تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی 1 نفره بالش دار بست وی با پمپ 110 ولت یک محصول بادی پر کاربرد می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس به فروش می رسد.

تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 220 ولت یکی از جدیدترین محصولات کمپانی بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار جهانی عرضه شد. این محصول به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد تواسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود و رضایت تمامی خریداران را جلب نماید. این تخت خواب بادی یک نفره می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای تخت خواب های ثابت باشد و به راحتی از آن ها در منزل، محل کار و یا خانه های دانشجویی استفاده کرد. 

این محصول دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند و می توانید از آن در هر جای منزل خود استفاده کنید. این تخت در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 36 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن نیز 136 کیلو گرم می باشد و دارای وزن 5.3 کیلو گرم است که به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. بدنه این محصول از جنس وینیل بوده که دارای رویه مخملی می باشد که این رویه موجب نرم تر شدن سطح تخت شده است و از سُر خوردن بالش بر روی آن جلو گیری می کند. بخش کناری این محصول از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارد. قسمت کف این تخت به صورت دو لایه طراحی شده که هم ضد آب است و هم مقاومت بالایی در برابر پاره شدن دارد. سطح این تخت خواب بادی یک نفره به صورت مواج طراحی شده که خاصیت ضد تعریق را به آن بخشیده است و شما می توانید استراحتی بی دردسر را بر روی این تخت داشته باشید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 220 ولت

تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 220 ولت | اینتکس

تخت خواب های بادی نسل جدیدی از محصولات بادی برای استراحت باکیفیت و راحت شما بوده که بدنه پرتابل با سیستم راه اندازی و جمع اوری ساده ای دارند. این گروه از محصولات را می توانید متناسب با نیاز خود و قابلیت های بدنه محصول انتخاب کرده و سال ها طولانی جایگین تخت خواب بادی چوبی و فلزی استفاده کنید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم به تحلیل کامل ساختار تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 220 ولت و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. اگر شما نیز قصد انتخاب و خرید تخت بادی را دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.


طراحی بدنه تخت بادی

تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 220 ولت یک محصول مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 191 سانتی متر و عرض آن معادل با 97 سانتی متر می باشد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای این تخت بادی 46 سانتی متر بوده تا در زمان برخاستن از آن کمترین فشار به ستون فقرات شما وارد شود. رویه اصلی این تخت بادی از خطوط موازی با ساختاری مواج تشکیل شده که موجب می شود بدنه این محصول کاملا طبی و نرم و همچنین ضدتعریق گردد. زیرا از تماس مستقیم بدن فرد با رویه تخت بادی جلوگیری کرده و امکان گردش ازدانه هوا را تامین خواهد کرد.بر روی لبه بالایی این تخت بادی یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که می تواند حدفاصل محیط خالی پشت گردن را به طور کامل پوشش بدهد. این تخت بادی مجهز به یک پمپ باد برقی سرخود برای راه اندازی و همچنین یک ساک حمل برای حمل و جا به جایی می باشد. در داخل بسته بندی این تخت بادی یک برچسب تعمیرات قرار داده شده تا بتوانید رویه محصول را رفوه کنید.


کیفیت و طول عمر تخت بادی

تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 220 ولت یک محصول با کیفیت و با طول عمر بالا بوده که شما می توانید از آن در سال های طولانی استفاده کرده و لذت ببرید. برای تولید بدنه اصلی این تخت بادی به سزاغ مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم رفته شده که طول عمر بالا و دوام قابل قبولی دارد. بخش رویه این تخت بادی دارای یک روکش مخمل بوده تا بستر خواب شما کاملا نرم و راحت شود. کف تخت بادی نیز با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل برای تولید این بخش از باکیفیت ترین نوع پی وی سی دولایه استفاده شده است. از این تخت بادی به دلیل کیفیت بالای جنس بدنه می توانید تا سال های طولانی با آسودگی خاطر استفاده نمایید.


راه اندازی و روش های مراقبت از تخت بادی

برای استفاده از تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 220 ولت لازم بوده ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در محیط مسطح باز کنید. همانطور که بیان شد بر روی لبه بالایی این محصول یک پمپ باد برقی تعبیه شده که برای راه اندازی می توانید از این بخش استفاده نمایید. تنها کافی بوده این پمپ باد برقی را به برق شهر متصل کرده و کلید تعبیه شده بر روی آن را فشار بدهید. سپس مشاهده خواهید کرد محصول در کمتر از سه دقیقه برای استفاده شما آماده خواهد بود. برای تخلیه تخت خواب بادی نیز می توانید از کلید برگشت تعبیه شده بر روی پمپ باد برقی استفاده کنید.

برای مراقبت از این تخت بادی و استفاده از آن در سال های طولانی لازم بوده که مواردی ساده را رعایت نمایید. از جمله از فرو کردن اجسام نوک تیز که باعث ایجاد سوراخ بر روی بدنه محصول بوده جدا خودداری کنید. همچنین از پرش و جامپینگ بر روی بدنه محصول که موجب از بین رفتن بافت داخلی آن بوده بپرهیزید. در نهایت برای راه اندازی این تخت خواب بادی یک محیط صاف و عاری از اجسام نوک تیز در نظر بگیرید.


خرید تخت بادی

با توجه به موارد فوق اگر شما قصد انتخاب و خرید تخت خواب بادی 1 نفره مواج بست وی با پمپ 220 ولت و یا سایر نمونه های تخت بادی را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری اقدام به خرید مطمئن با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب نمایید.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
دارای بالش بادی سرخود
دارای طراحی بدنه دو رنگ و زیبا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...