تخت خواب بادی یک نفره 2018 با پمپ 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره 2018 با پمپ 220 ولت را می توانید از سایت اصلی اینتکس تهران و نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی intex خریداری نمایید .

تخت خواب بادی یک نفره 2018 با پمپ 220 ولت محصولی با کیفیت است که به دلیل داشتن پمپ باد برقی سرخود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کالا که با برق شهری 220 ولت کار می کند قادر است تا به سادگی و در عرض کمتر از 5 دقیقه باد شده و از ان استفاده نمایید. هم چنین این پمپ قادر است تا با مکش باد نیز در زمانی که می خواهید این کالا را جمع اوری کنید باد را به طور کامل تخلیه کند. در خصوص ساختار تخت بادی هم باید به این نکته اشاره کرد که رویه اصلی این کالا دارای شیار ها و فرو رفتگی هایی است که از تعریق شما در هنگام خوابیدن جلوگیری کرده و محیطی نرم را برای شما فراهم کرده است. هم چنین بخش های کناری این کالا هم مشکی رنگ بوده و رویه اصلی نیز خاکتری رنگ است. در کنار این موارد باید به داشتن بالش بادی هم اشاره کرد که شما را از داشتن یک بالش باکیفیت و نرم بی نیاز کرده است. اگر شما هم قصد خرید یک تخت خواب بادی را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

تخت خواب بادی یک نفره 2018 با پمپ 220 ولت

تخت خواب بادی یک نفره 2018 با پمپ 220 ولت یکی از باکیفیت ترین و برترین انواع تخت بادی بوده که برای استفاده یک نفره در کارخانه بست وی طراحی و تولید شده است. این تخت بادی پرتابل بوده و مجهز به یک عدد ساک حمل ، یک پمپ باد برقی سرخود و یک عدد برچسب تعمیرات می باشد. استفاده از این تخت بادی محدودیت سنی نداشته و می تواند یک جایگزین مطمئن برای انواع تخت های چوبی و کلاسیک گردد. در ادامه این مطلب می تواند نقد کامل این تخت بادی را در تمامی ابعاد مشاهده کنید. پس با ما همراه باشید.

تخت خواب بادی یک نفره 2018 با پمپ 220 ولت | اینتکس


کیفیت و طول عمر تخت بادی

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه از طول عمر آن برای سالیان طولانی آسوده خاطر باشند. برخی از محصولات نظیر تخت بادی به دلیل تماس با ستون فقرات شما نیاز به جنس بدنه باکیفیت نیز داشته که علاوه بر راحتی بتواند سلامتی شما را نیز تضمین کند. با رعایت این نکات تخت خواب بادی یک نفره 2018 با پمپ 220 ولت به شما معرفی می شود. بدنه اصلی این تخت بادی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید شده که در قسمت رویه برای افزایش راحتی شما و همچنین جلوگیری از تعریق بدن مصرف کننده از یک روکش مخملی برخوردار بوده و لبه های آن از روکش طرح چرم تولید شده اند. کف تخت بادی با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل این بخش از باکیفیت ترین نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. شما می توانید از این تخت بادی در زمان سفر ، به صورت مدوام در منزل و یا حتی محل کار خود برای یک استراحت استاندارد استفاده کنید. توجه داشته باشید استفاده مدوام و راه اندازی و جمع اوری پیوسته این تخت خواب بادی موجب ایجاد اسیب در بدنه محصول نخواهد شد.


ابعاد و تحمل وزن تخت بادی

تخت خواب بادی یک نفره 2018 با پمپ 220 ولت یک محصول مستطیل شکل برای استفاده تمامی سنین بوده که بدنه اصلی آن از طولی برابر با 191 سانتی متر و عرضی معادل با 97 سانتی متر تشکیل شده است. ارتفاع بدنه این تخت بادی بالغ بر 43 سانتی متر در نظر گرفته شده تا در زمان برخاستن از روی تخت بادی کمترین فشار به ستون فقرات شما وارد شود. وزن بدنه این محصول تنها 5 کیلوگرم بوده که موجب می شود با استفاده از ساک حمل آن محصول را بتوانید به سادگی حمل و یا حتی در زمان سفر نیز به همراه ببرید. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت و استحکام بدنه محصول نداشته و بدنه این تخت بادی می تواند وزنی بالغ بر 136 کیلوگرم را بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کند. به همین دلیل بوده که استفاده از این تخت بادی در تمامی سنین مجاز بوده و می تواند یک خواب با کیفیت را برای شما فراهم آورد.


راه اندازی و روش های مراقبت از تخت بادی

تخت خواب بادی یک نفره 2018 با پمپ 220 ولت همانطور که از نام آن مشخص بوده یک محصول پرتابل با امکان راه اندازی سریع می باشد. برای استفاده از این تخت بادی ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح و عاری از اجسام نوک تیز و یا شیبدار باز کنید. در لبه بالایی این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی 220 ولت سرخود تعبیه شده که شما می توانید برای باد کردن بدنه محصول این قسمت را به برق شهر وصل کرده و با فشردن یک کلید محصول مورد نظر در کمتر از سه دقیقه برای استفاده شما آماده می شود. این پمپ باد برقی دو منظوره و با استفاده از حالت برگشت کلید ان می توانید در زمان تخلیه و جمع اوری تخت بادی نیز از همان بخش بهره برداری کنید.

این تخت خواب بادی طول عمر بسیار بالایی داشته و در زمانی کوتاه برای استفاده آماده خواهد شد. برای حفظ طول عمر بالای بدنه محصول نیاز به رعایت برخی نکات وجود داشته که کاملا ساده و کاربردی هستند. از جمله به حداکثر وزن قابل تحمل بدنه تخت بادی توجه داشته و هرگز وزنی بیش از این مقدار را به بدنه اصلی وارد نسازید. از فرو کردن از اجسام نوک تیز به بدنه و یا راه اندازی محصول بر روی یک سطح غیر همسطح خودداری کنید. همچنین از پرش و جامپینگ بر روی بدنه اصلی این تخت بادی جدا بپرهیزید. البته در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز وجود داشته که در صورت بروز آسیب ناشی از استفاده نادرست می توانید با کمک این برچسب بدنه تخت بادی را رفوه کنید.


خرید تخت بادی

شما می توانید به صورت حضوری با مراجعه به نمایندگی اینتکس و یا به صورت اینترنتی از طریق وب سایت فروشگاه اینتکس تهران به سادگی و کاملا سریع اقدام به خرید تخت خواب بادی یک نفره 2018 با پمپ 220 ولت با مناسب ترین قیمت و کیفیت با ضمانت اصالت کالا نمایید.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
دارای لبه های بادی
رویه مشبک و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
دارای پمپ باد دوکاره 220 ولت
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...