تخت خواب بادی دو نفره اینتکس

کد intex 64140

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
4,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره مرتفع در فروشگاه آنلاین محصولات بادی و نمایندگی اصلی اینتکس تهران ، نمایشگاه تخت خواب بادی دو نفره اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مرتفع از سری محصولات بادی با کیفیت از شرکت اینتکس میباشد که دارای ویژگی های زیادی نسبت به محصولات مشابه است .یکی از ویژگی های این تخت بادی راحتی استفاده از آن اشاره کرده که استراحتی لذت بخش برای شما فراهم میکند. طراحی و جنس با کیفیت بدنه این تخت بادی از دیگر این محصول ساخته شده از جنس وینیل با رویه مخمل و طرح چرم بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا در برابر ساییدگی نیز مقاوم خواهد بود.داشتن رویه مواج و کامفورت نیز سبب شده تا قابلیت های مهمی از جمله طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به حجم کم و وزن پایین آن اشاره کرد که در مواقع جابجای و به کمک میاید.این محصول با توجه به داشتن چنین ویژگی هایی می تواند علاوه بر افراد معمولی برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز مفید باشد. این تخت خواب بادی به دارای یک پمپ باد برقی سرخود بوده که می تواند علاوه بر پمپاژ عمل مکش باد را نیز انجام دهد. 

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس

اگر به دنبال تختی هستید که با استفاده از آن احساس سر زندگی و شادابی داشته باشید و بتوانید به طور واضح تفاوت خواب و کیفیت خواب را مشاهده کنید ، بهتر است که از یک تخت بادی نظیر تخت خواب بادی دو نفره اینتکس استفاده کنید . این تخت فوق العاده است و از آن جا که عریض است ، مناسب برای استفاده دو نفره می باشد و شما می توانید در کنار همسر خود از این تخت بادی استفاده کنید . به طور کلی در کشور های دیگر به این نوع تخت خواب های بادی ، تخت خواب بادی کوئین نیز گفته می شود ، چرا که برای استفاده دو نفره می باشد . این تخت قابلیت اجرا و راه اندازی در هر بخشی از خانه را دارد ، حتی اگر شما دوست داشته باشید ، می توانید این تخت را در مسافرت ها نیز استفاده کنید . 

اگر صرفا این تخت را برای استفاده در مسافرت ها خریداری می کنید ، بهتر است که در خرید خود صرف نظری داشته باشید ، دلیل آن هم این است که ما به شما یک پیشنهاد شگفت انگیز دیگری داریم که آن هم استفاده از تشک های بادی به جای تخت بادی می باشد . این وسیله ها کم جا هستند و از پمپ باد دستی برای راه اندازی آن ها استفاده می کنید . ولی باد کردن تخت بادی بسیار راحت است ، برای اینکه پمپ برقی بر روی آن وجود دارد . یک تخت خواب بادی به خصوص اگر دو نفره باشد ، وجود یک پمپ برای آن بسیار ضروری خواهد بود . محلی که برای این پمپ قرار گرفته است بسیار عالی بوده و با سیم بلند پمپ ، شما می توانید آن را به راحتی به هر پریزی که در دسترس دارید ، متصل کنید و شاهد باد شدن سریع تخت باشید .

تخت بادی دو نفره مرتفع ، یکی از انواع محصولات بادی در دسته بندی تخت های بادی شرکت اینتکس میباشد که هرساله نیز با تغییرات جدید و ویژگی های بهتری به بازار عرضه میشود.این محصول توانسته فروش فوق العاده ای را تجربه کند و یکی از محبوب ترین تشک های بادی در نوع خود میباشد.در این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های این محصول بپردازیم پس ادامه مطلب را از دست ندهید.


جنس بدنه

بخش داخلی تخت خواب بادی نیز از لایه های موازی و فوق العاده با کیفیت ساخته شده است که طی زمان و استفاده های مداوم با مشکلی مواجه نشود، این لایه به طور کاملا حرفه ای طرح بندی شده اند و تا بخش بالایی ادامه دارند.استفاده از PVC در تمامی محصولات بادی با کیفیت متداول میباشد و تمامی قسمت های این تخت بادی از ماده PVC دو لایه و با کیفیت ساخته شده است، بر روی این ماده PVC نیز یک لایه مخملی برای افزوده شدن ویژگی ضد تعریق به آن افزوده شده است تا حس بسیار بهتر و طبیعی تری نیز به شخص استفاده کننده منتقل شود.


ابعاد و تحمل وزن

این تخت بادی ابعادی استاندارد و مشابه اغلب تخت های بادی داشته و برای استراحت های کوتاه و یا دائمی کاملا مناسب می باشد.طول آن برابر با 203 سانتی متر یعنی بیش از دو متر و عرض آن نیز 152 سانتی متر می باشد.، این ابعاد دقیقا مشابه بهترین تخت های تولید شده تا به امروز بوده است. ارتفاع این تخت نیز 46 سانتی متر می باشد تا ظاهر و حس تخت گونه این محصول حفظ شود. با چنین ابعادی و وزن 9 کیلو گرمی این تخت بادی، دو شخص با حداکثر وزن 273 کیلو گرم توانایی استفاده از آن را دارند، دقت داشته باشید که تعادل وزنی استفاده از تخت را در تمامی بخش های آن به یک میزان رعایت کنید.

طراحی

بخش بالایی دارای راه راه های عرضی دو گانه ای است که علاوه بر حفظ ظاهر تخت وظیفه خاصیت ضد تعریق به تشک میبخشد.این محصول به گونه ای طراحی شده است که راحتی مصرف کننده در اولویت قرار گرفته است. لایه های راه راه عرضی متفاوت با سایر محصولات باعث می شود در هنگام  خوابیدن عرق نکنید و راحتی خاصی در حد و اندازه های سایر تخت های چوبی و یا فلزی روز داشته باشید.طراحی این تخت بادی کاملا ساده و شیک است که در تمامی جهت های خود دارای یک لایه مخملی جذاب نیز می باشد. بخش کناری رنگی مشابه مشکی دارد و قسمت بالایی خاکستری است. این ترکیب رنگی فوق العاده زیبا بوده و در بسیاری از محصولات محبوب اینتکس به کار گرفته شده است. این مزیت تنها در برخی محصولات دیده می شود که باعث افزایش ارزش های درونی این کالا می شود، سطح موج دار عرضی روی بدنه باعث می شود هنگام خوابیدن روی آن تمامی بخش های خالی کمر را پوشانده و خاصیت طبی گونه ای داشته باشد.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج تمام طبی
رویه ای مواج و ضد تعریق
قابل استفاده برای بیماران
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...