تخت خواب یک نفره بادی عرض 99

کد intex 67766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
4,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب یک نفره بادی عرض 99 با قیمت ارزان و کیفیت عالی در سایت مرکزی تخت بادی اینتکس تهران فروشگاه اینترنتی تخت بادی در ایران

تخت بادی یک نفره بادی با عرض 99 سانتی متر به عنوان یک تخت یک نفره ی بزرگ در شرکت اینتکس تولید شده است. این تخت بادی هم همانند دیگر محصولات طبی شرکت رویه و کناره ی آن ساخته شده از جنس PVC با رویه ی مخمل و جنس کف آن هم از  جنس PVC دولایه است. وزن قابل تحمل این محصول هم 140 کیلوگرم میباشد که این تحمل وزن مناسب به شما کمک می کند تا بتوانید بدون نگرانی از بروز مشکل برای محصول ، از آن استفاده کنید .ضد تعریق بودن و داشتن خط های عمیق موازی روی تخت باعث راحت تر بودن وطبی بودن تخت میشود. استفاده کردن از لایه های فایبرتک در لایه های درونی محصول باعث استحکام بیشتر محصول شده است. از ویژگی های قابل اشاره ی تخت خواب بادی با عرض 99  داشتن پمپ باد برقی سرخود اشاره کرد،داشتن ساک دستی برای جمع شدن در ابعاد بسیار کوچک برای حمل اسان محصول و جا به جایی آن در مسافرت میتوان اشاره کرد. 

قطع به یقین تخت خواب هایی که به صورت عریض تر طراحی می شوند ، راحت تر از تخت خواب هایی هستند که عرض آن ها کمتر است ، برای همین است که این تخت بادی یعنی تخت خواب بادی یک نفره عرض 99 بسیار میان مشتریان محبوب شده است . اگر شما فردی هستید که از نظر جثه بزرگ است ، حتما بهتر است که در انتخاب و خرید تخت خواب بادی یک نفره ، این تخت را انتخاب کنید که عرضی نزدیک به یک متر دارد ، برای همین شما در هنگام چرخیدن ، احساس راحتی دارید و می توانید به بهترین شکل ممکن به اطراف حرکت داشته باشید . بسیار مشتریان خانمی هستند که این تخت بادی را خریداری می کنند تا در کنار کودک خود از آن استفاده کرده و استراحت کنند . برای اینکه آن ها می توانند در کنار هم دراز کشیده و استراحت کنند . بدین ترتیب کودک نیز در کنار مادر استراحت کرده و از یک تخت بادی نرم و راحت بهره مند خواهد شد . 

حتی جای نگرانی از بابت تحمل وزن نیز از این محصول بادی وجود ندارد ، کمتر تخت بادی را می توانید پیدا کنید که برای تمامی رده های سنی و با هر وزنی که دارند مناسب نباشد . این تخت بادی که کاملا توسط شرکت اینتکس تست شده است و امتحان خود را پس داده ، می تواند 140 کیلوگرم وزن را تحمل نماید . کمتر شخصی وجود دارد که این وزن را داشته باشد ولی با این حال در صورتی که وزن بالایی دارید ، باز هم نباید نگران این تخت بادی و آسیب دیدن آن باشید . درز های این تخت به بهترین شکل ممکن به یکدیگر پرس شده اند ، پرسینگ فوق العاده شرکت اینتکس است که موجب شده تا کمتر آسیبی در تخت خواب های بادی این برند اتفاق بیوفتد و دلیل محبوبیت اینتکس و فروش فوق العاده آن ، همان دلایلی است که پیش تر گفته ایم .

تخت خواب یک نفره بادی عرض 99 از محصولات بادی جدید و بسیار با کیفیت تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول از طراحی بدنه بسیار زیبا و با کیفیتی بهره می برد و به همین سبب توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار تبدیل شود. فرم کلی که این تخت بادی دارد به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ طوسی می باشد. سطح این تخت بادی یه صورت مواج طراحی شده است که این موج ها دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی دارای ابعادی بوده که مطابق با استاندارد های جهانی می باشد و نسبت به تخت خواب های ثابت فضای بسیار کمتری را درون منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از آن در هر قمت از منزل از جمله، اتاق خواب و یا اتاق نشیمن استفاده نمود. این تخت بادی در ابعادی از جمله طول: 192 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 33 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن نیز استاندارد بوده و افراد بیمار هم می توانند به راحتی بر روی آن رفته و یا از روی آن به پایین بیایند. تحمل وزن این محصول 140 کیلو گرم بوده و وزن خود تخت نیز 6 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را درون منزل جا به جا و یا در هنگام اسباب کشی با خود حمل کرد.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

از مهمترین معیار هایی می باشد که هنگام خرید یک تخت بادی باید به آن توجه بسیاری شود. افراد هنگامی که می خواهند محصولی را خریداری نمایند به دنبال محصولی هستند که از لحاظ جنس و کیفیت دارای دوام بالایی باشد تا بتوانند مدت زمان زیادی از آن استفاده کنند. تخت خواب های بادی باید دارای بدنه ای مقاوم بوده و در ساخت آن از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده باشد. شرکت اینتکس توانسته است با تلید این تخت بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و تخت بادی با کیفیت بالا را به آن ها ارائه کند. جنس سطح این تخت بادی از وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه مخملی سبب نرم تر شده سطح تخت شده است و سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم و قسمت کف آن نیز از وینیل دو لایه بوده که باعث ضد آب شدن آن و مقاوم تر شدن در برابر اجسام تیز شده است.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت بادی به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این محصول موجود می باشد که به صورت اتصال به بدنه بر روی خود تخت قرار گرفته است. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی قرار می دهید. پمپ را به برق متصل کرده و آن را روشن می کنید. سپس منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. پس از این که تخت بادی شکل خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده  آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خودداری کنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت جلو گیری کنید. 
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید
نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعری
دیوراه های مخمل
دارای لایه های داخلی فایبرتک
دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...