تخت خواب بادی یک نفره برند Bayka

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری تخت خواب بادی یک نفره برند Bayka با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران با ضمانت اصالت کالا

تخت خواب بادی یک نفره برند Bayka یکی از تخت های زیبا و با کیفیت می باشد که دارای آرگونومی ساخت مهندسی شده ای است و به خوبی بهترین حالت را برای قرارگیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . رویه این تخت خواب بادی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین ساختار رویه این محصول به صورت مواج تعبیه شده است که به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن انسان و سطح تخت بادی عمل کرده و مانع از تعریق بدن می شود . در بخش کناری این تخت خواب بادی از پی وی سی طرح چرم و همچنین در بخش کف آن نیز از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که نشان از استحکام بالای این محصول دارد . قابلیت تحمل وزن این تخت خواب بادی برابر با 136 کیلو گرم می باشد که نشان از استحکام بالای و طراحی مهندسی شده این تخت خواب بادی دارد . همچنین وزن این محصول برابر با 4.8 کیلو گرم می باشد که به همراه آن یک عدد ساک حمل وجود دارد و توسط این ساک حمل به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی تخت بادی نمایید . تخت خواب بادی یک نفره برند Bayka با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

تخت خواب بادی یک نفره برند Bayka یکی از برترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این تخت بادی با توجه ساختار مهندسی شده ای که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت خواب بادی یک نفره برند Bayka همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


تخت خواب های بادی دارای استانداردهایی می باشد تا بهترین حالت را برای بدن شما فراهم آورند که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد ، این تخت بادی از این قاعده مستثنی نمی باشد و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است . در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد نیز تعبیه شده است که توسط آن در جهت باد کردن و خالی کردن باد محصول می توانید استفاده نمایید . لازم به ذکر است که باد کردن این تخت بادی در مدت زمان 4 دقیقه امکان پذیر است . همچنین به همراه این تخت خواب بادی یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل است که از محبوب ترین جنس ها در میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان محصولات بادی است . این نوع رویه علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که از خود به نمایش می گذارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . همچنین رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن است . در بخش کناری بدنه این تخت خواب بادی از پی وی سی طرح چرم و همچنین در کف آن برای بالاتر بردن استحکام از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :


قابلیت تحمل وزن در محصولات بادی یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . این تخت خواب بادی با توجه به ساختار مهندسی شده ای که دارد قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 136 کیلو گرم را دارد . ابعاد تخت خواب بادی یک نفره برند Bayka به مشخصات ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 150 سانتی متر و ارتفاع : 45 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آل و استانداردی را برای یک نفر فراهم می آورد . وزن این تخت خواب بادی برابر با 4.8 کیلو گرم می باشد که توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

با توجه به اطلاعاتی که در بخش ها بالا به طور مفصل توضیح دادیم این تخت بادی را می توان یکی از برترین گزینه ها که از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است دانست . رویه این تخت خواب بادی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که در بخش های کناری از پی وی سی طرح چرم و همچنین در کف تخت خواب از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش دهد . راه اندازی این تخت خواب بادی در مدت زمان 4 دقیقه و به راحتی زدن یک دکمه امکان پذیر است . تخت خواب بادی یک نفره برند Bayka با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
200 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
ضد تعرق
دارای لبه بادی
اقلام همراه
ساک حمل ، برچسب تعمیرات
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...