تشک بادی بست وی دو نفره با عرض 152

کد 22198

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 290 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی بست وی دو نفره با عرض 152 در سایت تخصصی فروش محصولات بادی و نمایندگی مرکزی فروش تشک بادی دو نفره با قیمت ارزان

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 از بزرگترین تشک های بادی دو نفره طبی شرکت بست وی بوده که از کیفیت و ساختار بدنه بسیار مناسبی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد و  محصول است که از طراحی مواج در قسمت رویه خود برخوردار بوده و به دلیل داشتن روکش کامفورت قابلیت های مهمی همچون طبی و ضد تعریق بودن را به همراه خواهد داشت. این محصول با توجه به ابعاد خود دارای وزن و حجم کمی بوده که به راحتی در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش جیر و طرح چرم بوده که باعث شده تا ضخامت بدنه این تشک افزایش پیدا کند.جنس PVC مورد استفاده در این تشک در تمام محصولات بادی با کیفیت متداول بوده و عمر مفید محصولات بادی را تا حد زیادی افزایش میدهد و در تشک را در مقابل فشار مقاوم میکند و علاوه بر این باعث سبک شدن تشک میشود که این ویژگی هنگام مسافرت ها بسیار به کمک می آید .


تشک بادی بست وی دو نفره محصولی با کیفیت و مناسب برای استفاده در انواع سفر های کوتاه و طولانی مدت است که از کاربرد هایی فراوانی برخوردار می باشد. این تشک بادی یکی از مناسب ترین تشک های تولید شده برای استفاده در درون چادر های مسافرتی بوده که ساخته شده از جنس پلاستیک وینیل با رویه جیر می باشد.این تشک همچنین یکی از موفق ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس میباشد این محصول همچنین دارای جنس با کیفیت بدنه و ساختار متفاوتی نسبت به سایر تشک بادی میباشد.  در این مطلب قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.با ما همراه باشید.


طراحی و جنس :

طراحی ظاهری یکی از مهمترین ویژگی های یک طراحی خوب است و میتوان گفت اولین ویژگی ای است که به چشم خریداران میباید..ظاهر هر محصول یکی از مهمترین ویژگی های آن محسوب میشود که در صورت رعایت نکردن اصول طراحی محصول با شکست مواجه خواهد شد.زیرا تشک های بادی از وسایل تزیینی نیز به شمار میروند. ساختار این محصول به صورت چند لایه است که این امر علاوه بر اینکه باعث افزایش مقاومت تشک در برابر ضربه و فشار شده است،در زیبایی ظاهری آن تاثیر بسیار زیادی داشته است.این محصول با رنگ آبی پر رنگ و یک دست رنگ آمیزی شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است.همچنین حفره های متعددی روی سطح این تشک قرار گرفته است که این حفره ها علاوه عبور جریان هوا باعث راحتی بیشتر شما میشود. یکی از مهمترین ویژگی های یک تشک بادی کیفیت ساخت آن است که محصولات بادی شرکت اینتکس  با خریداران و فروش بالای خود ثابت کرده است که در این مورد بسیار موفق است.جنس به کار رفته در این تشک بادی نیز ترکیبی از وینیل با رویه جیر که این نوع ماده ها در بیشتر تشک های بادی مرغوب متداول است.

ابعاد و وزن:

ابعاد در نظر گرفته شده برای این تشک بادی مناسب یک نفر بوده و در استفاده از آن هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.این ابعاد به صورت 203 سانتی متر طول،152 سانتیمتر عرض و 25 سانتیمتر ارتفاع است که این ابعاد برای بیشتر محصولات دو نفره ثابت است .ابعاد مناسب با ظرفیت قابل استفاده یکی دیگر از ویژگی های این تشک بادی است که که در کنار وزن پایین آن نسبت به سایر محصولات مشابه برتری چشمگیری به آن بخشیده است.این تشک بادی دارای ابعاد مناسب استفاده ی دو نفر  میباشد که هم برای استفاده در منزل و هم برای استفاده در فضاهای  بیرونی و داخل چادر های مسافرتی طراحی و ساخته شده است.وزن پایین این تشک به شما کمک میکند که در مسافرت های خانوادگی و یا جابجایی های داخلی به راحتی آن را انتقال دهید و مکان مناسب برای آن را انتحاب کنید..با این ابعاد مشخص شده این تشک قادر به تحمل وزنی حدود 250 کیلوگرم بوده که برای یک تشک دو نفره بسیار مناسب است.ابعاد به کار رفته به گونه ای است که شما میتوانید به راحتی در منزل مکان مناسبی را برای آن پیدا کنید. این تشک در حالت بسته بندی حدود 5 کیلوگرم وزن دارد که این ویژگی شما را در حمل و نقل ها بسیار کمک خواهد کرد .


جمع بندی :

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول برای استفاده دو نفر بسیار مناسب میباشد و همچنین این محصول دارای جنس با کیفیتی میباشد ..تشک های بادی یکی از مهمترین محصولات محسوب میشود و در صورتی که به دنبال یک خواب راحت و استراحت های بدون دردسر هستید نباید آنهارا از دست دهید.به علاوه در صورت استفاده ی صحیح و رعایت نکات مراقبتی این محصول تا سالها برای شما کار خواهد کرد بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای آن به وجود بیاید.همچنین جایگزین کردن آنها با تخت خواب های سفت که استفاده دراز مدت از آنها باعث بروز کمر درد میشود به شدت توصیه میشود..در صورت خرابی و پارگی میتوانید با استفاده از بسته ی تعمیراتی همراه اقدام به تعمیر آن کنید و یا آن را به همکاران ما در شرکت اینتکس بسپارید

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
290 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.1 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج طبی
قابل استفاده در مسافرت ها
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...