تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت دارای بدنه مستحکم در مرکز فروش تخت بادی و نمایشگاه مرکزی فروش تخت خواب بادی

تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار ارائه شد. این محصول به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته است تا رضایت تمامی خریداران را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. بدنه این محصول از جنس PVC با رویه مخملی می باشد که رویه ان سبب شده تا سطح نرم تری را این تخت دارا شود و از سر خوردن بالش بر روی ان جلو گیری کند. بخش کناری این تخت از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارد و به سادگی دچار ترکیدگی نمی شود. همچنین قسمت کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده است که دارای خاصیت ضد آب می باشد و در برابر پاره شدن مقاومت بسیار خوبی دارد. این تخت خواب بادی 1 نفره دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را در منزل نسبت به تخ خواب های ثابت اشغال می کند. این محصول در ابعادی همانند طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 36 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن نیز 136 کیلو گرم بوده و دارای وزن 5.3 کیلو گرم است که به آسانی می توان آن را حمل و جابجا نمود. معمولا تخت خواب های بادی می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای تخت خواب های ثابت باشند. از این محصول می توان در اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. علاوه بر ساک حمل این تخت خواب دارای یک عدد پمپ باد 110 ولتی ی باشد که با سرعت بسیار بالایی تخت را باد می زند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت

تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت یک نمونه پرفروش از تخت بادی بست وی بوده که به دلیل ابعاد بدنه و تحمل وزنی که داشته برای استفاده یک نفره کاملا مناسب می باشد. رویه این تخت خواب بادی طبی و مواج بوده و طول عمر بالایی داشته به طوری که شما می توانید تا سال های طولانی از این تخت بادی بدون افت کیفیت استفاده کنید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل کامل ساختار این تخت بادی در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید تخت بادی را دارید ما را تا انتهای این بخش همراهی نمایید.

تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت | اینتکس


بدنه طبی و زیبا تخت بادی

تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت یک محصول مستطیل شکل بوده که برای تولید بدنه آن از دو رنگ سفید در بخش بدنه و آبی در قسمت رویه استفاده شده تا موجب زیبایی هرچه بیشتر این محصول شود. در بخش بالایی این تخت بادی یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که استاندارد بوده و می تواند حد فاصل پشت گردن شما را پوشش داده تا ستون فقرات مصرف کننده در حالت استاندارد باقی بماند. رویه اصلی این محصول از خطوط موازی و مواج تشکیل شده که موجب طبی شدن بدنه محصول و نرم شدن بستر خواب شما می شود. همچنین این نوع رویه مواج به دلیل ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن شما در زمان خواب جلوگیری می کند. در بخش لبه بالایی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد برقی سرخود 110 ولت تعبیه شده است. این پمپ باد برقی با اتصال به برق شهر می تواند محصول شما را در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی و یا حتی مخزن آن را از باد تخلیه کند. این محصول دارای یک ساک حمل نیز بوده که جا به جایی آن را ساده تر خواهد کرد.


طول عمر بالای تخت بادی

برای عرضه محصولی با طول عمر بالا و رضایتمندی مصرف کنندگان باید به درجه کیفیت مواد اولیه آن توجه بالایی شود. به همین دلیل بوده که کارخانه بست وی برای تولید تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی استفاده کرده است. بخش رویه اصلی محصول که با سطح بدن در تماس بوده از یک روکش مخملی تشکیل شده تا نرمی بالایی در زمان استراحت تجربه کنید. بخش کناری محصول نیز روکش طرح چرم داشته تا در اثر استفاده مدوام دچار افت کیفیت نشود. کف تخت بادی با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل برای تولید این بخش از پی وی سی دولایه استفاده کرده اند. این جنس بدنه موجب کارایی بالایی در این تخت بادی شده و شما می توانید به صورت مدوام و یا حتی موقتی از این محصول استفاده کرده و نکران افت کیفیت بدنه ان نباشید.


ابعاد و تحمل وزن تخت بادی

یکی از مزیت های تخت های بادی نسبت به تخت های چوبی و فلزی مربوط به ابعاد بدنه ان ها بوده زیرا این گروه از محصولات بادی کمترین فضا را در محیط منزل اشغال می کنند. بر همین اساس عنوان می کنیم که تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت یک نمونه تخت بادی مستسطیل شکل بوده که طول آن برابر با 191 سانتی متر و 97 سانتی متر عرض دارد. این میزان ابعاد بدنه موجب می شود تا تمامی سنین بتوانند از این تخت بادی استفاده کنند. ارتفاع بدنه محصول نیز 36 سانتی متر بوده تا در زمان برخاستن از روی بدنه محصول کمترین فشار به ستون فقرات فرد وارد شود. وزن بدنه این تخت بادی تنها 6 کیلوگرم بوده که موجب می شود بتوانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کنید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این تخت بادی می تواند بدون افت کیفیت وزنی بالغ بر 140 کیلوگرم را بر روی خود تحمل نماید.


خرید تخت بادی

با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید برای خرید تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت و یا سایر نمونه های تخت خواب بادی اینتکس و بست وی با پرداخت کمترین هزینه و ضمانت اصل بودن کالا اقدام کنید.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
دارای بالش بادی سرخود
دارای طراحی بدنه دو رنگ و زیبا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...