تخت خواب بادی یک نفره چند کاره Serta

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 41 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره چند کاره Serta محصولی مدرن که نمایندگی اینتکس با قیمت ارزان و گارانتی معتبر در فروشگاه آنلاین اینتکس تهران عرضه کرده است .

تخت خواب بادی یک نفره چند کاره Serta یک محصول با ساختاری شکیل است که مناسب برای استفاده تمام افراد است. این تخت خواب به صورت طبی طراحی شده است که همین عامل باعث شده تا افرادی که نمی توانند بر روی تخت خواب های عادی و یا تشک های معمولی بخوابند ، بتوانند به راحتی از این محصول استفاده کرده و بر روی ان به استراحت بپردازند. بر روی این محصول یک عدد پمپ باد برقی هم وجود دارد که با استفاده از ان می توانید به سادگی این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید. علاوه بر این ها وزن کم این محصول هم باعث شده تا حمل و نقل این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان باشد. در ارتباط با رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد که این کالا رویه ای از رنگ کرم دارد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از رنگ سفید تولید شده است. در کنار همه این موارد باید به داشتن ارتفاع مناسب و هم چنین بدنه ای مقاوم از جنس وینیل هم اشاره نمود که جزو نقاط قوت این محصول به حساب می اید. هم اکنون می توانید این تخت خواب بادی را با قیمت عالی از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید .

تخت خواب ها از سری محصولات بسیار پر کاربرد هستند که امروزه بسیاری از افراد از آن ها برای استراحت کردن و خوابیدن استفاده می کنند ، تخت خواب های بادی نیز از سری محصولات جدیدی هستند که با طراحی عالی خود می توانند به مانند تخت های چوبی و ابری و حتی بهتر از آن ها بستر ایده آلی برای خواب فراهم کنند . با روند رو به رشد محصولات بادی تولید کنندگان با ایجاد تغییرات در ساختار تولیدات ، به ویژه تخت خواب های بادی خود توانستند محصولاتی بسیار زیبا ، مقاوم و در عین حال نرم و راحت را طراحی کنند به طوری که اغلب مردم به سمت خرید تخت خواب بادی بروند ، از سری تخت خواب های بسیار عالی و مناسب می توان به تخت خواب بادی یک نفره چند کاره Serta اشاره کرد ، این تخت خواب بادی یک نفره دارای ویژگی هایی در طراحی می باشد که باعث شده تا کیفیت آن به مراتب بالا برود و به فروش بالا دست یابد . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر شما را با این ویژگی ها آشنا خواهیم کرد .


طراحی و ارگونومی ساخت


همانطور که در بالا اشاره شد این تخت بادی از بهترین طراحی و آرگونومی ساخت برخوردار است ، به طوری که می توان از آن برای بیماران نیز استفاده کرد ، چرا که سطحی بسیار نرم و طبی دارد و افراد ساعت ها می توانند بدون اینکه خسته شوند و یا به اندام هایشان فشاری وارد شود بر روی این تخت خواب قرار بگیرند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تخت خواب بادی دارای رویه ای کرمی رنگ با دیواره های توسی است و بسیار شیک و زیباست ، از مهم ترین طراحی های این تخت می توان به رویه مواج آن اشاره کرد ، رویه مواج که در بسیاری از تخت خواب های طبی و با کیفیت دیده می شود باعث می شود تا سطح تخت خواب انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد ، همچنین این رویه می تواند به صورت قابل توجهی از عرق کردن بدن جلوگیری کند . همچنین این محصول دارای بله های بادی می باشد و فاقد بالش سرخود است ، همچنین ساختار آن سه طبقه بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار های زیاد دارد .

جنس بدنه


ساختار سه طبقه و نیز چگونگی قرار گیری لایه های درونی در مواقعی می تواند تاثیر گذار باشد که جنس بدنه استفاده شده در محصول نیز دارای کیفیت بالایی باشد ، به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان سعی می کنند تا از بهترین اجناس برای ساخت تخت خواب های بادی خود استفاده کنند ، این محصول نیز از جنس وینیل ساخته شده است و دارای مقاومت بالایی است ، این جنس لاستیکی دارای طول عمر بالایی بوده و می تواند به خوبی در برابر فشار ها و وزن بالای افراد مقاومت کند ، همچنین در برابر رطوبت نیز مقاوم است و قسمت کف محصول نیز دارای وینیل چند لایه است . رویه محصول نیز مخملی می باشد .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


هر تخت خواب بادی ممکن است دارای ابعاد مختلفی تولید شوند اما این تخت خواب بادی یک نفره در ابعاد استاندارد ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 41 سانتی متر ) تولید شده است و می تواند به خوبی هر فرد بالغی را بر روی خود قرار دهد ، همچنین تحمل وزن محصول به دلیل استفاده از جنس وینیل به 136 کیلوگرم می رسد . وزن کلی محصول نیز 6 کیلوگرم است و با حجم کم بسته بندی باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در سفر ها نیز همراه خود ببرید و از آن بهره مند شوید .


راه اندازی و مراقبت


راه اندازی این تخت خواب با استفاده از پمپ باد جداگانه صورت می گیرد و شما می توانید با استفاده از آن پمپ که همراه محصول برای شما ارسال می شود برای راه اندازی تخت خواب بادی اقدام کنید ، برای تسریع در روند باد شدن محصول بهتر است تا آن را به طور کامل بر روی زمین پهن کنید . مراقبت و نگهداری از این تخت نیز بسیار راحت است ، بهتر است در صورت عدم استفاده از تخت خواب برای چند روز آن را در داخل ساک حمل قرار داده و نگهداری کنید ، همچنین برای حمل و نقل راحت تر و جلوگیری از آسیب رسیدن به تخت خواب بادی بهتر است تا از ساک حمل مخصوص محصول استفاده کنید . همچنین بهتر است از پریدن بر روی تخت خواب اجتناب کنید و وزن های بیشتر از 136 کیلوگرم را بر روی تخت قرار ندهید ، همچنین وسایل تیز و برنده را به بدنه محصول نزدیک نکنید تا طول عمر تخت خوابتان افزایش یابد .

سخن پایانی


این تخت خواب بادی که با نام تخت خواب بادی یک نفره چند کاره Serta توسط فروشگاه intex به فروش می رسد را می توانید با قیمت بسیار ارزان از این فروشگاه خریداری کنید ، با استفاده از این تخت خواب بادی بی نظیر و با کیفیت می توانید خوابی بسیار راحت را برای خود رقم بزنید .

نوع
خانگی
طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ جداگانه
سایر ویژگی ها
ابعاد مناسب
ارتفاع بلند با ساختار سه طبقه
دارای سطح مواج
رویه کامفورت
ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Serta

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...