تخت خواب 4 طبقه اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اینتکس با روکش جیر ضد تعریق و سطح مواج برای جلوگیری از سر خوردن در هنگام خواب ، تختی سبک و کمجا و قابل حمل

تخت بادی دو نفره اینتکس با روکش جیر ضد تعریق و سطح مواج برای جلوگیری از سر خوردن در هنگام خواب ، تختی سبک و کمجا و قابل حمل برای استفاده در مسافرت، چادر کمپ و ویلا و ... ، دارای پمپ برقی متصل به تخت بادی ، همراه با ساک حمل و برچسب تعمیرات رایگان ، پر و خالی شدن این تخت کمتر از 5 دقیقه ،دارای  3 سال گارانتی تعویض پمپ باد می باشد.

نکاتی برای نگه داری تخت خواب بادی
هرگز با نیروی عمود به سطح تخت خواب بادی فشار وارد نکنید. روی تخت بادی پرش نکنید, این کار از عمر تخت میکاهد.
با بدن خیس روی تخت بادی دراز نکشید زیرا اینکار باعث میشود نم و رطوبت وارد تخت شده و لایه های داخلی را سست نماید.
تخت بادی را به وسایل گرمایشی نزدیک نکنید. زیرا باعث آب شدن تخت بادی میشود.
هنگام باد شدن تخت خواب بادی روی آن ننشینید اینکار به پمپ برقی تخت فشار وارد میکند.

تخت خواب بادی 4 طبقه اینتکس یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای بدنه ای به شکل مستطیلی بوده و رنگ آن به رنگ کرمی و سرمه ای می باشد که زیبایی بسیاری به آن بخشیده که به راحتی با هر نوع دکوراسیونی ست می شود. این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار تبدیل شود. این تخت بادی دارای سطح مواج بوده که این سطح ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی بیشتر این تخت بادی با کیفیت بپردازیم.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

همانطور که می دانید این تخت بادی همانند سایر محصولات بادی اینتکس داریا ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که نسبت به تخت خواب های ثابت فضای بسیار کمتری را درون منزل اشغال می کند و به راحتی می توانید از آن درون منزل، اتاق خواب یا اتاق نشیمن استفاده کنید. این تخت بادی در ابعادی مطابق طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر طراحی و ساخته شده است که این ارتفاع به گونه ای می باشد که افراد سالمند و ناتوان نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. تحمل وزن ان 274 کیلو گرم بوده و دارای وزن 10.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. از این تخت بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای مطالعه، تماشای تلویزیون و استراحت نیز استفاده نمود.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

از مهمترین نکاتی که هنگام خرید تخت بادی باید به آن توجه بسیار نمود، جنس و کیفیت آن محصول می باشد. تخت خواب های بادی بایستی دارای بدنه ای مقاوم و با دوام باشند. شرکت اینتکس توانسته است تا با تولید این تخت بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی با کیفیت بالا را روانه بازار کند. این تخت بادی دارای سطحی از جنس وینیل با رویه مخمل بوده که سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کاری این تخت بادی از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف ان نیز از وینیل د ولایه می باشد که مقاومت بیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب است. 

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت بادی تنها به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این محصول قرار گرفته شده است. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می کنید. منتظر می مانید تا تخت  به اندازه کافی باد شود. پس از این که تخت به اندازه کافی شد پمپ را خاموش کرده و ان را از برق جا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت بادی جلو گیری کنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • بر روی ان پرش یا جامپینگ نکنید.
  • بیش از اندازه به تخت باد نزنید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
274 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 10.5 کیلوگرم
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...