تخت خواب بادی یک نفره با بالش

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
20%
6,800,000
5,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره با بالش با قیمت ارزان با کیفیت و قیمت مناسب در نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران با ضمانت اصالت کالا

تخت خواب بادی یک نفره با بالش مدل Active Era 25413 یکی از تخت خواب های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای رویه ای مواج و ضد تعریق است . این تخت بادی در بخش بالایی خود دارای یک عدد بالش بادی سرخود می باشد که در هنگام باد کردن محصول ارتفاعی بالاتر از سطح تخت را دارد و می توانید از آن به عنوان بالش استفاده نمایید . یک عدد پمپ باد سرخود نیز در بدنه این تخت بادی نعبیه شده است که توسط آن و در مدت زمان 4 دقیقه ای می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . جنس رویه این تخت بادی از پی وی سی جیر می باشد و در بخش های کناری و کف آن نیز برای بالار بردن استحکام این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . وزن این تخت خواب بادی 4.8 کیلو گرم می باشد که به وسیله ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی است از همین رو از این محصول می توانید در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید . تخت خواب بادی یک نفره با بالش مدل Active Era 25413 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . 

تخت خواب ها به طور کلی به مدل های کلاسیک و مدرن دسته بندی می شوند و این شما هستید که انتخاب خواهید کرد تا تخت بادی شما مدرن یا کلاسیک باشد . به طور کلی این تخت خواب بادی یعنی تخت خواب بادی یک نفره با بالش ، دارای طراحی مدرن می باشد و اگر به ظاهر آن توجه داشته باشید ، متوجه این ظرافت خاص خواهید شد ، اگر تم و دیزاین خانه شما مدرن باشد ، بدون شک این تخت خواب یک تخت خواب ایده آل برای شما خواهد بود . شما می توانید این تخت بادی را در داخل اتاق خواب قرار دهید و یا آن را در جلوی تلویزیون خود قرار دهید چرا که این محصولات به صورت بادی است و وزنی ندارد که شما را به دردسر بیاندازد . برای همین به راحتی تخت بادی را می توانید برداشته و آن را در محل جدید قرار دهید . 

بهتر است زمانی که تخت بادی پر می باشد ، یعنی راه اندازی شده است ، آن را جابجا نکنید ، چرا که ابعاد تخت بزرگ بوده و ممکن است در حین جابجایی به جایی برخورد کرده و یا گیر کند که سبب آسیب رسیدن به تخت بادی شود . برای همین بهترین گزینه این است که تخت بادی را دقیقا در همان محلی که دوست دارید استفاده کنید ، راه اندازی کنید . البته که سیم بلند پمپ باد این تخت ، به شما اجازه می دهد تا هر جایی که باشید ، بتوانید از این تخت بادی به نحو احسنت استفاده کنید . رنگ این تخت بادی خاص است و استفاده از رنگ سورمه ای در تولید آن و در کنار قرار گرفتن با رنگ سفید ، جلوه خاص و فانتزی را به محصول بخشیده است . 

تخت خواب بادی یک نفره با بالش از سری تخت های بسیار شیک و با کیفیت بوده که در نگاه اول ، مشتریان را به سمت خود ، جذب خواهد کرد . در این نقد و بررسی قصد داریم تا تمام نقاط این تخت بادی را از جمله ، طراحی و ارگونومی ساخت ، جنس بدنه ، ابعاد و وزن و راه اندازی و نگهداری آن را برای شما شرح داده تا از محصولی که می خواهید خریداری نمایید ، اطلاعات کامل و جامعی را خواهید داشت . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر با اینتکس تهران ، همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تخت بادی به صورت مستطیلی شکل بوده که رنگ های سرمه ای و سفید در این کالا به کار رفته است . در پشت این تخت بادی یک مکان برای جا زدن پمپ برقی در برق موجود بوده تا نسبت به آن محصول را راه اندازی نمایید . هم چنین قابل ذکر است که این تخت خواب به طوری ساخته شده که در قسمت بالایی آن ، باد بیشتری را گرفته و به همین دلیل دارای بالش سر خود می باشد . سطح این محصول به صورت مواجی شکل بوده که ضد تعرق است و در هنگام استفاده از آن ، باد از این سطح مواجی شکل عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت .

جنس بدنه

اما جنس بدنه از مهم ترین نکات یک محصول برای خرید در نزد مشتری می باشد به طوری که کالایی دارای کیفیت پایینی باشد ، بدون شک طول عمر پایینی را نیز خواهد داشت . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از Pvc تمام جیر و قسمت کناری بدنه آن از pvc طرح چرم است که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی را دارا خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به اینم شرح می باشد : طول : 191 سانتی متر ، عرض : 97 سانتی متر ، ارتفاع : 36 سانتی متر ، لایه سطحی آن : 0.6 میلی متر ، تحمل وزن : 136 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 4.8 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک بوده و می توانید آن را با ساک حملی که به همراه آن موجد است ، به کمپین ها و مسافرت ها ببرید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این کالای زیبا و با کیفیت تنها کافسیت تا پمپ برقی خود را به آن و دو شاخه برق متصل کرده تا درعرض 3 دقیقه محصول شما راه اندازی شده و به آسوده از آن استفاده کنید و لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از آن ، محصول را جمع نمایید ، به هیچ وجه افرادی که وزنشان بالای 136 کیلو گرم می باشد از آن استفاده نکنند و در نهایت وسایل تیز را به این کالا نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمیر ، تعمیر نمایید و یا می توانید به نمایندگی اینتکس تهران اورده و با تعیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تخت خواب بادی یک نفره با بالش از محصولات زیبا و با کیفیت بوده که دارای طراحی مستطیلی شکل است و در آن رنگ های سرمه ای و سفید به کار رفته می باشد . جنس بدنه این محصول از pvc جیر بوده و قسمت های کناری آن از pvc طرح چرم است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.8 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
ضد تعرق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...