تخت خواب بادی چند کاره مواج کامفورت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی چند کاره مواج کامفورت در فروشگاه و سایت اصلی اینتکس ایران تهران ،‌نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و یست وی

تخت خواب بادی چند کاره مواج کامفورت یک محصول باطراحی نوین و جذاب است که به همین خاطر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا به صورت فوق العاده مقاوم و با بهره گیری از بدنه ای از جنس وینیل با رویه مخملی ساخته شده است. هم چنین کف این تخت خواب هم به صورت چند لایه تولید گردیده که مقاومت و تحمل وزن این کالا را فوق العاده بالا برده است. یکی از خصوصیات خوب این تخت خواب داشتن پمپ باد برقی می باشد که باعث شده تا به سادگی و با استفاده از ان بتوانید این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کنید. هم چنین ارتفاع بلند این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات بارز و جذاب این محصول به شمار می رود که خوابی راحت و اسوده را برای شما به ارمغان اورده است. در کنار این موارد باید به رویه کامفورت و ضد تعریق این محصول هم اشاره نمود که مناسب برای استفاده تمام افراد می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

تخت خواب های بادی از جدید ترین تخت های حال حاضر در بازار است که طرفداران بسیاری را به سمت خود کشانده است ، زیرا این محصولات بادی دارای مزیت های بسیاری چون قابل حمل بودن ، مقرون به صرفه بودن و خاصیت طبی را دارا هستند که بیشتر تخت های غیر بادی از آن ها برخوردار نیستند . یکی از برترین مدل های این تخت خواب ها تخت خواب بادی چند کاره مواج کامفورت می باشد که تصویر آن را به طور واضح مشاهده می کنید ، در ادامه این مطلب نیز قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با ویژگی های این تخت خوب بادی چند کاره آشنا کنیم تا بتوانید در خرید تخت خواب بادی خود نیز موفق باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

هر تخت خواب بادی و یا هر محصولی یک طراحی و ارگونومی ساخت مخصوص به خود را دارد که می توان این دو عامل یعنی طراحی و آرگونومی ساخت را از عوامل بسیار تاثیر گذار در کیفیت محصول دانست ، این تخت خواب بادی به رنگ آبی نفتی یا آبی کاربنی ساخته شده است و از ساختار سه طبقه ای برخوردار است ، ساختار سه طبقه به گونه ای است که قسمت داخلی تخت خواب لایه های دیگری به منظور مقاومت بهتر محصول قرار داده شده است ، همچنین از دیگر ویژگی های محصول می توان به لبه های بادی و رویه طبی و مواج آن اشاره کرد ، این رویه طبی باعث شده است که رویه تخت خواب انعطاف پذیر تر باشد تا به دنبال آن به مفاصل و اندام افراد فشار کمتری وارد شود و در نتیجه جریان خون بهتری در بدن وجود داشته باشد .

جنس بدنه


این تخت خواب بادی از وینیل ضخیم ساخته شده است و می تواند به خوبی در برابر فشار های زیاد دوام بیاورد ، وینیل خاصیت لاستیکی داشته و در تغییرات دمایی و فشار های بالا می تواند مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . رویه این تخت از یک لایه مخملی پوشیده شده است تا علاوه بر زیبایی لطافت خاصی را به محصول بدهد ، همچنین کف محصول نیز از دولایه وینیل ساخته شده است تا در برابر سایش مقاومت کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تخت خواب بادی برابر است با ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) ، با توجه به مساحت گفته شده می توان گفت که دو فرد بالغ به راحتی می توانند از محصول استفاده کنند ، از ویژگی های بسیار خوب این تخت خواب ارتفاع بلند آن است . وزن محصول در بسته بندی خود به 8 کیلوگرم می رسد که می توان آن را در لیست سبک ترین تخت خواب های بادی دو نفره قرار داد ، همچنین تحمل وزن محصول نیز 227 کیلوگرم است .

راه اندازی و مراقبت

این محصول دارای یک پمپ باد سرخود است که با اتصال به پریز برق روشن می شود ، شما می توانید به راحتی با اتصال آن به برق تخت خواب بادی خود را در کمتر از 5 دقیقه باد کنید ، همچنین شما می توانید با استفاده از این پمپ عملیات تخلیه باد را نیز انجام دهید ، پس می بینیم که راه اندازی این تخت بادی دو نفره بسیار راحت است ، در رابطه با نگهداری و مراقبت محصول نیز بایستی به بدنه آسیب پذیر تخت خواب ها و سایر محصولات بادی در برابر اجسام تیز و برنده ، وسایل گرمایشی یا داغ و ... اشاره کرد که بهتر است از آن ها بپرهیزید ، این محصولات قابل تعمیر با برچسب های تعمیری هستند که شما می توانید از آن ها برای رفع پارگی استفاده کنید .

جمع بندی

با مطالب گفته شده در رابطه با تخت خواب بادی چند کاره مواج کامفورت می توان گفت که خرید این محصول می تواند بسیار مفید واقع شود ، همچنین فروشگاه اینتکس با تخفیفی که بر روی این محصول گذاشته است شما می توانید آن را هزینه بسیار کمتری تهیه کنید ، با داشتن این محصول سال ها می توانید بستری گرم و خوابی راحت را برای خود داشته باشید ، بدون اینکه هزینه زیادی را متقبل شوید .

نوع
خانگی
طول
188 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
227 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل چند لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح ضد تعریق
رویه کامفورت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Pure Comfort

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...