تخت خواب بادی یک نفره با بالش و پمپ باد برقی

Bestway 67923

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره با بالش و پمپ باد برقی بست وی تختی بسیار خوشرنگ و روشن می باشد که بست وی آن را تولید کرده است . این تخت خواب بادی در مدل های یک نفره و دو نفره طراحی شده است که شما می توانید آن را با توجه به نیاز خود از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . تخت خواب های بادی به دلیل اینکه از پی وی سی تولید شده اند ، بسیار نرم بوده و به عنوان تخت خواب های راحتی مورد استفاده قرار می گیرند . البته بخش رویه تخت خواب بادی بست وی از یک لایه جیر تولید شده است که تخت را لطیف تر کرده است . بخش کف تخت خواب بادی از پی وی سی طرح چرم دولایه و دیواره های آن همچنین طرح چرم هستند . بست وی برای تخت خواب بادی یک نفره یک بالش سرخود طراحی کرده است که کاربرد بسیار عالی را برای مصرف کننده خواهد داشت . این تخت خواب بادی همچنین شامل یک پمپ باد برقی 220 ولتی است که سازگار با برق ایران بوده و قابل راه اندازی تخت خواب بادی در کمترین زمان است ، این پمپ باد دوکاره است و یک اهرمی روی آن قرار دارد که می توانید پمپ باد را از حالت پمپاژ به مکش تغییر دهید . برای جابجایی راحت تر برای تخت بادی بست وی ، ساک حمل در نظر گرفته شده است . 

تختی که بتواند ظاهری خوش و شکیل باشد ، تخت بادی یک نفره با بالش و پمپ برقی برند بست وی می باشد که تصاویری از آن را در بالای همین متن می توانید مشاهده کنید . این مبل بادی به بهترین شکل ممکن می تواند ظاهر اتاق خواب شما را حتی زیبا تر از همیشه کند . در واقع تخت خواب های بادی می توانند یک نوع تخت فانتزی باشند که دلخواه شماست . زیرا حتی ساختار آن ها نیز متفاوت است . رنگبندی در تخت خواب ها بسیار زیاد است و شما می توانید تخت بادی را در رنگ های تیره تر نیز خریداری کنید . ولی رنگ تخت بادی فوق که یک رنگ شیری روشن یا همان کرمی رنگ است ، می تواند انتخابی فوق العاده برای شما باشد تا حتی نیازی به استفاده از روکش برای تخت بادی نداشته باشید . 

البته رویه این تخت رنگ شیری دارد و اگر به کناره های تخت بادی توجه داشته باشید ، خواهید دید که محصول رنگ کرمی دارد . البته این کناره ها طرح چرمی دارد که ظاهر تخت را بیش از پیش زیبا تر کرده است . تخت خواب های بادی که برای یک نفر ساخته شده است می تواند دوامی فوق العاده تر را نسبت به مدل های دو نفره داشته باشد ، دلیل آن هم داشتن عرض کمتر نسبت به مدل های دو نفره می باشد و به همین علت است که به بهترین شکل ممکن می تواند وزن بسیار بالا را تحمل کند . شرکت اینتکس حتی برای مدل های یک نفره نیز پمپ باد در نظر می گیرد .

  • طول : 191 سانتی متر
  • عرض : 97 سانتی متر
  • ارتفاع : 42 سانتی متر
  • تحمل وزن : 150 کیلوگرم
  • جنس رویه : پی وی سی جیر
  • جنس دیواره : پی وی سی طرح چرم
  • جنس کف : پی وی سی طرح چرم دولایه
  • نوع پمپ باد : سرخود برقی 220 ولتی
  • وزن : 10 کیلوگرم
  • کد محصول : bestway 67694

تخت خواب بادی یک نفره با بالش و پمپ باد برقی یکی دیگر از سری تخت های بادی با کیفیت و مقرون به صرفه برند بست وی می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان مصرف کنندگان از محصولات بادی باز کند . این تخت خواب بادی ساخته شده از برترین متریال سازگار با پوست انسان می باشد که از این رو بهترین شرایط را برای استراحت شما در محیط های خانگی و همچنین کاری فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن بالا و وزن نسبتا سبک این محصول باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را برای استفاده در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید و با توجه به متریال انعطاف پذیری که در ساختار بدنه خود دارد ، فضای کمی را در مسافرت ها از شما اشغال می کند . اگر به دنبال خرید تخت بادی با کیفیت و مدرن هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را برای تان به نقد و بررسی بگذاریم .

این تخت خواب بادی دارای رویه ای مواج می باشد که به خوبی در جهت گردش هوای میان سطح تخت و بدن شما عمل می کند و به این طریق از تعریق بدن شما جلوگیری به عمل می آورد . همچنین در ساختار بدنه این محصول می توان طراحی مهندسی شده ای را مشاهده کرد که در بخش های داخلی تخت از پل های الیاف دار استفاده شده تا ساختاری طبی را برای شما به همراه داشته باشد و در استفاده های طولانی مدت از آن با کمر درد و یا خستگی در اندام های بدن رو به رو نشوید . به همین خاطر این تخت بادی را می توان از گزینه های ایده آل برای استفاده توسط بیماران عضلانی و استخوانی دانست که در این رابطه بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد .

در بخش بالایی بدنه این تخت بادی می توان بالش بادی سرخود را مشاهده کرد که به صورت سراسری در بدنه این محصول به کار گرفته شده است . این بالش شما را از به همراه داشتن بالش های سنتی بی نیاز می کند و از ارتفاع استانداردی نیز برخوردار می باشد . در بخش بالایی این تختخواب بادی می توان پمپ باد برقی سرخود را مشاهده کرد که راه اندازی تخت را در مدت زمان بسیار کوتاهی برای شما امکان پذیر می کند . این پمپ باد قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و به همین خاطر برای تامین برق آنکار سختی را پیش رو نخواهید داشت . با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این تخت بادی یک نفره بالغ بر دو الی سه دقیقه می باشد . همچنین این پمپ باد به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن ، در جهت تخلیه باد نیز می توانید از آن استفاده نمایید .

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تختخواب بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید تا بهترین عملکرد را از محصول مشاهده کنید . این تختخواب بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، از سازگاری بالایی با پوست افراد نیز برخوردار است و همچنین کاملا ضد حساسیت می باشد . این نوع رویه بسیار نرم می باشد و انعطاف پذیری بالای آن باعث شده تا حس راحتی فوق العاده ای نیز داشته باشید . اما در بخش های کناری و کف این محصول می توان پی وی سی طرح چرم دو لایه را مشاهده کرد که استحکام فوق العاده ای را برای تخت بادی فراهم آورده است تا به راحتی بتوانید در وزن های بالا نیز از این محصول استفاده کنید .

این تخت خواب بادی یک نفره دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری یک نفر سنگین وزن نیز به خوبی استانداردسازی شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . همچنین وزن نسبتا سنگین تر از سایر تختخواب های بادی یک نفره این تخت باد به دلیل وجود پمپ باد سرخود برقی بر روی آن می باشد . وزن این تخت بادی بالغ بر 10 کیلو گرم اعلام شده است . برای خرید این محصول به همراه ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای کافیست همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید و هر جای ایران که هستید محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...