تشک بادی بست وی دو نفره بزرگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 295 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
28%
1,385,000
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بزرگ بست وی یکی از با کیفیت ترین تشک های شرکت بست وی بوده که در نمایندگی محصولات بادی با قیمتی ارزان عرضه می گردد .

تشک بادی دو نفره بزرگ بست وی یکی از با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر می باشد و مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه های احتمالی که ممکن است به آن وارد شود دارد و همچنین فشار وارد را به خوبی دفع کرده و میتوانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. این محصول از بلند ترین تشک های بادی از نظر ارتفاع بوده که از یک بالش بادی سرخود نیز برخوردار می باشد به این ترتیب دیگر نیازی به تهیه بالش جداگانه ندارید.این تشک بادی از معدود تشک هایی بوده که از پمپ باد برقی به شکل سرخود بهره مند می باشد که از قابلیت مکش باد نیز با قدرت بالا برخوردار است  از این محصول می توان به دلیل داشتن وزن و حجم کم و همچنین داشتن ساک حمل مخصوص در مسافرت ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.این تشک بادی که دارای طراحی مواج در سطح رویه خود بوده محلی راحت برای خواب و یا دراز کشیدن ایجاد کرده و باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول طبق استاندارد تشک های بادی دو نفره ساخته شده و دو نفر به صورت همزمان میتوانند از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنند. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 


تشک بادی بست وی دو نفره بزرگ محصولی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده تسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. طراحی این تشک بادی بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد. این محصول به دلیل جذابیت بسیار بالایی که در طراحی خود دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت بست وی تبدیل شود و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. شکل کلی این تشک بادی به صورت مستطیلی بوده و دارای رنگ طوسی نیز می باشد. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است. موج های موجود بر روی تشک باعث می شوند تا هنگامی که شما بر روی آن دراز می کشید، فضای بسیار کمی بین بدن شما و تشک ایجاد شود که از این فضا هوا جریان پیدا کند و از عرق کردن بدن شما جلو گیری کند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت . 

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

از اصلی ترین و مهمترین نکاتی می باشد که هنگام خرید محصول باید به آن توجه کنیم. همه ی افراد هنگامی که می خواهند محصولی را خریداری کنند دارای یک سری نگرانی از بابت کیفیت و دوام آن محصول هستندو این بار شرکت بست وی توانسته است با تولید این تشک بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی با کیفیت و مرغوب را به آن ها ارائه دهد. این تشک بادی از جنس وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه مخملی باعث نرم تر شدن سطح تشک شده است و سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار اشته و به راحتی پاره یا پوسیده نمی شود. بخش کف این تشک به صورت دو لایه طراحی شده است که مقاومت بالایی در برابر اجسام تیز داشته و ضد آب نیز می باشد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی همانند سایر تشک های بادی شرکت بست وی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد و از لحاظ ابعاد نیز کوچک تر و سبک تر از تشک های ثابت نیز است. به همین سبب فضای بسیار کمتری را نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند و به راحتی می توان از آن در هر قسمت از خانه اعم از اتاق خواب یا اتاق نشیمن استفاده کرد. این محصول در ابعادی همانند طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 30 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن نیز 295 کیلو گرم بوده و دارای وزن 4 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. همچنین این تشک بادی دارای ابعاد بسته بندی کوچکی بوده و به وسیله ساک حملی که دارد می وان آن را به راحتی با خود به سفر نیز برد تا از آن در چادر های مسافرتی هم استفاده کرد.


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این محصول موجود است. تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی قرار می دهید. سپس پمپ باد را به برق متصل می کنید. با فشردن دکمه پاور پمپ کار باد زدن تشک به طور خودکار آغاز می شود. پس از این که تشک به اندازه کافی باد شد، پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
295 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
ساک حمل
دارد
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
ضد تعریق
قابل استفاده در مسافرت ها
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح مواج
قابل استفاده در مسافرت ها
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...