تخت خواب بادی 1 نفره اینتکس با رویه مواج

intex 66742

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
4,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی 1 نفره اینتکس با رویه مواج یکی از محصولات بادی پر کاربرد می باشد که با قیمت ارزان در فروشگاه نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت خواب بادی 1 نفره اینتکس با رویه مواج یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده که توانسته است تا به یکی از پر فروش تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این محصول به صورت مستطیل بوده و دارای بدنه ای با رنگ قهوه ای روشن می باشد. این تخت بادی دارای سطح مواج است که این سطح مواج سبب شده تا تخت دارای خاصیت ضد تعریق شود و از عرق کردن بدن شما هنگامی که بر روی آن قرار دارید جلو گیری کند. 

در قسمت بالایی این تخت خواب بادی 1 نفره یک عدد بالش بادی سرخود نیز تعبیه شده است که با باد کردن تخ این بالش به صورت خودکار شکل می گیرد و دیگر شما نیازی به استفاده از بالش های ثابت ندارید. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل با رویه جیر می باشد که این رویه مخملی سبب شده تا سطح تخت نرم تر شود و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. قسمت کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده که علاوه بر ضد آب بودن دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز می باشد. این تخت خواب بادی در ابعادی همانند طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 35 سانتی متر، طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 140 کیلو گرم و دارای وزن 5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. شما می توانید این محصول را با قیمت ارزان و مناسب از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تخت بادی یک نفره اینتکس با رویه مواج از سری محصولات جدید و بسیار با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده که به همین دلیل توانسته است تا توجه بسیاری از افرارد را که به دنبال تخت خواب بادی 1 نفره هستند را جلب کند و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی 1 نفره در این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تخت بادی به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ قهوه ای روشن می باشد که با راحتی با انواع دکوراسیون های منزل ست می شود. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد. هنگامی که شما بر روی این تخت قرار مگیرید موج های موجود بر روی تخت بادی سبب می شوند تا فضای بسیار کمی بین بدن شما و تخت ایجاد شود و از این فضا هوا جریان داشتخ باشد. به این طریق بدن شما دیگر دچار عرق کردگی نمی شود و به راحتی می توانید به استراحت خود بپردازید. در قسمت بالایی این تخت بادی یک عدد بالش بادی تعبیه شده است که با باد زدن تخت، این بالش به صورت خودکار باد می شود و می توانید هنگام خواب سرتان را در آن قسمت قرار دهید. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی همانند سایر محصولات بادی اینتکس دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که فضای بسیار کمتری را نسبت به تخت خواب های ثابت درون منزل اشغال می کند و شما می توانید به اسانی از ان در هر جای منزل استفاده کنید. این محصول در ابعادی همانند طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 35 سانتی متر طراحی و ساخته شده است که ارتفاع آن نیز استاندراد بوده و برای کودکان هم کاملا بی خطر می باشد. تحمل وزن این تخت خواب بادی 140 کیلو گرم بوده و دارای وزن 5 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. همچنین این محصول علاوه بر پمپ باد دارای یک عدد ساک حمل می باشد که شما می توانید با خالی کردن باد تخت، آن را درون ساک حمل قرار داده و با خود به محیط دلخواه ببرید.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

یکی از مهمترین معیار هایی که هنگام خرید یک محصول بادی بایستی به آن تئجه نمود، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. شما باید توجه داشته باشید که تخت خواب های بادی به دلیل این که به طور مستقیم با پوست انسان در ارتباط هساتند باید در تولید آن ها از با کیفیت ترین و بی خطر ترین مواد استفاده کرد تا هیچ گونه ضرری برای پوست انسان نداشته باشد. همچنین بدنه آن نیز باید دارای مقاومت بسیار بالیی بوده و از دوام بالایی نیز بخوردار باشد. شرکت اینتکس این بار هم توانسته است تا با تولید این تخت خواب بادی با یفیت، تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و در نهایت محصولی با کیفیت بالای را به مشتریان خود ارائه کند. سطح این تخت بادی از وینیل با رویه جیر بوده که سبب نرم تر شدن سطح تخت شده است و سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کف این محصول هم از وینیل بوده و به صورت دو لایه طراحی شده است که علاوه بر ضد آب بودن مقاومت بالایی در برابر اجسام تیز دارد. بخش کناری این تخت بادی از وینیل طرح چرم می باشد که از مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار بهره می برد.

نحوه راه اندزای :

برای راه اندازی این محصول تنها به یک پمپ باد نیاز است که که یک عدد از نوع برقی بر روی خود این محصول موجود می باشد و شما دیگر نیازی به هزینه کردن اضافی بابت خرید پمپ ندارید. ابتدا تخت خواب بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس پمپ را به برق متصل کرده و آن را روشن می کنید. منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. پس از این که تخت شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه آن خودداری کنید.
  • حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی ان خودداری کنید.
نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعری
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...