تخت خواب بادی چند کاره Airtek مدل Queen

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 208 سانتی متر
  • عرض: 165 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی چند کاره Airtek مدل Queen را می توانید در نمایندگی intex تهران از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت ارزان خریداری نمایید

تخت خواب بادی چند کاره Airtek مدل Queen محصولی با کیفیت و جدید است که به خاطر شکل ظاهری و هم چنین مزایایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کالا به گونه ای طراحی شده که دو نفر به صورت راحت می توانند بر روی ان به استراحت پرداخته و لذت ببرند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول ساختاری سه لایه دارد. بخش بالایی و زیرین این کالا نسبت به بخش میانی این محصول کوچک تر بوده و ارتفاع کمتری دارد. در انتهای این کالا هم یک عدد پمپ باد قرار گرفته شده است که به سادگی می توانید این محصول را به برق متصل کرده و از ان استفاده نمایید. هم چنین بخش های کناری این کالا سورمه ای رنگ بوده و رویه این تخت بادی هم سفید است که باعث زیباتر شدن این محصول شده است. در کنار این موارد باید به رویه مواج این کالا هم اشاره نمود که فوق العاده زیباست و باعث شده تا از تعریق شما بر روی این محصول جلوگیری شود. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول می باشد. هم اکنون می توانید این کالا را با قیمت مناسب از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

تخت خواب بادی از جدید ترین سری تخت خواب ها می باشد که توسط تولید کنندگان محصولات بادی تولید می شوند ، این تخت ها همانطور که از نامشان پیداست دارای بدنه بادی هستند و از آنجا که طراحی و ساخت آن ها به بهترین شکل ممکن انجام گرفته است می توان این بستر های خواب را از طبی ترین نوع بستر ها دانست ، یکی از جدید ترین تخت خواب های بادی که در بازار یافت می شود ، تخت خواب بادی چند کاره Airtek مدل Queen می باشد ، این محصول بی نظیر دارای ویژگی های بسیار زیادی است که شما عزیزان می توانید در هنگام خرید تخت خواب بادی خود این گزینه را در کنار دیگر گزینه های دیگرتان قرار دهید ، در ادامه این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با دیگر خصوصیات آن آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت از دو عامل بسیار مهم در ساخت تخت خواب بادی می باشند که در کنار یکدیگر می توانند بیانگر کیفیت بالای محصول و زیبایی آن باشند ، پس بهتر است که در هنگام خرید این محصولات به نوع طراحی و آرگونومی ساخت آن ها توجه کنید . این تخت خواب بادی مدل کوئین به مانند بیشتر تخت های بادی مقاوم از ساختاری سه طبقه برخوردار است با این تفاوت که لایه های میانی قرار گرفته در این تخت خواب از ارتفاع کمتری برخوردار اند ، از دیگر طراحی های بسیار عالی این محصول می توان به سطح مواج آن اشاره کرد ، برآمدگی های موجود بر روی تخت و رویه موج دار آن باعث شده است که تخت خواب بادی مربوطه دارای انعطاف پذیری و فرم پذیری بهتری باشد ، همچنین لبه بادی محصول باعث شده تا از پرت شدن شما جلوگیری شود .در بدنه کناری این محصول نیز پمپ باد سرخودی قرار گرفته است که به وسیله آن می توانید تخت خواب بادی خودتان را راه اندازی کنید .

جنس بدنه


در کنار طراحی و آرگونومی ساخت بدنه یک عامل دیگری نیز در کیفیت محصول دخیل است که آن هم جنس بدنه می باشد ، هر چه جنس بدنه محصولی با کیفیت و مرغوب باشد می توان گفت که کیفیت محصول نیز بالاست ، این محصول از رویه وینیل مخملی ساخته شده است که علاوه بر مقاومت بسیار خوب بسیار نرم و لطیف نیز می باشد ، بخش های کناری و کف تخت خواب نیز از همان جنس وینیل ساخته شده است اما با این تفاوت که چند لایه بوده و همه لایه های آن از ضخامت بالایی برخوردارند .پس می بینیم که این محصول از نظر جنس نیز بسیار با کیفیت است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

هر تخت خواب بادی به طور کلی برای قرار گیری یک نفر یا دو نفر طراحی شده است ، این تخت بادی مدل کوئین نیز برای قرار گیری دو نفر طراحی شده است چرا که ابعاد آن برابر است با ( طول : 208 سانتی متر ، عرض : 165 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) . وزن کلی محصول در بسته بندی خود نیز به 11 کیلوگرم می رسد ، همچنین تحمل وزنی که این تخت خواب می تواند متحمل شود به 273 کیلوگرم می رسد ، این تحمل وزن بسیار عالی نیز به دلیل استفاده از وینیل برای ساخت بدنه تخت می باشد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تخت خواب بادی از طریق پمپ باد سرخود صورت می گیرد به همین دلیل راه اندازی این تخت خواب بادی دو نفره کار دشواری نیست ، زمانی که این تخت خواب برای باد شدن به وسیله پمپ باد سرخود صرف می شود در حالت ماکسیمم خود به 5 دقیقه می رسد . یکی از معایب این تخت خواب های بادی بدنه آسیب پذیر آن ها در برابر اجسام نوک تیز و وسایل داغ و گرمایشی می باشد ، اما با رعایت نکات و مراقبت از محصول می توانید سال های سال از تخت خواب بادی خود استفاده کنید . در صورت سوراخ شدن و یا پارگی نیز نگران نباشید چرا که این محصولات قابل تعمیر با برچسب های تعمیر هستند .

سخن پایانی

فروشگاه اینتکس که از بزرگترین فروشندگان محصولات بادی در ایران است این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار مناسب به فروش گذاشته است تا شما عزیزان بتوانید با هزینه بسیار کم تخت خواب ایده آل خود را تهیه کنید .

نوع
خانگی
طول
208 سانتی متر
عرض
165 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل ضخیم چند لایه
جنس کف
وینیل ضخیم چند لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی: 48×48×22 سانتی متر
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح ضد تعریق
رویه مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Airtek

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...