تخت خواب بادی چند کاره یک نفره سرتا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی چند کاره یک نفره سرتا را می توانید با قیمت ارزان از سایت نمایندگی اینتکس  ، فروشگاه حصوری محصولات بادی خریداری نمایید.

تخت خواب بادی چند کاره یک نفره سرتا محصولی با دوام و با کیفیت است که شرکت اینتکس تهران ان را به تازگی روانه بازار کرده و در سبد فروش خود قرار داده است. این محصول ساخته شده از رنگ کرم می باشد که رویه ان به صورت تیره تر و بخش های کناری ان هم به صورت روشن طراحی و تولید شده است. در کنار این موارد باید به رویه مشبک و ضد تعریق این تخت خواب بادی هم اشاره نمود که از ان هر فردی حتی افرادی که دچار بیماری هستند می توانند به سادگی استفاده کرده و لذت ببرند. در انتهای این محصول هم چنین یک عدد پمپ باد هم قرار گرفته است که به صورت برقی بوده و با اتصال ان به برق شهری و روشن کردن این پمپ می توانید به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی این تخت خواب را باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین تحمل وزن بالای این محصول هم یکی دیگر از نقاط قوت این کالا به شمار می رود که می توانید به ان اطمینان کرده و به راحتی از ان حتی افراد سنگین وزن هم استفاده کنند. تمام این موارد نشان از کیفیت و ساخت فوق العاده این محصول دارد . این کالا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

تخت خواب های بادی از جدید ترین نوع تخت های طبی هستند که می توان با استفاده از آن ها بستری بسیار نرم و راحتی را به ارمغان آورد . با طراحی های جدید تر تخت خواب های بادی استفاده از تخت های غیر بادی مانند تخت های چوبی کمرنگ تر شد چرا که تخت های بادی دارای مزایای بهتری چون قابل حمل بودن و مقرون به صرفه بودن را دارا هستند ، از جدید ترین مدل های این محصولات بادی می توان به تخت خواب بادی چند کاره یک نفره سرتا اشاره کرد ، این تخت خواب چند کاره دارای ویژگی های بسیار خوبی است که در ادامه با نقد و بررسی دقیق تر آن شما را با دیگر ویژگی های محصول آشنا می کنیم تا در صورت نیاز بتوانید در خرید تخت خواب بادی مد نظرتان موفق باشید .


طراحی و ارگونومی ساخت


این تخت خواب بادی به مانند بهترین مدل های تولید شده شرکت های معتبر بست وی و اینتکس طراحی شده است و ویژگی های آن ها را داراست ، به عنوان مثال می توان به آرگونومی سه طبقه محصول اشاره کرد ، این خصوصیت کمک می کند تا طراحان دیواره ها و ستون هایی از جنس خود تخت خواب به صورت عمودر در داخل تخت خواب ایجاد کنند تا مقاومت محصول در برابر فشار های بالا افزایش یابد ، این ویژگی باعث می شود تا تخت خواب بادی شما به مانند یک بادکنک عمل نکند . رویه این محصول طبی بوده چرا که سطوح آن به صورت مواج طراحی شده تا به دنبال آن حالت پذیری تخت افزایش یابد . لبه های بادی این محصول نیز به صورت بادی طراحی شده است تا در هنگام خواب از تخت به بیرون پرت نشوید .

جنس بدنه


این تخت خواب بادی یک نفره از جنس پی وی سی ( Pvc ) ساخته شده است و دارای کیفیت بالایی است ، پی وی سی ها یک نوع لایه نازک و یا ضخیم لاستیکی هستند که قدرت کشسانی بالایی دارند و می توانند به خوبی در برابر فشار های زیاد مقاومت کنند ، این جنس دارای طول عمر بالایی بوده و در تغییرات دمایی می تواند عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد ، به همین دلیل نیز بسیاری از تولید کنندگان تخت خواب های بادی از این جنس برای تولیدات خود استفاده می کنند . رویه این محصول نیز از یک لایه مخملی پوشیده شده است که به رنگ کرمی بوده و باعث شده تا لطافت و زیبایی تخت دو چندان شود .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


ابعاد این تخت خواب بادی serta برابر است با ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) که در ابعاد کاملا استاندارد برای قرار گیری یک فرد بزرگسال طراحی شده است . وزن این محصول 8 کیلوگرم بوده که به راحتی می توان آن را جابجا کرد ، مزیتی که هیچگاه تخت های چوبی یا فلزی ندارند ، همچنین تحمل وزن این محصول نیز 136 کیلوگرم می باشد .


راه اندازی و مراقبت


این تخت بادی تک نفره نیز به مانند مدل های دو نفره دارای پمپ باد سرخود است که توسط آن می توانید تخت خواب بادی خود را در کمتر از 3 دقیقا باد کنید و یا باد آن را خالی کنید ، این پمپ های باد توسط انرژی برق کار میکنند . در رابطه با نگهداری نیز بایستی گفت که نه تنها تخت خواب بادی بلکه تمامی محصولات بادی به دلیل اینکه دارای بدنه حساس هستند لازم است که مراقبت هایی را از محصول انجام دهید ، از جمله این مراقبت ها می توان به دور نگه داشتن آن ها از وسایل داغ و پر حرارت اشاره کرد ، همچنین اجسام تیز می تواند به بدنه تخت بادی آسیب برساند ، پریدن و فشار های زیاد نیز می تواند باعث ترکیدن تخت شود . بسیاری از آسیب های تخت خواب های بادی قابل تعمیر هستند اما بهتر است قبل رسیدن به مرحله تعمیر مراقبت خوبی از محصول انجام دهید .


جمع بندی


با ویژگی های بسیار خوبی که در رابطه با تخت خواب بادی چند کاره یک نفره سرتا گفته شد می توانید به این تخت خواب اطمینان کرده و با خیال راحت این محصول را تهیه کنید ، فروشگاه اینتکس همچنین این محصول را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند تا هموطنان عزیز بتوانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند .

نوع
خانگی
طول
198 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ابعاد مناسب
ارتفاع بلند با ساختار سه طبقه
دارای سطح مواج
رویه کامفورت
ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Serta

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...