تشک بادی الیاف دار دو نفره 2018 با عرض 152

کد intex 64703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 270 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
1,670,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی  الیاف دار دو نفره 2018 با عرض 152 یکی از محصولات شرکت intex تهران ، مرکز فروش تشک بادی اینتکس با قیمت ارزان و ضمانت

تشک بادی الیاف دار دو نفره 2018 با عرض 152 از بزرگترین تشک های بادی  الیاف دار ساخت شرکت اینتکس بوده که در سال 2018 با کیفیت ساخت بهتر به بازار عرضه شده است. سطح رویه این تشک بادی دو نفره  از روکش جیر ساخاه شده و همچنین به دلیل داشتن طراحی مواجی که دارد به دلیل عبور جریان هوا از لابه لای لایه های خود  می تواند مانع از تعرق مصرف کننده هنگام استفاده شوند. .این محصول یکی از پر کاربرد ترین تشک های بادی تولید شده که به دلیل استقبال فراوان در خرید مدل های قبلی، شرکت اینتکس نیز اقدام به تولید مدل های جدید تری کرده است. این تشک نیز مانند مدل یک نفره خود ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که محلی راحت و نرم برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد می کند. اما این تشک بادی اینتکس مانند مدل های قبلی خود از دریچه باد دوال لاک برخوردار بوده تا موجب راه اندازی سریع تر تشک شود. این دریچه باد در زمان باز بودن درب اول خود نیز از خارج شدن هوا جلوگیری خواهد کرد . این محصول مقاومت فوق العاده ای در مقابل فشار و ضربه های احتمالی که ممکن است به آن وارد شود دارد و میتوانید بدون نگرانی آن را در تقریبا هر محیطی استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود آید . شما می توانید این محصول را با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی اینتکس در تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

تشک بادی الیاف دار دو نفره 2018 با عرض 152 یکی از بهترین محصولات فروشگاه اینتکس می باشد که با کمترین قیمت در این فروشگاه عرضه می گردد . این محصول دارای طرحی بسیار زیبا و جذاب می باشد و قابل استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل و اتاق خواب می باشد . این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که به شما کمک می کند که تشک خود را به راحتی به هر مکانی حمل نمایید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی  سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت از این محصول می توانید از این محصول دو نفر همزمان استفاده نمایید . این محصول را می توانید با یک پمپ برقی در مدت زمان کوتاهی آن را باد کرده و استفاده نمایید . در ادامه قصد داریم به بررسی دقیق تری از این محصول بپردازیم ...

جنس بدنه :  تشک بادی الیاف دار دو نفره دارای بدنه از جنس pvc  سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت از این محصول دو نفر همزمان می توانید استفاده نمایید . قسمت های کناری این محصول از جنس pvc می باشد که به مقاومت آن افزوده است . قسمت رویی این محصول از الیاف تشکیل شده است به همین جهت این محصول نسبت به تشک های دیگر از کیفیت بالاتری برخوردار است .

ابعاد و وزن : این محصول دارای طول 203 ، عرض 152 و ارتفاع 25 سانتی متر می باشد که بهترین سایز برای تشک های دو نفره می باشد . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به شما کمک می کند از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل و اتاق خواب استفاده نمایید و همچنین با توجه به وزن و انعطاف پذیری بالایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند این محصول را به راحتی با خود حمل نمایید . 

طراحی و ساخت : طراحی و ساخت این محصول به شکل مستطیل می باشد که مناسب برای استفاده دو نفر همزمان می باشد . رویه این محصول کاملا ضد تعریق می باشد به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . رویه این محصول به شکل مواج می باشد به همین جهت بیمران مفاصلی هم می توانند از آن استفاده نمایند . 

مراقبت و نگهداری : برای محافظت از بدنه این محصول شما باید تشک خود را از اشیا نوک تیز دور نگهداری نمایید . از پرش و جامپینگ بروی تشک کاملا پرهیز کنید تا بدنه ان دچار مشکل نشود . در صورت صدمه دیدن بدنه می توانید آن را با چسب های مخصوص اینتکس به راحتی تعمیر نمایید و یا اینکه می توایند تشک خود را به شرکت اینتکس تحویل داده تا در مدت زمان کوتاهی آن را تعمیر نمایند و به شما تحویل بدهند . 

نصب و راه اندازی : شما برای راه اندازی این تشک نیاز به یک سطح صاف دارید . با یک پمپ برقی می توانید از دریچه های باد آن را باد کرده و در اتمام باد کردن دریچه های باد را بسته تا باد از ان خارج نشود . در بسته بندی این محصول یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند که در مدت زمان کوتاهی آن را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . 

جمع بندی : تشک بادی دو نفره الیاف دار یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار کرده است و در همین مدت کوتاه از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار است . از این محصول زیبا می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و ویلاها استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس pvc سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد و قابل استفاده برای دو نفر همزمان می باشد . ابعاد و وزن این محصول بسیار مناسب می باشد که به شما کمک می کند که بتواید آن را به راحتی با خود حمل نمایید و برای راحتی شما یک ساک حمل در بسته بندی ان تعبیه دیده شده تا شما بتوانید تشک خود را به راحتی حمل نمایید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد برای مواقعی که تشک شما دچار مشکل شد مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول با کیفیت را شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب از سایت اینتکس ایران در تهران به صورت آنلاین خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید 

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
270 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
دارای لایه های فایبرتک
دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
رویه مواج و ضد تعریق
قابل استفاده روی آب های کم عمق
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای دریچه باد Dual Lock
قابل استفاده در مسافرت ها و استخر ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...