تخت خواب بادی مسافرتی دو رنگ AeroBed

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جهت خرید تخت خواب بادی مسافرتی دو رنگ AeroBed می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران و نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اقدام نمایی

تخت خواب بادی مسافرتی دو رنگ AeroBed یک محصول با طراحی بسیار متفاوت است که با هیچ یک از تخت بادی موجود در بازار شباهت ندارد. ساختار کلی این محصول به صورت دو لایه و دو طبقه می باشد که بر روی هم قرار گرفته است و تحمل وزن بالایی را به این محصول تحمیل کرده است. در رابطه با رنگ این محصول هم باید عنوان کرد که قسمت زیرین این کالا یکدست ابی رنگ بوده و رویه اصلی این محصول هم سفید رنگ است. در کنار این موارد باید به شیاردار بودن بدنه اصلی این کالا هم اشاره نمود که محیطی نرم و لطیف را برای شما خلق کرده است. هم چنین این محصول خود دارای پمپ باد سر خود است که نیاز شما را از این بابت هم بر طرف کرده است. هم چنین این تخت خواب بادی دارای یک عدد ساک حمل هم می باشد که جا به جایی و حمل این محصول را برای شما فوق العاده ساده و اسان کرده است. اگر شما هم قصد خرید یک محصول خاص و بادوام را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت عالی خریداری نمایید.

با تولید تخت خواب های بادی یکی از بزرگترین تحولات در زمینه تخت خواب ها رقم خورد چرا که این تخت ها کاملا بادی بوده و می توانست یکی از بهترین بستر ها را برای خوابیدن و استراحت کردن افراد به ارمغان بیاورد ، همچنین حس رقابتی که در بین تولید کنندگان و فروشندگان تخت خواب های بادی پدیدار شد کمپانی های مختلفی سعی کردند تا با ارائه کردن تخت خواب های نرم و راحت و در عین حال زیبا فروش خود را افزایش دهند . در میان این تخت خواب های جدید تخت خوابی بسیار متفاوت و زیبا روانه بازار شد که با نام تخت خواب بادی مسافرتی دو رنگ AeroBed به شهرت بالایی رسید . این تخت خواب بادی بسیار زیبا دارای ویژگی های بسیار زیادی است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول به آن ها خواهیم پرداخت تا علاوه بر آن راهنمایی برای خرید تخت خواب بادی مد نظرتان نیز باشیم ، پس در ادامه همراه ما باشید با نقد و بررسی بیشتر تخت خواب بادی مسافرتی دو رنگ AeroBed .

طراحی ساخت :

از مهم ترین ویژگی های هر تخت خواب بادی که منجر به تفاوت آن با دیگر مدل ها می شود نوع طراحی و نوع ساختار محصول می باشد . این تخت بادی که تصویر آن را در پایین مشاهده می کنید یکی از زیبا ترین تخت خواب های بادی می باشد که به صورت دو رنگ ( رویه کرمی و دیواره های آّبی ) طراحی شده است ، این تخت خواب همچنین دارای ساختار دو طبقه بوده که ابعاد طبقه زیرین از طبقه فوقانی آن بیشتر است ، این نوع ارگونومی ساخت کمک کرده است تا تخت بادی AeroBed از تعادل بسیار خوبی برخوردار باشد ، این خصوصیت باعث شده است تا در صورت تکان خوردن افراد نیز تعادل تخت به هم نریزد و موجب پرت شدن شما نشود ، همچنین این ساختار دو طبقه ای باعث شده است تا لایه های درونی تخت خواب بیشتر از حالت تک لایه باشد تا به دنبال آن مقاومت و استحکام محصول نیز در برابر وزن های بالا افزایش یابد . از مهم ترین طراحی های دیگر این تخت خواب بادی می توان به سطوح مواج آن اشاره کرد ، همانطور که در تصویر این سطح مواج را مشاهده می کنید تنها جنبه زیبایی ندارد بلکه علت استفاده از این طراحی حالت پذیری و انعطاف بهتر سطح تخت خواب می باشد ، تا افراد حس بهتری در هنگام قرار گیری داشته باشند .

جنس بدنه : در تخت خواب های بادی این جنس بدنه است که در کنار طراحی و آرگونومی ساخت محصول می تواند باعث کیفیت بالای محصول شود ، این تخت خواب نیز به مانند دیگر تخت خواب های اصل و با کیفیت از جنس وینیل ساخته شده است ، وینیل که از اجناس بسیار انعطاف پذیر است می تواند به خوبی با وارد شدن فشار عکس العمل نشان دهد و سطحی نرم و راحت را برای افراد فراهم کند ، همچنین این جنس ضد آب بوده و دارای طول عمر بالایی است به همین دلیل تخت خواب هایی که از این جنس تولید می شوند دارای طول عمر و مقاومت بسیار بالایی هستند . لایه کرمی رنگی که در قسمت رویه محصول مشاهده می کنید علاوه بر وینیل دارای یک لایه مخملی نیز می باشد که استفاده از آن باعث شده است رویه تخت خواب بادی لطیف تر و زیبا تر شود . همچنین قسمت کف این محصول از وینیل دو لایه به منظور مقاومت بیشتر ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تخت خواب بادی دو رنگ برابر است با ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 153 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) که دقیقا مطابق با استاندارد های لازم برای قرار گیری دو نفر تولید شده است ، به همین دلیل به هیچ وجه نگران مساحت آن نباشید . وزن کلی محصول بر خلاف ابعاد بسیار بزرگ آن بسیار کم است و تحمل وزن این محصول به واسطه بدنه وینیلی که دارد به 273 کیلوگرم می رسد تا خیال شما از نظر تحمل وزن نیز راحت باشد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تخت خواب بادی به مانند اغلب تخت خواب های بادی بزرگ دو نفره توسط پمپ باد صورت می گیرد ، این پمپ باد برقی که به صورت سرخود در بدنه محصول قرار داد می تواند به سرعت و در کمتر از 5 دقیقه تخت خواب بادی را پر کند ، همچنین این پمپ می تواند عملیات عکس آن یعنی تخلیه را نیز انجام دهد . برای سریع تر شدن عملیات راه اندازی بهتر است تخت خواب را به صورت کامل پهن کنید . مراقبت از این تخت خواب بادی  نیز تنها به دلیل بدنه آسیب پذیر آن در برابر اجسام تیز و برنده مانند چاقو و سوزن و هر چیز دیگر می باشد ، همچنین ممکن است وسایل داغ نیز به بدنه این محصول آسیب برساند ، پس بهتر است از ضربه زدن و یا نزدیک کردن این اجسام به بدنه تخت خواب بادی اجتناب کنید .

جمع بندی : با توضیحات و نقد و بررسی هایی که در رابطه با تخت خواب بادی مسافرتی دو رنگ AeroBed گفته شد می بینیم که این تخت بادی از بهترین تخت خواب های موجود در بازار است که می توانید آن را تهیه کنید ، این تخت خواب بادی را می توانید با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بالا از طریق فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
AeroBed

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...