تخت خواب بادی یک نفره اینتکس جدید

کد intex 64901

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
5,100,000
4,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس جدید از جمله زیباترین محصولات این شرکت مشهور در سال 2020 بوده که از ظاهری ساده و شکیل و طراحی بدنه کاملا استاندارد برخوردار می باشد. این تخت بادی می تواند وزنی بالغ بر 136 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده پس استفاده از آن محدودیت سنی خاصی ندارد. ارگونومی ساخت بدنه محصول مستطیل شکل بوده که رویه اصلی آن دارای خطوط عرضی موازی و ساختار کاملا مواج می باشد. این ساختار مواج با ایجاد گردش ازادانه هوا بین بدن شما و رویه محصول از تعریق افراد در زمان خواب اجتناب خواهد کرد. لازم به ذکر بوده رویه اصلی تخت بادی برای راحتی شما از روکش مخمل برخوردار است. بدنه این تخت بادی ترکیبی از رنگ های سفید و طوسی بوده که به راحتی با تمامی رنگ های دکوراسیون داخلی هماهنگ می شود. محصول از وزن بدنه بسیار کم و یک ساک حمل برای جا یه جایی اسان برخوردار می باشد.

 در بخش بالای تخت بادی یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و کاملا سرخود تعبیه شده است. این پمپ باد به وسیله برق شهر کار کرده و می تواند محصول را در کمترین زمان ممکن شارژ و یا مخزن داخلی آن را تخلیه کند. بدنه این تخت بادی طراحی سه لایه داشته به همین دلیل این محصول می تواند سال های طولانی بدون هیچ اسیب و یا مشکلی برای شما کارایی داشته باشد. جنس بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی است. بدنه پی وی سی مقاوم و انعطاف پذیر بوده و طول عمر بسیار زیادی دارد. برای خرید تخت بادی با دریافت یک تخفیف عالی می توانید به فروشگاه مرکزی محصولات بادی مراجعه نمایید.

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس جدید پرفروش ترین تخت بادی با برخورداری از طول عمر بالا و بدنه باکیفیت تخت بادی اورجینال برای تمام سنین با تحمل وزن بالا و ساختار پرتابل خرید تخت بادی فابریک از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران

نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
طراحی سه لایه
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس جدید

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس جدید یکی دیگر از به روز ترین محصولاتی می باشد که بر اساس تقاضای مصرف کننده و علاقه مندان به محصولات بادی طراحی و تولید شده است و در مدت زمان کمی که وارد بازار شده است توانسته محبوبیت بالایی کسب نماید. این تخت خواب بادی برای یک نفر طراحی شده است و دارای ارتفاع بلندی از سطح زمین می باشد به طوری که برای استراحت و خوابیدن قادر به ایجاد فضایی مشابه با تخت خواب های بزرگ می باشد. خرید این گونه محصولات به شما کمک می کند که در کنار کیفیت و دوام و طول عمر بالایی که شامل حال محصول می شود و با خرید به شما تعلق می گیرد هزینه کم تری نیز برای آن پرداخت شود و به جای تخت خواب های مختلف چوبی و فلزی استفاده گردد و توانست به بهترین شکل از آن ها بهره مند شد. این تخت خواب های بادی در تمامی محل ها به طور یکسان عمل می کند و راحتی را در تمامی تقاط سطح خود پخش نموده است.


فضای آزاد درون محصول

اگر چه این تخت خواب بادی دارای بدنه ای بادی می باشد اما در داخل آن به جز باد و فضای خالی فنر و دیگر اجزای راحتی نیز وجود دارد. همچنین داخل بدنه دارای لایه های مختلفی می باشد که می توان با آن ها تجربه یک نشیمن راحت را داشت و از آن بهره مند شد. اما در این گونه طراحی فضای خالی و آزاد درون محصول نقش مهمی در ایفای کارایی آن دارد به طوری که در داخل آن امکان جریان هوا وجود دارد و به این طریق از هر گونه تعریق و ایجاد شرایط نامطلوب جلوگیری می شود. این نوع طراحی برای زمانی مناسب است که قصد استفاده از محصول در فضایی گرم را دارید و یا آن را در فضای باز و در هوای تابستانه راه اندازی کرده اید و سعی در استراحت بر روی آن هستید. در این صورت افراد می توانند پوست بدن خود را در ارتباط مستقیم با بدنه قرار دهند و دچار مشکل نشوند و بتوانند از بروز هر گونه آسیب پوستی به خود جلوگیری کنند. به همین دلیل است که در ویژگی های تخت خواب بادی مزیت ضد حساسیت بودن نیز لحاظ شده است.


ارتفاع مناسب بدنه از سطح

اگر چه این تخت خواب بادی محلی برای استراحت و خوابیدن افراد است اما در برخی موارد می توان آن را به عنوان نشیمن نیز قرار داد و بر روی آن همراه شخصی دیگر به تماشای فیلم و یا مطالعه مشغول شد. این کارایی به دلیل آن است که ارتفاعی مناسب شامل حال آن شده است و می تواند راحتی را برای افراد ایجاد سازد و پاها و تمامی بخش های بدن اشخاص را در حالتی استاندارد قرار دهد. با این روش افراد دیگر دچار خستگی از محصول نمی شوند و مانند حالت درازکش می توانند راحتی را در زمان نشستن بر روی محصول نیز تجربه کنند و داشته باشند. علاوه بر آن ارتفاع زیاد محصول سبب می شود تا پرش بر روی آن نیز رخ دهد و افراد آزادانه بتوانند به تفریح بر روی آن بپردازند.


جنس رویه محصول

بخش های مختلف این محصول که شامل رویه و کناره های آن است دارای جنس های مرغوبی می باشد که در صورت داشتن آن به مزیت های آن پی خواهید برد. این تخت خواب بادی دارای جنس پی وی سی است که در بخش رویه از نوع مخمل می باشد و در کناره ها و بخش زیرین دو لایه بوده و می تواند ضخامت بالایی داشته باشد. با داشتن رویه مخمل افراد حس خوشایندی در زمان استفاده تجربه می کنند و دچار مشکل و آسیب نخواهند شد و تمایل به استفاده مجدد و دائمی از محصول برای آن ها ایجاد می شود.


خرید

با خرید تخت بادی یک نفره اینتکس جدید از نمایندگی محصولات بادی اینتکس ایران و تهران می توانید یک محصول جدید و جذاب را داشته باشید و از آن به طور مداوم استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...