بتوانید به راحتی از کالای خود استفاده کرده و همچنین از آن مراقبت کنید. تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 220 ولت یک محصول استاندارد بوده و برای راه اندازی خود یک عدد پمپ باد برقی سرخود دارد. این پمپ باد برقی دو طرفه بوده به طوری که شما می توانید با فشردن یک کلید محصول مورد نظر را در زمانی کوتاه راه اندازی کرده و همچنین در جهت عکس با فشردن همان کلید می توانید بدنه محصول را از باد تخلیه کنید. این تخت بادی دارای یک ساک حمل استاندارد بوده که با استفاده از آن می توانید این محصول را جا به جا کرده و یا در محلی مناسب بعد از جمع اوری نگهداری نمایید. این تخت بادی مجهز به یک عدد برچسب تعمیرات نیز بوده تا در صورت بروز هرگونه آسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید ساختار محصول را ترمیم کرده و مجدد مورد استفاده قرار دهید.


سایز و تحمل وزن تخت بادی

این تخت بادی ابعادی مستطیل شکل داشته که طول آن برابر با 191 سانتی متر و عرض آن معادل با 97 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این محصول نیز 43 سانتی متر بوده تا در زمان برخاستن از روی بدنه آن کمترین میزان فشار به ستون فقرات فرد وارد نشود. وزن بدنه این تخت بادی نیز 5 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. اما این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این تخت بادی می تواند تا میزان 140 کیلوگرم را بدون افت کیفیت را بر روی خود تحمل کند. این میزان تحمل وزن مناسب استفاده یک نفر بزرگسال بوده به همین دلیل توصیه می کنیم هرگز وزنی بیش از این مقدار بر روی آن وارد نسازید.


خرید تخت بادی

برای خرید تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 220 ولت می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا این تخت بادی اورجینال را کاملا اصل و با قیمت مناسب در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد جدید و قوی
رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین مختلف
دارای پمپ باد برقی دوکاره 220 ولت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...