تخت خواب بادی یک نفره چند کاره کلمن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 101 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره چند کاره کلمن در سایت اصلی فروش محصولات بادی و تخت بادی یک نفره کلمن در نمایندگی intex تهران با قیمت ارزان و گارانتی اصلی

تخت خواب بادی یک نفره چند کاره کلمن محصولی شکیل و باکلاس است که به گونه ای طراحی شده است تا هر فردی بتواند به راحتی هر چه تمام تر از ان استفاده کرده و لحطات راحتی را با ان تجربه کند. این محصول ساختاری سه لایه دارد که باعث شده تا یک محصول بادوام و مقاوم را شاهد باشیم. بخش های کناری این محصول هم دور تا دور به صورت برامده طراحی شده که فرد از کناره ها به زمین نیفتد. هم چنین بخش بالایی این محصول هم یک عدد بالش بادی قرار گرفته است که فوق العاده نرم و بادوام است. در کنار این موارد باید به محفظه باد این کالا هم اشاره نمود که در انتهای ان قرار گرفته و شما می توانید با پمپ باد برقی جداگانه این محصول به سادگی این کالا را باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین رویه مشبک این کالا در کنار رنگ جذاب و خاص این محصول هم یکی دیگر از مواردی است که از نقاط قوت این کالا به شمار می رود. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

با تولید متنوع و با روی کار آمدن تخت خواب های بادی ، بیشتر افراد این محصولات بادی بی نظیر را جایگزین تخت خواب های غیر بادی مانند تخت های چوبی و ابری و حتی فلزی کردند چرا که تمامی خصوصیات تخت های چوبی یا فلزی نیز در تخت خواب های بادی دیده می شود ، همچنین تهیه تخت خواب بادی می توانید بسیار مقرون به صرفه باشد و از دیگر مزیت های آن ها می توان به وزن سبک و قابل حمل آن ها اشاره کرد ، پس می بینیم که خرید تخت خواب بادی می تواند از چندین جهت بهتر از دیگر تخت های غیر بادی باشد . از سری تخت خواب های بادی مدرن و جدیدی که می توان به آن اشاره کرد تخت خواب بادی یک نفره چند کاره کلمن است که توسط شرکت بسیار بزرگ و معروف coleman ساخته و روانه بازار های جهانی شده است ، اما در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی های ناگفته تخت خواب بادی یک نفره کلمن آشنا کنیم .


طراحی و آرگونومی ساخت


مهم ترین ویژگی هر تخت خواب بادی طراحی و آرگونومی آن است ، چرا که این دو عامل در کنار یکدیگر می تواند گویای کیفیت بالای محصول به همراه زیبایی آن باشد ، شرکت کلمن نیز با توجه به تجربه کاری بسیار بالای خود توانسته در طی سال ها فعالیت ، تخت خوابی با آرگونومی ساخت بسیار عالی طراحی کند ، از جمله ساختار ها و تکنولوژی های به کار رفته در این تخت می توان به رویه مواج آن اشاره کرد ، این رویه مواج که بسیاری از مردم طراحی آن را برای زیبا تر شدن تخت خواب می دانند در اصل برای حالت پذیری و انعطاف پذیری بیشتر تخت به کار گرفته شده است ، به طوری که هر فرد با قرار گیری بر روی تخت می توانند به خوبی منعطف شدن و حالت پذیری تخت خواب را حس کنند ، به همین دلیل می توان گفت که محصول یک تخت خواب بادی کاملا طبی می باشد ، همچنین این حالت کمک می کند تا گردش خون در بدن به بهترین شکل ممکن در جریان باشد و فرد احساس کوفتگی نکند و عضلات بدن در طول شب نگیرد . لبه های کناری این محصول همچنین بادی بوده و لایه های درونی تخت به صورت استوانه ای قرار گرفته است .

جنس بدنه


شرکت کلمن سعی کرده است تا با استفاده از وینیل بسیار فشرده با لایه های ضخیم ، این تخت خواب بادی یک نفره چند کاره را تولید کند ، و از آن جا که از این تخت خواب بادی برای مسافرت نیز استفاده می شود ، محصول بتواند در شرایط نامناسب نیز کارایی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و آسیب نبیند . وینیل از جمله اجناس مقاوم و لاستیکی می باشد که برای ساخت تخت خواب های بادی کاربرد دارد و شرکت کلمن نیز با استفاده از لایه های ضخیم این جنس ، محصول مورد نظر را ساخته است ، لازم به ذکر است که کف محصول دارای چندین لایه است و رویه محصول نیز از یک لایه وینیل مخملی تشکیل شده است تا تختی لطیف تر را داشته باشیم .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


این محصول با کیفیت در ابعاد ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 101 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) تولید شده که از اندازه های استانداردی برخوردار است و می تواند به خوبی یک فرد بالغ را بر روی خود جای دهد . وزن این تخت خواب بادی در بسته بندی خود به 9 کیلوگرم می رسد و با حجم بسته بندی بسیار کوچکی که دارد می توان آن را به راحتی در سفر ها نیز استفاده کرد . همچنین این محصول قادر است تا وزن های بالا را تا 136 کیلوگرم تحمل کند ، این تحمل وزن بسیار خوب را می توان به دلیل آرگونومی ساخت بسیار عالی آن و ساختار سه طبقه ای و لایه های استوانه ای داخل محصول دانست .


راه اندازی و مراقبت


این محصول بادی از آن جا که توسط باد راه اندازی می شود لازم است تا آن را باد کنید تا آماده استفاده شود ، به همین دلیل شرکت کلمن برای راحت تر شدن روند باد شدن محصول یک پمپ باد برقی مجزایی در کنار محصول قرار داده است تا افراد بتوانند با استفاده از آن و از طریق دریچه هوای موجود بر روی بدنه تخت خواب ، آن را در کمترین زمان راه اندازی کنند و یا باد آن را خالی کنند . همچنین شما قادر خواهید بود تا تخت خواب بادی خود را با استفاده از دیگر پمپ های باد دستی و یا فندکی نیز باد کنید . از آن جا که این محصول دارای بدنه ای آسیب پذیر در مقابله با اجسام و اشیاء تیز می باشد بهتر است در هنگام راه اندازی آن در سفر ها از زیر انداز ها استفاده کنید و تخت خواب بادی خود را در جای مناسبی راه اندازی کنید ، همچنین بهتر است تخت خواب خود را در کنار وسایل گرمایشی مانند بخاری قرار ندهید چرا که حرارت زیاد می تواند باعث آسیب دیدن تخت شود .


سخن پایانی


با توجه به خصوصیات این تخت خواب بادی یک نفره ساخته شده توسط شرکت کلمن ، می توانیم به کیفیت بالای آن پی ببریم ، چرا که بدنه محصول از وینیل ضخیم ساخته شده است و طراحی و آرگونومی ساخت قسمت های مختلف محصول مانند رویه مواج و لایه های داخلی استوانه ای به بهترین شکل استفاده و طراحی شده است . پس اگر به دنبال یک تخت خواب بادی چند کاره برای مصارف خانگی و سفری هستید می توانید این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه intex خریداری کنید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
191 سانتی متر
عرض
101 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی جداگانه
سایر ویژگی ها
طبی و ضد تعرق
دارای سطح موج دار
لایه های داخلی نوع استوانه ای
وزن بسیار کم و قابل جابجایی
به همراه پمپ باد برقی همراه
دارای والف دابل لاک
قابل استفاده به عنوان تخت مسافرتی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل متصل به بدنه ، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Coleman

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...