تخت خواب تاشو بادی پشتی دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و مسافرتی
  • طول: 211 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 81 سانتی متر
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی تاشو پشتی دار تختی راحت و مناسب از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی intex

تخت بادی تاشو پشتی دار تختی راحت و مناسب برای مطالعه و تماشای تلویزیون و استراحت کردن می باشد. روکش مخملی نرم و لطیف و ضد تعریق این تخت بادی و رویه کامفورت که خاصیت طبی بودن به این تخت میدهد از مزایای بی نظیر آن است. جدید ترین محصول 2013 شرکت بست وی در نمایندگی فروش تخت خواب بادی در ایران ، به سرعت کمتر از 4 دقیقه پر و خالی می شود. ظاهر بسیار شیک و فانتزی این تخت بادی مورد پسند جوانان خوش سلیقه می باشد و بسیار پر کاربرد در سفر و ویلا و ... می باشد. تخت خواب بادی دوکاره ،پشتی این تخت بادی به صورت تاشو قابل تنظیم است و می توانید آنرا تا زاویه 45 درجه تنظیم نمایید ، دارای سه محفظه باد جداگانه است و به راحتی و نرمی تخت کمک می کند. این تخت بادی در میان مشتریان بست وی طرفداران زیادی دارد، که بسیار هم پر فروش بوده است، برای طول عمر تخت بادی می باست نکاتی را رعایت کنید :1- از پریدن روی تخت بادی جلوگیری کنید. 2-از نشستن در یک نقطه به مدت طولانی بر روی تخت بادی بپرهیزید زیرا باعث فشار آمدن به نقطه مقابل می شود.3- از تماس تخت بادی با اجسام نوک تیز جلوگیری کنید که تخت بادی پاره نشود. 4- از قراردادن تخت بادی نزدیک وسایل گرمازا پرهیز کنید . شما می توانید با راجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت خواب تاشو بادی پشتی دار

تخت خواب تاشو بادی پشتی دار یکی دیگر از محصولات طبی می باشد که به تازگی برای استفاده در منزل و یا به همراه داشتن در مسافرت ها استفاده می شود و می تواند بهترین محصول به جای تخت های دیگر باشد و بیش ترین میزان کارایی را ایجاد نماید. این تخت خواب بادی دارای قابلیت های فراوانی در ساختمان و طراحی خود است که برای استفاده در موقعیت های مختلف استفاده می شود و می توان در موارد کاربردی استفاده گردد و نرمی و راحتی را شامل حال استفاده کنندگان نماید. تخت خواب بادی سیستم تاشو دارد بنابراین برای استفاده روش های آسانی را دارا می باشد و به راحتی جمع آوری و نصب می گردد. در صورت تمایل به داشتن تخت خواب بادی می توانید آن را به راحتی خریداری کرده و با احتیاط کامل راه اندازی می شود. پس برای نصب این تخت خواب بادی دشواری رخ نمی دهد و می توان به روش های ساده و در زمانی کم این کار را انجام داد. جهت اطلاع از ویژگی های این محصول با ما همراه باشید.


پمپ برقی مجزا

بهترین و مهم ترین بخش به کار رفته در تخت خواب بادی تاشو وجود پمپ برقی می باشد که روش راه اندازی محصول را آسان نموده و زمان آن را نیز کاهش می دهد. این تخت خواب بادی امکان آن را دارد که در زمانی کم تر از چند دقیقه آماده استفاده شود به طوری که با وجود سه محفظه باد مجزا تنظیم باد درونی بخش های مختلف آن انجام می شود و می توان به طور جداگانه ای بخش ها را باد نمود. این پمپ برقی با متصل شدن به برق شهری قادر به ارائه کارایی می باشد و می تواند به میزان لازم بدنه را از باد پر کند و نرمی مطلوبی را برای سطح نشیمن ایجاد سازد. این پمپ برقی به همراه تخت خواب بادی وجود داشته و قادر به ارائه خدمات زیادی می باشد. داشتن این ویژگی و نرمی بسیار مناسب با وجود لطافت بالا برای افراد بسیاری قابل اهمیت می باشد و علاقه آن ها به داشتن این تخت خواب بادی را افزایش می دهد و می تواند سبب استفاده بیش تر از محصول گردد.


قابل تنظیم برای تماشای فیلم 

یکی دیگر از مزیت های موجود در طراحی تخت خواب بادی تنظیم بخشی از آن برای ایجاد شیب مورد نظر برای تماشای فیلم است که در بخش بالایی رخ می دهد و قادر به ایجاد قسمتی برای تکیه دادن می شود. این بخش در واقع تکیه گاهی مطمئن و راحت برای افراد است که در زمان نیاز برای انجام فعالیت های گوناگون می توان آن را تنظیم نمود و از آن بهره مند شد. در زمانی که قصد نگه داری از تخت خواب بادی به حالت راه اندازی شده را دارید می توانید با تا کردن بخش تاشو آن را به ابعاد کوچکی در آورده و در محلی مناسب قرار دهید و در زمان نیاز مجدد آن را برای استفاده باز نمایید.


مراقبت از محصول

اگر قصد آن را دارید که از این تخت خواب بادی در مدت زمان طولانی استفاده کنید و برای سال های زیاد مورد استفاده قرار دهید می بایست نکات ایمنی در مورد بدنه را رعایت کرده و به این طریق طول عمر آن را افزایش دهید. این نکات عبارتند از: جلوگیری از برخورد اشیاء نوک تیز با بدنه. جلوگیری از نزدیک شدن حرارت و شعله به بدنه و همچنین استفاده از آن به میزان گنجایش و تحمل وزن بدنه. این نکات برای افزایش دوام محصول و مدت زمان مصرف کردن آن می باشد و با رعایت آن ها محصول در سال های زیادی در اختیار افراد قرار می گیرد و می تواند بهترین محل برای استراحت و خوابیدن افراد باشد.


خرید

با مراجعه به سایت معتبر شرکت اینتکس تهران با ملاحظه محصولات فراوان می توانید تخت خواب تاشو بادی پشتی دار را برای خود و یا اعضای خانواده خود خریداری نمایید و از مزیت های آن استفاده کنید.

نوع
خانگی و مسافرتی
طول
211 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7.5 کیلوگرم
دارای تکیه گاه قابل تنظیم
دارای سطح موج دار
طرح روی بدنه : موج دار ضد تعریق
ساختار داخلی : شبکه ای
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...