تخت خواب بادی یک نفره Ivation

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره Ivation از محصولات با کیفیت سایت مرکزی intex و نمایشگاه برای خرید حضوری تخت خواب بادی با قیمت ارزان و گارانتی

تخت خواب بادی یک نفره Ivation یکی از جدید ترین و بهترین تخت خواب های بادی یک نفره موجود در بازار می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی در مقایسه با تخت های بادی بست وی، فاکس، اینتکس و ... دارد، ساختار اصلی بدنه فوق العاده مستحکم بوده و قسمت های مختلف بدنه نیز توسط پرس های حرارتی به هم متصل شده است تا در طولانی مدت دچار صدمه دیدن نشود. به علاوه در صورت صدمه دیدن نیز می توانید به سادگی و با استفاده از بسته تعمیرات مشکل به وجود آمده را بر طرف کنید. بر روی بدنه این تخت بادی از پمپ برقی دوکاره استفاده شده است، که تخت را به صورت خودکار راه اندازی کرده و در زمانی که نیاز نداشته باشید با صورت خودکار باد تخت بادی را خالی کرده و با تا زدن آن می توانید تخت را به سادگی حمل کنید . 

تخت خواب بادی یک نفرهIvation از تخت خواب های طراحی شده در ارتفاع بلند می باشد که یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین مدل های بازار و فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با توجه به رضایت مشتری ، آن را در فروشگاه موجود کرده است تا شما عزیزان و خریداران ؛ بتوانید این محصولات اورجینال و اصلی را از فروشگاه تهران اینتکس با قیمت مناسب خریداری کنید . توجه داشته باشید که هر تخت بادی ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را داشته و تولید کنندگان برای تنوع بیشتر کار های خود ، مدل های بسیاری را تولید کرده اند که ممکن است برخی از محصولات ویژگی های بیشتری داشته باشند که در ادامه این مطلب به ویژگی های بیشتر تخت خواب بادی یک نفرهIvation خواهیم پرداخت . 

ساخت و تولید تخت خواب بادی یک نفرهIvation

تخت خواب بادی یک نفرهIvation همانطور که مشاهده می کنید دارای طولی 198 سانتی متری و همچنین عرض 99 سانتی متری می باشد که این ابعاد کاملا استاندارد برای استفاده یک فرد بالغ و بزرگسال می باشد که البته با توجه به تحمل وزن بی نظیر خود می تواند برای تمامی سنین مناسب و قابل استفاده باشد . این تخت بادی دارای سطحی طبی و استاندارد است که می تواند یک خواب آرام و راحت را برای شما به دنبال داشته باشد ، بنابراین شما می توانید برای مدت های طولانی بر روی تخت بادی خود دراز کشیده و استراحت کنید . استفاده از طراحی های بسیار عالی  بر روی سطوح تخت خواب بادی موجب شده است تا احساس خوشایند و راحتی را داشته باشید . 

ویژگی های تخت خواب بادی یک نفرهIvation

از ویژگی های بسیار خوب این محصول میتوان به داشتن رویه مواج اشاره نمود که در ساخت بسیاری از تخت خواب های بادی این طراحی بی نظیر و عالی استفاده شده است تا اینچنین تخت خواب های بادی نیز به مانند بسیاری از تخت های دیگر برای خواب های شبانه نیز مناسب باشد . طراحی بادی باعث شده است تا این محصول سبک و قابل حمل باشد ، همچنین حجم بسیار کم بسته بندی محصول می تواند به شما اجازه دهد تا به بهترین شکل بتوانید از تخت خواب بادی استفاده کنید و آن را حتی در سفر ها نیز به همراه داشته باشید . شما پس از استفاده می توانید به سرعت باد تخت را خالی کرده و فضای اشغالی را باز گردانید . از ویژگی های بسیار خوب این محصول نیز می توان به داشتن پمپ باد اشاره کرد که راه اندازی را بسیار ساده تر کرده است . 

جنس بدنه و رویه تخت خواب بادی یک نفرهIvation

جنس بدنه کلی تخت خواب بادی یک نفره از پی وی سی می باشد که یکی از پایه ترین و پر استفاده ترین مواد برای ساخت محصولات بادی می باشد ، زیرا ویژگی های استثنایی داشته که آن را از سایر مواد پلاستیکی جدا کرده است . یکی از مهم ترین ویژگی های این جنس که شرکت های تولید کننده محصولات بادی را مجاب به استفاده کرده است ، ضد آب بودن این جنس و عدم حساسیت های پوستی به آن می باشد که به بهترین شکل می توانید از تخت خواب بادی خود استفاده کنید ، بدون اینکه مشکلی برای شما ایجاد شود . از این محصول می توان در فضاهای باز نیز استفاده نمود . 

بخش کف تخت خواب بادی یک نفرهIvation نیز از همین جنس است ولی ضخامت بیشتری داشته و از چند لایه برای تولید آن استفاده شده است . نکته دیگر در رابطه با جنس این محصول می توان به رویه آن اشاره کرد که از یک لایه دیگر جیر و مخملی پوشیده شده است که زیبایی محصول را دوچندان کرده و همچنین سطح تخت خواب بادی را نرم و لطیف کرده است تا حس خوبی را در برخورد با آن داشته باشید . 

نحوه راه اندازی تخت خواب بادی یک نفرهIvation

به مانند بسیاری از تخت خواب های بادی دیگر ، تخت خواب بادی یک نفرهIvation دارای پمپ باد برقی سرخود است که راه اندازی را برای شما بسیار ساده تر کرده است ، این پمپ باد با کمک برق کار کرده و می تواند در کمتر از 3 دقیقه محصول را به طور کامل باد کند تا بتوانید از محصول استفاده کنید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
198 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی جداگانه
سایر ویژگی ها
طبی و ضد تعرق
دارای سطح موج دار
لایه های داخلی نوع استوانه ای
وزن بسیار کم و قابل جابجایی
به همراه پمپ باد برقی همراه
دارای والف دابل لاک
قابل استفاده به عنوان تخت مسافرتی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل متصل به بدنه ، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Ivation

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...