تشک بادی بین صندلی ماشین

11121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 90سانتی متر
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک داخل ماشین با قیمت ارزان در نمایندگی فروش تشکهای بادی داخل ماشین و خودروهای معمولی با گارانتی معتبر و کیفیت عالی

تشک بادی بین صندلی ماشین محصولی بسیار زیبا و کار آمد می باشد که با توجه به ابعاد و حجم مناسبی که دارد قابل استفاده در انواع خودرو های ایرانی و خارجی می باشد . این محصول با توجه به کارایی که دارد توانسته توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده به همین سبب این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر ضد تعریق می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده و از استراحت خود لذت ببرید .

 تشک بادی ماشین دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده یک خرید مطمئن را تجربه نمایید . در بسته بندی این کالا یک برچسب تعمیرات برای ترمیم محصول وجود دارد که به کمک آن می توانید در صورت سوراخ شدگی محصول خود را در کمترین زمان ممکن تعمیر و راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید و همچنین یک ساک حمل وجود دارد که شما می توانید محصول خود را داخل آن قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد تحمل وزن بالای آن می باشد که نشان از کیفیت بالای این کالا بوده است . طراحی این محصول به شکللی است که پایه های آن کف خودرو قرار گرفته و قسمت رویی آن عقب اتومبیل را یک دست می کند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران در تهران از  دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی ماشین با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تشک بادی ماشین

یکی از الزامات سفر، تشک های بادی هستند که به راحتی در داخل خودرو راه اندازی می شوند و شما با وجود این تشک ها، یک تخت خواب همراه در سفر دارید. با داشتن این تشک های داخل خودرو حتی فرزند شما نیز از سفر کردن لذت خواهد برد. زیرا در صورت احتیاج داشتن به استراحت، همواره رختخوابی راحت در دسترس دارد. این محصولات در تنوع رنگی بسیار بالا و با ویژگی های خاص تولید می شوند که می توانید با توجه به مدل ماشین خود، تشک مورد نیازتان را تهیه نمایید. 


تشکی مناسب برای انواع خودرو

این تشک بادی به گونه ای تولید شده است که قابلیت استفاده در انواع خودرو سواری را دارا می باشد. این یک ویژگی مهم برای این محصول به شمار می رود. زیرا شما با تعویض خودرو خود، مجبور به خریداری تشک بادی جدید نمی باشید و می توانید از این تشک بادی در هر خودرو سواری استفاده نمایید. 


طراحی ظاهری تشک بادی 

تشک بادی داخل ماشین به صورت مستطیل می باشد که می تواند تمام فضای پشت  ماشین را پر کند. این تشک بادی دارای انحنا در لبه ها است که تمامی قسمت های ماشین را دربر می گیرد. در یک کناره تشک دارای یک قسمت مربع شکل بادی می باشد که به تشک متصل است. این قسمت فضای خالی بین دو صندلی جلویی را پر می کند. هم چنین رویه تشک بادی به صورت مواج است که خاصیت ضد تعریق دارد. این رویه مواج باعث می شود در هنگام استراحت هوا بر روی تشک جریان داشته باشد و شخص عرق نکند. هم چنین این ساختار، انعطاف بالایی به بدنه تشک می دهد. با وجود منعطف بودن سطح تشک در هنگام استراحت بدن در بهترین وضعیت قرار می گیرد و ستون فقرات و اندام ها در حالتی ایده آل خواهند بود. در پایین تشک نیز یک پایه بادی وجود دارد که دارای جنس محکمی بوده و فضای خالی بین صندلی ها را پر می کند و تشک را بالا نگه می دارد. این تشک بادی داخل ماشین برای استفاده تمامی گروه های سنی اعم از کودکان و سالمندان مناسب است. 


ساختار طبی تشک بادی 

این تشک بادی از ساختاری طبی بهره مند است که در طراحی آن سعی شده تا مناسب برای تمامی افراد مناسب باشد. این تشک بادی دارای رویه مخمل ضد حساسیت است. وجود این ساختار باعث می شود تا افراد دارای آلرژی تنفسی و کودکان به راحتی بتوانند بر روی آن استراحت کنند. 


کیفیت ساخت تشک بادی : تشک بادی داخل خودرو از جمله تشک های بسیار با کیفیت می باشد. زیرا قابلیت استفاده در هر آب و هوایی را دارد و با استفاده از آن در مقابل آفتاب نیز بدنه آن دچار افت کیفیت نخواهد شد. این تشک بادی از بهترین نوع پلاستیک فشرده ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. 

ابعاد تشک بادی داخل ماشین  : این تشک بادی دارای طول 140 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 42 سانتی متر است و تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را دارد.  سایر قابلیت های تشک بادی : این تشک بادی بوسیله پمپ باد از نوع فندکی به سادگی با وصل کردن پمپ باد به قسمت فندک خودرو، تشک باد می شود و قابل استفاده است. هم چنین ابعاد بسته بندی تشک نیز کوچک بوده و می توانید به سادگی آن را حمل کرده و در مسافرت با خود ببرید. زیرا فضای کمی را اشغال کرده و در صندوق خودرو جای می گیرد. به همراه این تشک بادی یک دفترچه راهنما به شما تقدیم می شود که در صورت نیاز بتوانید به آن مراجعه کنید. هم چنین یک بسته برچسب تعمیرات به همراه تشک بادی وجود دارد تا بتوانید در صورت آسیب احتمالی بدنه توسط آن بدنه را ترمیم کنید.

در پایان : تشک بادی داخل ماشین را می توانید با ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. برای این منظور باید به سایت فروشگاهی اینتکس تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت محصول را درب منزل تحویل بگیرید

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
140 سانتی متر
عرض
90سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
جنس بدنه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ باد
دارد
نوع پمپ
فندکی خودرو
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 25×25×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...