تخت خواب بادی یک نفره قهوه ای بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره قهوه ای بست وی در سایت آنلاین فروش محصولات بادی و نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس و bestway

تخت خواب بادی یک نفره قهوه ای بست وی یکی از تخت های بادی تولید شده تمام جیر این شرکت در رنگی متفاوت بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در قسمت های نشیمنگاه و کناری و روکش طرح چرم در قسمت زیرین برای مقاومت در برابر برخورد آب می باشد. این کالا دارای نشیمنگاهی مواج با رویه بسیار با کیفیت و لطیف بوده که می تواند تا حدودی قابلیت طبی بودن را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. علاوه بر این نشیمنگاه این تخت خواب به گونه ای طراحی شده تا در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاومت لازم را از خود نشان دهد . از ویژگی های دیگر این تخت بادی می توان به داشتن وزن سبک و ساک حمل برای جا به جایی و حمل آسوده به هر مکان اشاره کرد. همچنین داشتن یک پمپ باد برقی متصل به تخت با قابلیت پمپاژ و مکش باد نیز از دیگر مزیت های موجود در این محصول خواهد بود. همچنین این محصول دارای یک برچسب تعمیرات رایگان میباشد . این تخت خواب بادی میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای تخت خواب های غیر بادی باشد . بهترین محصول 2015 با کیفیتی فوق العاده در تنها نمایندگی رسمی اینتکس در ایران عرضه میگردد . برای خرید با ما تماس بگیرید .

تخت خواب بادی یک نفره قهوه ای بست وی

تخت خواب بادی یک نفره در رنگ قهوه ای محصولی با کیفیت خوب از شرکت بست وی برای سنین بزرگسال که یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل می باشد. این تخت بادی دارای بدنه ای نرم و با کیفیت بوده که از تخت خواب های بادی مرغوب شرکت اینتکس محسوب می شود. محصولی که در دو ظرفیت یک نفره و دو نفره تولید شده و به دلیل داشتن حجم و ابعاد و همچنین وزن مناسب قابل حمل و استفاده در مسافرت ها نیز خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت این تخت خواب بادی بست وی به صورت مستطیلی بوده که از لبه های بادی در قسمت های رویه و زیرین تخت برخوردار است. سطح رویه آن طراحی مواج داشته تا هنگام دراز کشیدن روی آن اعضای بدن را به خوبی فرا بگیرد. طراحی مواج باعث می شود تا عمل تهویه هوا هنگام استفاده بهتر انجام شود تا تعریق بالا جلوگیری کند. اما یکی از مهم ترین قسمت های بدنه لایه های درونی بوده که به صورت موازی و پشت سرهم طراحی گردیده است. این لایه ها به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی فشار ناشی از اوزان بالا و همچنین باد زیاد را تحمل می کنند. از دیگر ویژگی های بسیار خوب طراحی این محصول کف گود آن بوده تا زمانی که بر روی زمین و انواع کاشی ها استفاده می کنید جذب زمین شده تا از حرکت های اضافی به دور باشد.


جنس بدنه تخت

جنس بدنه تخت بادی یک نفره قهوه ای بست وی از نوع پلاستیک PVC ضخیم بوده که از روکش جیر برای رویه و دیواره ها استفاده شده است. تنها قسمت زیرین آن از روکش طرح چرم به کار برده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. روکش جیر یا همام مخمل استفاده شده در این تخت باعث می شود تا علاوه بر ایجاد محلی راحت برای خواب و استراحت از تعریق بالا نیز به خوبی جلوگیری می کند. البته طراحی مواج بدنه هم در این امر کم تاثیر نخواهد بود. لایه های استفاده شده در درون این تخت نیز از جنس PVC های دو لایه بوده که توان بالایی در استحکام این کالا به ارمغان خواهد آورد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب بدنه این تخت بادی انعطاف بالای آن برای جمع کردن در حجم و اندازه کمتر می باشد. این قابلیت سبب می شود تا حمل و جا به جایی این محصول آسوده تر شود.


ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تخت بادی یک نفره قهوه ای رنگ بست وی معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 97 سانتی متر ، ارتفاع: 43 سانتی متر) بوده که ابعادی استاندارد برای تخت های بادی یک نفره می باشد. این ابعاد در بسیاری از تخت خواب های بادی استفاده شده که به عنوان ابعادی استاندارد برای این محصول به حساب می آید. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد. به همین دلیل به راحتی در هر محل مورد نظری جای خواهد گرفت. تحمل وزن این تخت خواب برابر 140 کیلوگرم بوده که برای استفاده یک نفر تحمل وزن بسیار مناسبی خواهد بود. گرچه با استاندارد باد کردن این تخت خواب می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن پمپ باد برقی سرخود 6 کیلوگرم می باشد که برای این کالا وزنی استاندارد محسوب می شود.


نحوه راه اندازی و مراقبت

تخت خواب های بادی به دلیل داشتن پمپ باد سرخود بسیار آسوده تر از سایر محصولات بادی قابل راه اندازی خواهند بود. این تخت خواب بادی نیز دارای یک پمپ باد برقی متصل به بدنه بوده به همین دلیل در مدت زمان 2 الی 3 دقیقه بدنه اصلی را باد می کند. پمپ بادی که با برق شهری کار کرده و از قابلیت مکش باد نیز بهره مند می باشد. این پمپ باد تا زمانی تخت را باد خواهد کرد که شکل کامل را به خود بگیرد. در آن زمان صدای پمپ تغییر کرده که به نشانه پر شدن تخت بادی از باد است. برای خالی کردن آن نیز باید اهرم گرد را به سمت چپ بچرخانید تا عمل مکش باد انجام شود. از راه های مراقبت و نگهداری از این کالا جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن است. همچنین مقدار باد نمودن تخت هم در سلامتی آن بسیار موثر خواهد بود.


جمع بندی

تخت بادی یک نفره قهوه ای بست وی از سری تخت خواب های بادی میان رده و با کیفیت استاندارد بوده که برای استفاده در منزل طراحی و ساخته شده است. محصولی با بدنه جیر که کاملا ضد تعریق بوده و از رویه ای مواج برخوردار است. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و دو سال ضمانت برای پمپ باد سرخود بوده که به وسیله شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
دارای بدنه الیافی مقاوم
دارای سطح مواج
ضد تعرق
طبی با روکش کامفورت
دارای پمپ باد برقی سرخود
دارای لبه های بادی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...