تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 110 ولت یک محصول بادی پر کاربرد می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس به فروش می رسد.

تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 110 ولت محصولی جدید و بسیار دوست داشتنی از سری محصولات بادی شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول یک وسیله پر کاربرد در منازل می باشد که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای تخت خواب های ثابت باشد چرا که بسیار راحت تر و آسان تر مورد استفاده قرار می گیرند. این تخت خواب بادی 1 نفره دارای بدنه به شکل مستطیلی بوده که رویه آن به صورت مواج طراحی شده است و دارای خاصیت ضد تعریق نیز می باشد. قسمت رویی این تخت بادی به رنگ آبی بوده و دارای بدنه ای با رنگ کرمی می باشد. در قسمت بالایی آن یک عدد بالش بادی خودکار تعبیه شده که با باد زدن تخت، آن بالش خود به خود باد می شود و دیگر شما احتیاجی به استفاده از بالش های ثابت ندارید. بدنه این محصول از وینیل با روکش مخمل بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارد و به سادگی دچار پارگی نمی شود. قسمت کف این تخت خواب بادی به صورت دو لایه طراحی شده است و مقاومت آن در برابر اجسام تیز بسیار بالا می باشد. این محصول در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 33 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. یکی از مزیت هایی که این تخت بادی نسبت به تخت های ثابت دارد این است که هنگامی که باد ان را خالی می کنید دارای حجم بسیار کمی شده و با وجود ساک حملی که دارد به راحتی می توان آن را به هر جایی که تمایل داریم حمل و جا به جا کنیم. این محصول علاوه بر ساک حمل دارای یک عدد پمپ باد برقی 110 ولت نیز می باشد که دیگر شما نیازی به هزینه کردن بابت تهیه پمپ ندارید. شما می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 110 ولت

تخت های بادی نسل جدید تخت خواب بوده که با بدنه هایی طبی و ساختاری پرتابل طراحی شده و با در نظر گرفتن قیمت نسبتا ارزان و کیفیت بالایی که داشته توانسته اند به یک جایگزین مطمئن برای انواع تخت های کلاسیک تبدیل شوند.  تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 110 ولت یک نمونه پرفروش از تخت خواب بادی یکی نفره با رویه طبی بوده که در کارخانه بست وی طراحی و تولید شده است. این محصول را با در نظر گرفتن طول عمر بالایی که داشت می توانید برای سال های طولانی استفاده کنید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد خرید تخت بادی را دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی نمایید..

تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 110 ولت | اینتکس


طراحی بدنه تخت بادی

تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 110 ولت یک محصول مستطیل شکل بوده که برای استفاده یک نفره در تمامی رده های سنی طراحی شده و از طولی برابر با 191 سانتی متر و عرضی برابر با 97 سانتی متر تشکیل شده است. برای راحتی شده و وارد شدن فشار به ستون فقرات فرد ارتفاع بدنه محصول نیز 33 سانتی متر در نظر گرفته شده که یک میزان استاندارد به شمار می رود. این تخت بادی در بخش بالایی خود یک بالش بادی سرخود داشته که به دلیل طبی بودن می تواند تمامی فضای خالی گردن را پوشش داده تا ستون فقرات شما در حالت استاندارد نگهداری شود. رویه اصلی این تخت بادی مواج بوده و از خطوط موازی و طرح داری تشکیل شده که علاوه بر طبی شدن بدنه موجب زیبایی ظاهری این محصول نیز شده است. این رویه مواج با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق افراد در زمان خواب جلوگیری خواهد کرد. بر روی لبه این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده که با استفاده از برق شهر کار کرده و می توانید در زمان راه اندازی و با حتی جمع اوری این محصول از آن استفاده کنید.


کیفیت و جنس بدنه تخت بادی

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای از طول عمر بالای آن نداشته باشند. به همین دلیل بوده که برای عرضه تخت های بادی باکیفیت از جمله تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 110 ولت از مواد اولیه بادوام استفاده می شود. رویه این تخت بادی را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید کرده اند که برای داشتن یک بستر نرم و راحت رویه اصلی آن از یک روکش مخمل برخوردار می باشد. کف تخت بادی نیز با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل این بخش را با پی وی سی دولایه تولید می کنند. شما می توانید از این تخت بادی باداوم با مواد اولیه مرغوب به راحتی استفاده کرده و نگران افت کیفیت بدنه محصول در اثر استفاده مدوام نباشید.


اقلام همراه تخت بادی

یکی از مهم ترین پارامتر ها برای انتخاب محصولات بادی نظیر تخت بادی مربوط به اقلام همراه آن بوده که میزان راحتی شما را در زمان استفاده و یا حتی جمع اوری معین می سازد. بر همین اساس بوده که بیان می کنیم تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 110 ولت یک محصول استاندارد بوده که تمامی اقلام مورد نیاز یک تخت بادی را دارد. در داخل بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده که با استفاده از آن می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست و ایجاد سوراخ های ریز بر روی بدنه ، بدنه تخت بادی خود را رفوه کنید. نگهداری و حمل تخت بادی یکی از اساسی ترین مواردی بوده که در حفظ طول عمر محصول موثر می باشد. به همین دلیل بوده که به همراه این تخت خواب بادی یک ساک حمل وجود داشته تا بعد از جمع اوری محصول بتوانید تخت بادی خود را در داخل این بخش قرار داده و محصول را حمل و یا حتی در داخل انباری قرار بدهید. همچنین این تخت بادی مجهز به یک پمپ باد برقی سرخود بوده که سیستم راه اندازی و جمع اوری این محصول را تامین می کند.


خرید تخت بادی

برای خرید تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 110 ولت می توانید به صورت حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول یاد شده را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت و کاملا اصل خریداری نمایید.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد جدید و قوی
رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...