تخت یک نفره بادی سبز اینتکس

intex 67716

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 47 سانتی متر
2,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت یک نفره بادی سبز اینتکس محصول زیبا و بی نظیر شرکت اینتکس می باشد. ما به تمام مشتریان خوش سلیقه این محصول را پیشنهاد می کنیم. تخت خوابی مناسب برای اتاق خواب و یا ویلا و در سفر و خوابگاه دانشجویی می باشد. بسیار سبک و کمجا می باشد و به راحتی پر و خالی می شود. جنس روکش مخملی لطیف و ضد تعریق و روکش جیر طرح خوشخواب با رنگ بندی مختلف ، بسیار زیبا و راحت همراه با بالش سرخود  و 3 سال گارانتی تعویض پمپ. برای خرید اینترنتی تخت بادی به فروشگاه مراجعه کنید. از پرش روی تخت خواب بادی پرهیز نمایید، زیرا  حالت اولیه خود را از دست می دهد و همچنین از قرار دادن در نزدیکی بخاری و شوفاژ جلوگیری کنید که باعث ذوب شدن تخت بادی می شود .

تخت یک نفره بادی سبز اینتکس

تخت یک نفره بادی سبز اینتکس یک کالای با دوام و جذاب است که از نظر ظاهر با نمونه های مشابه بسیار متفاوت می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده که هر فردی می تواند از ان به سادگی استفاده کرده و خوابی ارام و لذت بخش را تجربه نماید. هم چنین رنگ بندی و طرح این محصول هم یکی از نکاتی است که افراد می توانند به ان اتکا کرده و ان را خریداری نمایند. 

همان طور که در تصاویر این محصول مشاهده کردید این تخت خواب بادی به صورت دو لایه طراحی و تولید گردیده است. همین امر سبب شده تا ارتفاع این محصول بالا امده و دارای ارتفاع بلند ترین نسبت به دیگر تحت خواب های موجود در بازار باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این تخت خواب دارای رویه ای ساخته شده از رنگ یکدست سبز می باشد. هم چنین کف این محصول هم دقیقا از همین رنگ تبعیت می کند که بسیار زیباست. دو لایه میانی این محصول اما به صورت شفاف ساخته شده است که دارای ساختاری مشبک بوده و هر یک از این شبکه ها دارای رنگ صورتی می باشند که به وضوح قابل مشاهده است و همین امر سبب شده تا این کالا بسیار چشم نواز شود. هم چنین رویه اصلی این محصول هم ساخته شده از نوع مشبک است که در چهار ستون و هشت سطر به وضوح مشخص بوده و همین سبب شده تا این تخت خواب بسیار نرم و لطیف شود. علاوه بر این ها بخش بالایی این محصول هم دارای یک عدد بالش بادی می باشد که به صورت برامده بوده و نیاز شما را از بابت داشتن یک بالش بادی با دوام و جذاب راحت کرده است. این بالش نیز خود به صورت مشبک طراحی و تولید شده است.



جنس بدنه هم از دیگر مواردی است که باید به ان اشاره نمود و بسیار مهم است. در همین خصوص باید به این مسئله اشاره کرد که رویه اصلی این تخت خواب ساخته شده از نوع PVC می باشد که به صورت مخملی طراحی شده است. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از نوع شفاف طراحی و تولید شده است که از دیگر موارد مهم در خصوص این محصول می باشد. هم چنین کف این محصول هم از نوع PVC دو لایه طراحی شده است که فوق العاده مقاوم بوده و بسیار با دوام است

این تخت خواب در طول 191 سانتی متر و هم چنین عرض 99 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 47 سانتی متر می باشد که همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره کردیم بسیار بلند تر از بقیه تخت خواب های موجود در بازار است. هم چنین این محصول در داخل بسته بندی دارای وزن 6.5 کیلو گرم می باشد. این کالا هم چنین دارای تحمل وزن 136 کیلو گرم می باشد که مقدار قابل توجهی است.

این محصول دارای یک عدد پمپ باد برقی می باشد که همین مورد باعث شده تا بتوانید با استفاده از ان به سادگی این محصول را باد کرده و از ان استفاده نمایید. برای همین منظور باید در ابتدا و پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی به دنبال دریچه باد این محصول که معمولا در انتهای ان قرار دارد گشته و پس از پیدا کردن ان به سادگی این تخت بادی را در مدت زمان بسیار کوتاهی و به صورت اتوماتیک باد نمایید. هم چنین پس از باد کردن باید چند نکته را برای مراقبت بیشتر از این محصول رعایت کنید تا دچار اسیب جدی نشود. نکته مهم اول در خصوص این محصول دور کردن اشیا نوک تیز از کنار این کالاست که باعث می شود تا این تخت خواب سوراخ شده و دچار افت کیفیت شود. هم چنین نکته دوم عدم جامپینگ و پریدن بر روی این محصول می باشد که این عامل هم در حفظ سلامت این محصول بسیار مهم است. با رعایت کردن این موارد می توانید سالیان سال بدون افت کیفیت از این کالا استفاده نموده و از ان لذت ببرید.



جمع بندی

تخت یک نفره بادی سبز اینتکس یک محصول خاص و منحصر به فرد است که طراحی و شخص ظاهری متفاوتی نسبت به دیگر تخت های بادی موجود در بازار دارد. این کالا دارای بالش بادی مجزا بوده و سطح موج داری هم دارد که از ان حتی می توانید بر روی اب هم استفاده نموده و لذت ببرید. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
47 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 6.5 کیلوگرم
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای بالش بادی مجزا قابل نصب
دارای سطح موج دار
قابلیت استفاده بر روی آب
طرح روی بدنه : موج دار
ضد تعریق
ساختار داخلی : شبکه ای
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل، پمپ برقی
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...