تخت خواب بادی یک نفره سرتا با پمپ برقی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 41 سانتی متر
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره سرتا با پمپ برقی را می توانید با قیمت ارزان از سایت نمایندگی اینتکس در ایران و فروشگاه حضوری برای محصولات بادی خریداری نمایید

تخت خواب بادی یک نفره سرتا با پمپ برقی محصولی جدید از این شرکت است که دارای کیفیت ساخت و نوع طراحی فوق العاده دقیق و مقاومی است. این محصول دارای رویه کامفورت می باشد که این عامل یکی از بهترین خصوصیات این کالا به شمار می رود. علاوه بر این ها دارا بودن سطح شیاردار این محصول هم باعث شده تا این کالا بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد و فرد استفاده کننده از این محصول در بهترین شرایط ممکن بر روی این تخت خواب بادی به استراحت بپردازد. علاوه بر این ها ساختار محکم و سه لایه این محصول در مقابل بدنه ساخته شده از جنس وینیل این کالاهم باعث شده تا این کالا به یکی از مقاوم ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار بدل شود. در کنار بسته بندی این محصول هم چنین برچسب تعمیرات و همین طور ساک حمل هم قرار گرفته است که از نقاط قوت این تخت خواب به شمار می رود. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کرد که این محصول قادر است تا 136 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود به راحتی تحمل کند. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

تخت خواب بادی یک نفره سرتا با پمپ برقی

تخت خواب بادی یک نفره سرتا با پمپ برقی یک محصول طبی و زیبا با توان تحمل وزن بالای بوده که امکان استفاده از آن برای تمامی رده های سنی وجود دارد. این تخت بادی سبک بوده و در زمان کوتاهی راه اندزای و جمع اوری می شود. به طوری که می توانید علاوه بر مصارف خانگی از این تخت بادی در زمان سفر نیز استفاده کرده و لذت ببرید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کاملا ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد انتخاب و خرید تخت بادی را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی نمایید.

تخت خواب بادی یک نفره سرتا با پمپ برقی | نمایندگی اینتکس


طراحی بدنه طبی و زیبا تخت بادی

یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان انتخاب تخت بادی مربوط به طراحی بدنه زیبا و طبی آن بوده که هم بتواند متناسب با علایق مصرف کنندگان بوده و هم یک محیط راحت و استاندارد را برای استفاده در اختیار شما قرار بدهد. به همین دلیل بوده که در بخش ابتدایی به معرفی طراحی ظاهری تخت خواب بادی یک نفره سرتا با پمپ برقی می پردازیم. این تخت بادی یک محصول مستطیل شکل بوده که بدنه آن در بخش ارتفاع دارای شیار هایی بوده که موجب فنری شدن بدنه محصول و همچنین بروز کمترین اسیب در زمان برخاستن و نشستن بر روی تخت بادی نسب به بدنه محصول خواهد شد. رویه اصلی این تخت بادی مواج بوده و ساختار کامفورت دارد. این رویه هم موجب نرمی بستر خواب شما شده و هم با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان خواب جلوگیری می کند. البته این نوع طراحی رویه موجب زیبایی ظاهری این تخت بادی شده که رنگی روشن و جذاب دارد. در بخش بالایی این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده است. برای راه اندازی و یا جمع اوری این تخت بادی تنها کافی بوده این بخش را به برق شهر متصل کرده و کلید تعبیه شده بر روی آن را بفشارید. برای راحتی شما در زمان جا به جایی و یا نگهداری از این محصول یک عدد ساک حمل به همراه این تخت بادی دریافت خواهید کرد.


کیفیت و طول عمر تخت بادی

تخت خواب های بادی به عنوان یک جایگزین مطمئن برای تخت های چوبی و فلزی طراحی و تولید شده و افراد در زمان خرید این گروه از محصولات به دنبال کالایی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. از سوی دیگر کیفیت بدنه محصول و راحتی شما در زمان خواب کاملا وابسته به نوع جنس بدنه تخت بادی است. به همین دلیل بوده که در پروسه تولید تخت خواب بادی یک نفره سرتا با پمپ برقی برای بخش بدنه آن از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل استفاده می شود. رویه اصلی این محصول یک روکش از نوع مخمل داشته تا بستر خواب شما نرمی مناسبی داشته و در زمینه کاهش میزان تعریق بدن افراد نیز موثر واقع می شود. کف تخت بادی نیز که با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده از نوع وینیل دولایه تولید شده است. این نوع جنس بدنه موجب می شود تا این تخت بادی طول عمر بالایی داشته و شما بتوانید در سال های طولانی از این محصول به صورت دائم و یا حتی موقت استفاده کرده و لذت ببرید.


ابعاد و تحمل وزن تخت بادی

تخت خواب بادی یک نفره سرتا با پمپ برقی یک نمونه از تخت بادی مستطیل شکل برای استفاده یک نفره در تمامی رده های سنی می باشد. این محصول مستطیل شکل دارای طولی برابر با 188 سانتی متر بوده که 99 سانتی متر عرض دارد. ارتفاع بدنه محصول نیز 41 سانتی متر در نظر گرفته شده تا در زمان برخاستن از روی تخت بادی کمترین فشار به ستون فقرات شما وارد شود. وزن بدنه این تخت بادی سبک و در حدود 6 کیلوگرم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این تخت بادی می تواند وزنی بالغ بر 136 کیلوگرم را بدون آسیب بر روی خود تحمل کند. توصیه می کنیم برای حفظ طول عمر بالای این تخت بادی هرگز وزنی بیش از این مقدار را به بدنه آن وارد نسازید. 


خرید تخت بادی

اگر شما نیز قصد انتخاب و خرید تخت خواب بادی یک نفره سرتا با پمپ برقی و یا سایر نمونه های تخت بادی یک نفره و دو نفره طبی را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و یا آنلاین مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصالت کالا و قیمت و کیفیت ایده آل خریداری کنید.

نوع
خانگی
طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ جداگانه
سایر ویژگی ها
ابعاد مناسب
ارتفاع بلند با ساختار سه طبقه
دارای سطح مواج
رویه کامفورت
ضد تعریق
پمپ برقی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Serta

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...