تشک بادی بیمار

کد : اینتکس 77۶913

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 250 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی تشک بادی مناسب برای استفاده یک نفر در تولیدی شرکت بست وی ، نمایندگی محصولات بادی intex در ایران

تشک بادی بیمار 2023 از سری محصولات شرکت بزرگ بست وی می باشد که این شرکت در ساخت محصولات مخصوص بیماران تجارب بسیاری دارد ، این تشک نیز از معروف ترین و پرکاربرد ترین این محصولات می باشد ، این محصول در نوع خانگی ، سفری ، روی آب تولید شده است ، ابعاد این محصول نیز مناسب می باشد ، طول این تشک 191 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و ارتفاع 22 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد تحمل وزنی برابر 250 کیلوگرم را دارد. شما می توانید با مراجعه به سات اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بیمار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تشک بادی بیمار از سری تشک های بسیار پرکاربرد و بی نظیر شرکت اینتکس می باشد که طراحی عالی و منحصر به فردی دارد . این تشک بسیار آرگونومیک بوده و استفاده از آن برای بیماران بسیار توصیه می شود . این تشک ها با طراحی های خاص و مدرن رویه و نیز جنس بدنه ی با کیفیت و عالی خود توانسته اند بستری بسیار نرم و راحتی را به مانند تشک های معمولی و پشمی و حتی بهتر از آن ها برای افراد فراهم کند . در ادامه ی این مطلب نیز می خواهیم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، شما را با ویژگی های مختلف آن آشنا سازیم  تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید تشک بادی محبوبتان بکنید . پس در ادامه همراه ما باشید با ویژگی های بیشتر تشک بادی بیمار ...


طراحی و ارگونومی ساخت : 


این تشک به شکل هندسی مستطیلی می باشد و به رنگ آبی نفتی طراحی و تولید شده است . همچنین  سطح رویه آن نیز به شکل مواج بوده و بسیار نرم و راحت می باشد . موج های این تشک به صورت موازی بوده و موجب شده تا سطح تشک بسیار نرم تر و انعطاف پذیر تر باشد و با قرار گیری فرد بر روی آن ، فرم بدن را به خود بگیرد و بستر مناسب تری را فراهم کند . همچنین این امواج موازی می توانند از عرق کردن به خوبی جلوگیری کنند . بر روی این تشک دریچه ای برای ورود و خروج هوا تعبیه شده است که از آن طریق می توانید نسبت به راه اندازی تشک اقدام کنید .

جنس بدنه


جنس بدنه ی این تشک بادی از pvc فشرده با رویه ی مخملی می باشد . پی وی سی یکی از مقاوم ترین مواد در تولید تشک های بادی می باشد ، چرا که بسیار انعطاف پذیر بوده و می تواند در برابر فشار های وارده به خوبی مقاومت کند و رویه ی مخملی آن نیز باعث شده تا علاوه بر زیبایی ظاهری ، بسیار نرم و لطیف تر باشد و فرد با قرار گیری بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشد . رویه مخملی این محصول علاوه بر زیبایی و نرمی دارای خاصیت ضد تعریقی نیز می باشد . همچنین جنس کف این تشک نیز از دولایه ی مقاوم پی وی سی تشکیل شده است تا بتواند در برابر فشار تحمل بیشتری داشته باشد . این تشک به دلیل بدنه ی ضد آبی که دارد قابلیت راه اندازی بر روی آب را نیز دارد .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


ابعاد این تشک بادی بیمار ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد که برای قرار گیری دو نفر طراحی شده است و فضای کافی و استانداردی را برای وی فراهم می آورد . وزن کلی این محصول 3 کیلوگرم می باشد و با توجه به حجم کم بسته بندی می توان به سهولت آن را جابجا کرد و حتی در سفر ها نیز از آن بهره مند شد . تحمل وزن این محصول با توجه به بدنه ی بسیار مقاوم خود به 250 کیلوگرم می رسد . 


راه اندازی و مراقبت


این تشک بادی دارای پمپ نمی باشد اما به دلیل اینکه دارای دریچه ی هوا می باشد ، می توان با استفاده از پمپ های مجزا آن را راه اندازی کرد . شما می توانید با استفاده از پمپ های گوناگون دستی یا برقی این تشک را از طریق همان دریچه ، در مدت زمان بسیار کم راه اندازی کنید . برای راه اندازی سریع تر بهتر است تشک را به طور کامل پهن کرده و سپس اقدام به پر کردن آن کنید . برای راهنمایی های بیشتر می توانید با استفاده دفترچه ی راهنما اقدامات لازم را انجام دهید . برای نگهداری هرچه بهتر این تشک ها نکاتی را که گفته می شود را حتما رعایت کنید . بهتر است محل مناسبی را برای راه اندازی انتخاب کنید . همچنین نباید با اجسام تیز و برنده به بدنه ی این تشک ها ضربه بزنی  و یا آن را در مجاورت وسایل گرمایشی راه اندازی کنید . از پریدن بر روی آن ها نیز اجتناب کنید . اگر این تشک را بر روی آب استفاده کردید ، بهتر است پس از استفاده آن را کاملا خشک کرده و سپس اقدام به بسته بندی کنید .


جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده در رابطه با تشک بادی بیمار به ویژگی های مختلف این محصول پی بردیم و دیدیم که این تشک یکی از تشک های بسیار نرم و آرگونومیک می باشد که دارای رویه مواج بوده و برای بیماران بسیار مناسب می باشد . این تشک دارای جنس بدنه ی بسیار مقاوم و انعطاف پذیر pvc می باشد که خاصیت ضد آبی نیز دارد . شما می توانید این تشک را به راحتی بر روی آب نیز راه اندازی کنید . وزن کلی این محصول 3 کیلوگرم می باشد که کاملا پرتابل نیز باشد . همچنین تحمل وزن آن نیز 250 کیلوگرم می باشد . شما می توانید این محصول ی نظیر را با بالاترین کیفیت از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
250 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...