تشک بادی مخصوص داخل چادر

کد GigaTent AC005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کمپینگ، سفری
  • تحمل وزن: 385 کیلو گرم
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 147 سانتی متر
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل چادر GigaTent از جدیدترین  محصولات تولید شده توسط این شرکت اینتکس می باشد که با قیمت ارزان و مناسب عرضه می گردد .

تشک بادی مخصوص داخل چادر GigaTent از جدیدترین  محصولات تولید شده توسط این شرکت در دسته تشک های بادی می باشد و همچنین  یکی از بهترین و متنوع ترین تشک بادی تولید شده در بازار بوده که  با الگو برداری از ابعاد و طرح چادر های مسافرتی طراحی شده است و می تواند در چادر های مسافرتی مورد استفاده قرار بگیرد.جنس قسمت زیرین و کناره تشک نیز از PVC دو لایه می باشد که در برابر فشار و وزن زیاد مقاومت بسیار خوبی از خود دارد. در بسته بندی این محصول دو پمپ پدالی و برقی تعبیه شده است که برای استفاده در محل هایی که دارای پریز برق هستند یا در منزل بهتر است از پمپ باد برقی و برای استفاده در شرایطی که به برق دسترسی ندارید از پمپ باد پدالی استفاده کنید. رویه این تشک بادی از ماده جیر PVC ساخته شده است که انعطاف بسیار خوبی داشته و می تواند برای استفاده یک شبانه روز و بیشتر مناسب باشد و همچنین والف این تشک بادی نیز از نوع دابل لاک می باشد که از خروج نا خواسته هوا جلوگیری می کند و راه اندازی آن را بسیار ساده تر از حالت عادی می کند . 

تشک بادی مخصوص برای داخل چادر GigaTent از سری محصولات بادی بسیار با کیفیت از شرکت گیگا تنت می باشد که در سال 2017 تولید و روانه بازار شده است. این تشک بادی به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی در بازار تبدیل شود. فرم کلی این تشک بادی همانند سایر تشک ها به شکل مستطیلی بوده و دارای رنگ بدنه ابی می باشد. این محصول دارای سطح مواج بوده که این سطح سبب ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن به هنگام خواب جلو گیری می کند. این محصول می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای تشک های ثابت باشد که در ادامه به بررسی بیشتر ان خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : اصلی ترین و مهمترین معیاری که هنگام خرید تشک بادی بایستی به ان توجه نمود، جنس و کیفیت بدنه ان می باشد. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش جیر بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تشک شده است و سر خوردن بالش نیز بر روی ان جلو گیری می کند. بخش دیواره کناری ان از وینیل طرح چرم بوده که به خوبی می تواند فشار ناشی از وزن های زیاد را تحمل کند و به هیچ عنوان دچار پارگی نشود. قسمت کف تشک بادی نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. از این تشک بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، مطالعه و استراحت استفاده نمود. همچنین این محصول می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت افراد بیمار باشد که توسط پزشکان نیز به بیماران ارتوپد توصیه می شود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی : این تشک بادی دارای ابعادی بوده که مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که فشای کمتری را درون منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند و به راحتی می توان از ان در هر قسمت از منزل استفاده کرد. این تشک بادی دارای ابعادی از جمله طول: 198 سانتی متر، عرض: 147 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 385 کیلو گرم بوده و دارای وزن 6 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. این تشک بادی دارای ابعاد بسیار کوچکی بوده که به راحتی درون صندوق عقب ماشین جای گرفته و می توان آن را با خود به سفر نیز برد.

نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک پمپ بادی نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این تشک قرار داده شده است و به وسیله آن شما می توانید تشک را باد زده و دیگر نیازی به هزینه کردن برای تهیه پمپ ندارید. ابتدا تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می نمایید. منتظر می مانید تا تشک به اندازه کافی باد شود. پس از این که تشک باید باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آ را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

نوع
کمپینگ، سفری
تحمل وزن
385 کیلو گرم
طول
198 سانتی متر
عرض
147 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پدالی و برقی جداگانه
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
دارای پمپ پدالی و برقی جداگانه
مناسب استفاده در چادر مسافرت
مناسب استفاده در کمپینگ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
GigaTent

عکسی از پمپ نذاشتین

653 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...