تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 220 ولت یکی از محصولات بادی پر کاربرد می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس ایران عرضه می شود.

تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 220 ولت یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول به دلیل طراحی بسیار دوست داشتنی و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی تبدیل شده و توجه بسیاری از افراد را به خود جل کند. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش جیر بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع دمای هوا و فشار دارد. قسمت کف این تخت خواب بادی به صورت دو لایه طراحی شده است که دارای مقاومت بسیار خوی در برابر اجسام تیز می باشد. این تخت خواب بادی در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 33 سانتی متر طراحی و ساخته شده است.

 تحمل وزن آن 140 کیلو گرم بوده و داری وزن 4.6 کیلو گرم نیز می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت است و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. یک از مزیت های این محصول نسبت به تخت های ثابت این است که با خالی کرد باد آن، حجمش بسیار کوچک شده و می توان آن را درون ساک حمل قرار داد و با خود جا به جا کرد. این محصول علاوه بر ساک حمل دارای یک عدد پمپ باد 220 ولت می باشد که به وسیله آن می توانید سریع تر تخت را باد زده و دیگر هزینه ای بابت تهیه پمپ پرداخت نکنید. شما می توانید این تخت خواب بادی را از نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 220 ولت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی به منظور استراحت باشد . این تخت خواب بادی دارای رویه ای جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 220 ولت همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :

تخت خواب های بادی به منظور ماهیت استفاده ای که دارند و در محیط های خانگی و یا اتاق های خواب با فضای محدود مورد استفاده قرار می گیرند باید دارای ساختاری استاندارد باشند . این تخت خواب بادی دارای ساختاری مستطیلی شکل می باشد که رویه ای مواج دارد و این مواج بودن رویه تخت خواب به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد زیرا به گردش هوای میان بدن و سطح تخت کمک شایانی می کند . به همراه این تخت خواب بادی یک عدد ساک حمل نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول حتی در مسافرت ها نمایید . لازم به ذکر است که در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد برقی 220 ولت وجود دارد که توسط آن و با زدن یک دکمه به راحتی می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . خدمات پس از فروش و ضمانت و اصالت کالا از سری ویژگی های کلیدی نمایندگی رسمی برند اینتکس برای محصولات عرضه شده توسط آن می باشد که بر روی این محصول نیز وجود دارد و به گونه ای خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تخت خواب های بادی باید به آن توجه ویژه ای شود زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . این تخت بادی دارای رویه ای نرم و مقاومت از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که مواد اولیه تشکیل دهنده اکثر تخت خواب های بادی نیز است . همچنین به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن نیز از پی وی سی دو لایه طرح چرم استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا در برابر فشار و ضربه دارای مقاومت ایده آلی در برابر ساییدگی نیز می باشد . همچنین از سری ویژگی های کلیدی پی وی سی طرح چرم نیز می توان به ضد آب بودن آن نیز اشاره کرد .



ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :


قابلیت تحمل وزن نیز به هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی از نکات مهمی می باشد که باید به آن توجه شود . قابلیت تحمل وزن این تخت خواب بادی یک نفره برابر با 140 کیلو گرم است که مطابق با استانداردهای جهانی است . ابعاد این تخت خواب به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 97 سانتی متر و ارتفاع : 33 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای یک استراحت پس از یک روز کاری فراهم می آورد . همچنین وزن این محصول بالغ بر 4.6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافرت ها می باشد .


راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :


برای راه اندازی این تخت بادی ابتدا باید محلی مناسب و مسطح برای آن در نظر گرفته شود سپس پمپ باد برقی سرخود را باید روشن کرده تا این پمپ باد به صورت خودکار محصول شما را راه اندازی کند. این پمپ باد تا زمانی این تخت را باد می کند که شکل کامل به خود بگیرد، بنابراین در صورتی که قصد کمی سفت تر نمودن بدنه را داشتید بهتر است از پمپ های باد مجزا برای این کار استفاده نمایید. برای خالی نمودن باد تخت هم می توان از خود پمپ سرخود این محصول استفاده کرد. زیرا که این پمپ برقی قابلیت مکش باد را در مدت زمان کوتاه خواهد داشت . اما از بهترین راه های مراقبت و نگهداری از این محصول دور نمودن هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هرگونه عمل پرش روی تخت خواهد بود.

تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 220 ولت با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
قابل استفاده برای بیماران عضلانی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...