تشک بادی اتوماتیک

bestway 67836

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اتوماتیک دو نفره مدل جدید مارک بست وی طرح جدید با طرح برگ ، با روکش مخملی برای استفاده دو نفر در داخل منزل ، مسافرت ، خوابگاه ، بهترین مدل تشک بادی دو نفره جدید ۲۰۲۱ با طول و عرض استاندارد ، بسیار نرم و راحت و جادار ، وزن سبک و تحمل وزن بالا ، با جعبه و بسته بندی بسیار کوچک همراه با قیمت بسیار مناسب و به صرفه و بهترین جایگزین تشک های فنری و خوشخواب ، این محصول به راحتی در داخل چمدان جای میگیرد و وزن آن بسیار کم بوده که خیلی راحت میتوانید آنرا با خود به هر مکانی همراه داشته باشید ، این تشک بادی دو نفره اتوماتیک نام دارد این به این معنی است که دارای پمپ برقی سرخود بوده و بدون دخالت فرد ، خود تشک به شکل اتومات باز و بسته میشود ، این اتفاق در کمتر از ۱ دقیقه خواهد افتاد و همین زمان برای تخلیه کردن تشک بادی کافیست ، قسمت زیر این تشک بادی از جنس پی وی سی ساخته شده و ضد آب میباشد ، روی بدنه تشک بادی اتوماتیک یک عدد برقی الکترونیکی تعبیه شده که در قسمت عرضی تشک به خود بدنه متصل شده است ، که با فشار دادن دکمه روشن و خاموش روی پمپ میتوانید آنرا براحتی باد و تخلیه نمایید ، این محصول را میتوانید از فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی رسمی و انحصاری محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

تشک بادی اتوماتیک دو نفره مدل جدید بست وی تولید 2021 یک محصول کاملا اتومات که بوسیله پمپ الکتریکی که روی بدنه متصل است میتوانید آنرا سریعا پر و خالی نمایید و این عمل را خود پمپ به صورت اتومات انجام خواهد داد. همان طور که در داخل عکس های این محصول می بینید بسته‌بندی آن بسیار کوچک و کم حجم می باشد که می‌توانید آن را به راحتی همراه خود به هر جایی حمل و نقل نمایید در منزل که در محل کار و چه در مسافرت این تشک بادی اتومات کاربردهای بیشماری دارد مخمل بسیار لطیف تهیه و تولید شده است که خواب را بر روی این محصول آرام بخش تر می نماید این کالا به همراه خود یک پمپ بقیه متصل دارد و همچنین برامدگی بالای سر تشک بادی به عنوان بالشت قرار داده شده است که جهت استفاده از این محصول نیازی به همراه داشتن بالش نمی باشد .

  • تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 30 سانتی متر
  • ارتفاع به همراه بالش بادی سرخود : 22 سانتی متر
  • تحمل وزن : 300 کیلوگرم
  • مناسب برای استفاده دو نفر
  • جنس بدنه از PVC با رویه جیر
  • لایه های داخلی از پارچه مش پلی استر
  • دارای بالش بادی سرخود
  • دارای پمپ باد برقی دوکاره سرخود
  • دارای رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل مخصوص
  • کد محصول : bestway 67836

تشک بادی اتوماتیک محصولی جدید از سری تشک های باید برند بست وی می باشد که کیفیت ساخت بالا ، قابلیت تحمل وزن زیاد و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد آن را به بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی و مسافرت ها و کمپینگ ها بدل کرده است . این تشک بادی دارای پمپ باد اتوماتیک می باشد که توسط آن به راحتی زدن یک دکمه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن تشک را به محصول قابل استفاده تبدیل کنید . همچنین این پمپ به صورت دو کاره می باشد و در جهت خالی کردن باد نیز کارایی دارد . پمپ باد موجود بر روی این تشک بادی قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و جریان برق 220 ولتی را پشتیبانی می کند . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی دو نفره بست وی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با این محصولی کاربردی بیشتر آشنا کنیم .

با نگاهی به بدنه این تشک بادی می توانیم مشاهده کنیم که با محصولی زیبا و ساختاری کاملا مهندسی شده رو به رو هستیم . این تشک بادی دارای رویه ای مواج می باشد که باعث جلوگیری از تعریق بدن می شود و به خوبی با توجه به شیارهایی که دارد جریان هوا را در فضای میانی بدن انسان و رویه تشک منتقل می کند و این ویژگی در فضاهای گرم که می خواهیم از این تشک بهره مند شویم بسیار کاربردی است . در بخش بالایی این تشک بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که ارتفاع استانداردی دارد و به راحتی می توانید در مسافرت ها بالش بادی را در خانه گذاشته و با این تشک بادی کامل به مسافرت بروید . بالش بادی تعبیه شده در این تشک بادی به صورت سراسری می باشد که باعث می شود هر دو نفر بتوانند از این بالش بهره مند شوند . یکی از مزیت های بزرگ این بالش بادی که در بخش های گذشته نیز به آن اشاره ای داشتیم ، وجود پمپ باد برقی بر روی بدنه است که به شما کمک می کند با زدن یک دکمه به راحتی آن را باد کرده و یا باد آن را خالی کنید .

جنس رویه این تشک بادی ساخته شده از بهترین و درجه یک ترین متریال پی وی سی جیر می باشد . این نوع رویه کاملا نرم و انعطاف پذیر بوده و باعث می شود تا احساس راحتی همچون خواب بر روی تخت خواب خانگی به شما دست بدهد و خوابی راحت را داشته باشید که بتوانید خستگی روزهای کاری را به راحتی از بدن به دور نگه دارید . این تشک بادی دارای ظاهری زیبا به رنگ روشن در بخش رویه و سرمه ای در بخش زیرین می باشد که با نگاهی دقیق تر می توانیم متوجه شویم در بخش کناری و کف این تشک بادی از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شده است تا به راحتی وزن افراد را بر روی خود مهار کند .

قابلیت تحمل وزن تشک های بادی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . تحمل وزن این تشک بادی بالغ بر 300 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با سایر تشک های بادی هم رده خود یک سر و گردن بالاتر است و به راحتی می تواند وزن دو نفر بزرگسال را بر روی خود نگهداری کند . این قابلیت تحمل وزن حتی از استانداردهای جهانی نیز بالاتر می باشد و در این خصوص بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد . همچنین سبک بودن وزن این تشک بادی با توجه به پمپ باد سرخودی که دارد یک مزیت بزرگ به حساب می آید . این تشک بادی وزنی بالغ بر 4.6 کیلو گرم دارد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به ساک حملی که دارد می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید . ساک حمل همراه این تشک بادی به صورت دسته دار می باشد و جا به جایی در مسافرت ها و پیاده روی ها را برای شما راحت تر می کند . برای خرید تشک بادی دو نفره اتوماتیک بست وی می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...