تخت خواب بادی یک نفره برزنتی

intex 64482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
4,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره برزنتی در تنها نمایندگی اینتکس تهران و همچنین فروشگاه آنلاین تخت بادی در ایران با ضمانت معتبر و قیمت ارزان ، intex 64482 یک تخت بادی مقاوم و محکم میباشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است

تخت بادی برزنتی یک نفره جدید intex را میتوان از بهترین تخت خواب های بادی یک نفره شرکت اینتکس به شمار برد که  برای سنین بزرگسال بوده و همچنین در میان با کیفیت ترین تخت خواب های بادی قرار می گیرد این محصول از لایه های داخلی فایبرتک بهره مند بوده و به دلیل داشتن رویه کامفورت و مواج از قابلیت ضد تعریق و طبی نیز برخوردار خواهد بود. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش برزنتی برای دیواره ها استفاده شده تا از مقاومت بالایی برخوردار باشد. این تخت خواب دارای پمپ باد برقی جدید بوده که به بدنه اصلی متصل می باشد. این پمپ باد از قابلیت مکش باد برخوردار بوده و از دیگر ویژگی های خوب این تخت بادی برزنتی می توان به داشتن وزن مناسب نسبت به کیفیت بدنه و داشتن یک ساک حمل برای جا به جایی آسوده تر اشاره نمود . 

شاید گاهی با نگاه کردن تخت خواب های بادی به اشتباه بیوفتید که کدام تخت خواب بادی انتخاب شماست ، تخت خواب بادی فوق یعنی تخت خواب بادی یک نفره برزنتی یک مدل از سری مدل های پر فروش شرکت اینتکس می باشد که با تغییراتی تولید شده است که باعث شده تا کیفیت بالاتری را نسبت به مدل های پیشین خود داشته باشند . البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که هر ساله تخت خواب های بادی شرکت اینتکس تغییر کرده و با کیفیت بالاتری تولید می شوند و سعی می شود که در ساخت آن ها با آزمون و خطاهایی که در گذشته رخ داده است ، در نهایت تخت خواب بادی خود را بهبود ببخشنند . در ضمن باید به یک نکته مهم دیگر اشاره کنیم که باعث شده است تا این تخت بادی بسیار کیفیت مطول داشته باشد و آن هم استفاده از الیاف برزنتی در ساخت این محصول می باشد . 

به طور کلی که تخت خواب های بادی از پی وی سی ساخته می شوند و دوام فوق العاده ای دارند ، چه بسا که از برزنت نیز در ساخت آن ها استفاده شود . برای همین است که اگر فردی هستید که خیلی در نگهداری تخت خواب ها و وسیله های بادی حساس تلاشی نمی کنید ، ما به شما پیشنهاد این تخت بادی را می دهیم . نکات دیگری در رابطه با این تخت بادی مطرح است که یکی از آن ها ، ضد آب بودن بدنه تخت بادی می باشد ، حتی اگر آبی بر روی تخت بریزد وارد آن نمی شود و آسیبی به آن وارد نمی کند . حتی اگر در شهر هایی با آب و هوای شرجی و با رطوبت بالا زندگی می کنید ، باز هم نباید نگران این تخت بادی باشید . حتی  این تخت خواب بادی بو نمیگیرد و در دراز مدت کیفیت خود را حفظ خواهد کرد . برای همین حتی نیاز به شستشو ندارد . اگر این موضوع خیلی برای شما مهم است ، می توانید با یک دستمال نمناک آن را تمیز کنید . 

تخت خواب بادی یک نفره برزنتی از سری محصولات با کیفیت و زیبای تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول به دلیل زیبایی و کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی در دنیا تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. فرم کلی که این تخت داراست به شکل مستطیل بوده و رنگ آن نیز طوسی می باشد. سطح این تخت به صورت مواج طراحی شده مه سبب ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن شما هنگامی که بر روی آن خواب هستید می شود. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت .

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

از مهمترین معیار هایی میباشد که هنگام خرید تخت بادی باید به آن توجه بسیاری شود. این تخت بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه مخملی سبب شده است تا سطح تخت بسیار نرم شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری کند. بخش کناری آن از وینیل برزنتی بوده که مقاومت بیار خوبی در برابر فشار ناشی از باد داخل تخت داشته و به آسانی دچار پارگی نمی شود. قسمت کف این تخت بادی نیز از وینیل دو لایه بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند. این تخت بادی داری ابعادی همچون طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر می باشد که این ارتفاع نیز استاندارد بوده و افراد بیمار نیز می توانند به اسانی بر روی آن رفته و از روی آن پایین بیایند. تحمل وزن آن 140 کیلو گرم و وزن خود تخت نیز 8 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه یا دانشجویی استفاده نمود.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سر خود بر روی خود این محصل قرار دارد. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی قرار می دهید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می کنید. پس از این که تخت به باندازه کافی باد شد، پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت بادی جلو گیری کنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری نمایید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • بیش از اندازه به تخت باد نزنید.
نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی متصل
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.8 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
ضد تعرق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

متشکرم

1073 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...