تخت خواب بادی یک نفره الیاف دار جدید

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
5,140,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره الیاف دار جدید بست وی محصولی جدید و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت های بادی این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این محصول در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 36 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. 

ارتفاع این محصول مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فاصله بسیار کمی تا زمین دارد و شما می توانید با خیال راحت بر روی ان دراز کشیده و استراحت کنید. جنس بدنه این محصول نیست از PVC با روکش جیر بوده که بسیار نرم و راحت می باشد و مناسب برای استفاده بیماران نیز است. کف این تخت بادی نیز به صورت دو لایه طراحی شده که دارای خاصیت ضد آب می باشد و از مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی بهره می برد. علاوه بر ساک حمل یک عدد پمپ باد نیز بر روی این محصول قرار دارد که دیگر شما احتیاجی به هزینه اضافی بابت خرید پمپ ندارید. از این محصول می توان در منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .

تخت بادی یک نفره بست وی یکی از پر فروش ترین و در عین حال با کیفیت ترین تخت های بادی این برند می باشد . قیمت مقرون به صرفه در کنار ساختار مهندسی شده و با کیفیت این تخت خواب بادی باعث شده است تا این محصول به خوبی بتواند جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت خواب بادی با کیفیت راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی یک نفره بست وی همراه ما باشید 

تخت بادی یک نفره بست وی یکی دیگر از سری تخت های بادی تولید شده توسط این برند محبوب می باشد که در سال 2018 در بازار جهانی عرضه شده است و به یکی از پرفروش ترین تخت های بادی این شرکت تبدیل شده است و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد . این محصول مانند سایر تخت های بادی دیگر به شکل مستطیل و رنگ های مختلف می باشد که به همراه آن یک عدد ساک حمل نیز به منظور جا به جایی راحت تر وجود دارد . شایان ذکر است که علاوه بر ساک حمل یک عدد برچسب تعمییرات نیز به همراه این تخت بادی وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت تعمیر محصول استفاده نمایید . همچنین نمایندگی اینتکس به منظور بالا بردن قدرت اطمینان خریداران ، ضمانت 48 ساعته تست و تعویض و همچنین خدمات پس از فروش را برای تمامی محصولات بادی خود در نظر گرفته است که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .


یکی از اصلی ترین نکات و مهمترین نکته هنگام خرید تخت بادی که باید به آن توجه بسیاری شود ، جنس و کیفیت بدنه این محصول می باشد که اکثرا مردم توجه نمی کنند و نمیدانند که چه چیزهایی  را باید مورد توجه قرار بدهند تا بتوانند یک تخت بادی با کیفیت را خریداری کنند . این تخت بادی در بخش رویه خود دارای بدنه ای مقاوم و نرم از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . از این رو این محصول می تواند بهترین گزینه برای استفاده توسط بیماران باشد . همچنین برای بالا بردن استحکام این تخت خواب بادی در بخش های کناری و کف آن نیز از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده است که دارای خصوصیت ضد آب و استحکام بالا می باشد .

این محصول دارای ابعادی به مشخصات ( طول 191 سانتی متر ، عرض 97 سانتی متر و ارتفاع 36 سانتی متر ) طراحی و ساخته شده است که مطابق با استاندارد های جهانی برای تخت خواب های بادی یک نفره است و از این رو فضای ایده آلی را برای استراحت یک نفر بزرگسال فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن نیز که یکی از کلیدی ترین نکات در هنگام خرید محصولات بادی می باشد در این تخت بادی بالغ بر 227 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده این تخت بادی دارد . همچنین وزن این محصول برابر با 5.5 کیلو گرم می باشد و نشان از سبک بودن آن دارد و همچنین با دارا بودن ساک حمل به راحتی قابل جا به جایی است 

تخت خواب بادی یک نفره الیاف دار جدید با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید 

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
227 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...