تخت خواب بادی یک نفره بست وی با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره بست وی با پمپ 110 ولت یک تخت بادی با قیمت ارزان در فروشگاه آنلاین اینتکس تهران و فروشگاه محصولات بادی عرضه می شود.

تخت خواب بادی یک نفره بست وی با پمپ 110 ولت محصولی جدید و بسیار با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل کیفیت و طراحی منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت های بادی این شرکت تبدیل شود. بدنه این محصول از جنس PVC بوده و دارای رویه مخملی می شود که این رویه سبب نرم تر شدن سطح آن و جلو گیری از سر خوردن بالش می شود. همچنین قسمت رویه آن به صورت مواج طراحی شده تا فضای بسیار کمی بین بدن شما و تخت ایجاد شود و از این فضا هوا در جریان باشد تا بدن شما دچار تعرق نشود. قسمت کناری این تخت از PVC طرح چرم بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار می باشد و دچار ترکیدگی نمی شود. قسمت کف این محصول نیز به صورت دو لایه بادی طراحی شده که خاصت ضد آب را دارا می باشد و مقاومت بسیار خوبی در برابر پاره گی دارد. این تخت خواب بادی یک نفره در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 38 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن نیز 136 کیلو گرم بوده که افراد سنگین وزن نیز می توانند به راحتی بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنند. وزن این محصول نیز 5.1 کیلو گرم بوده که بسیار سبک تر از تخت های ثابت می باشد و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

تخت خواب بادی یک نفره بست وی با پمپ 110 ولت یکی دیگر از سری تخت های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده ات. این محصولبه دلیل طراحی بسیار زیبایی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت های بادی این شرکت تبدیل شود. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت تخت خواب بادی :

از مهمترین کار هایی که برای تولید یک محصول باید به آن پرداخت، طراحی و ساخت آن محصول می باشد که شرکت بست وی توانسته است این کار را به خوبی انجام دهد. فرم کلی این تخت به صورت مستطیل بوده و رنگ آن نیز سفید می باشد. رویه این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد. این موج ها سبب می شوند که هنگامی که شما بر روی آن قرار می گیرید فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تخت تشکیل می شود که هوا از این فضا جریان پیدا می کند و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند.


جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

یکی از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید یک محصول باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت بدنه آن محصول است. یعنی باید خیالتان از بابت کیفیت بده و دوام راحت باشد. شرکت اینتکس توانسته است تا با تولید محصولات با کیفیت رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند و کالایی با کیفیت را به دست آن ها برساند. جنس بدنه این تخت خواب بادی از وینیل با روکش مخملی بوده که این روکش باعث نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش بر روی آن جلو گیری می کند. بخش کناری این محصول از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و به سادگی دچار پارگی نمی شود. بخش کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده دارای خاصیت ضد آب بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر پاره شدن دارد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و نسبت به تخت خواب های ثابت فضابی بسیار کمی را در منزل اشغال می کند و شما می توانید به راحتی از ان در اتاق خواب، خانه های دانشجویی و محل کار استفاده کرد. این محصول دارای طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 38 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 136 کیلو گرم بوده و وزن آن نیز 5.1 کیلو گرم می باشد که بسیار راحت تر از تخت خواب های بادی قابل حمل می باشد.


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کرده و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری کنید. پس از تهیه پمپ تخت را از بسته بندی خارج کرده و به وسیله پمپ آن را باد می زنید. پس از این که تخت به اندازه کافی باد شد پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تخت را می بندید.


مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری کنید.
  • به هیچ عنوان اجازه ندهید جسم نوک تیزی با آن برخورد کند.
  • هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
دارای پمپ باد دو کاره 110 ولت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...