تشک بادی داخل خودرو برلیانس

56654

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
28%
1,300,000
940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل خودرو برلیانس را می توانید با قیمت عالی از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نموده و از کیفیت ان اطمینان حاصل کنید.

تشک بادی داخل خودرو برلیانس یکی از جدیدترین تشک های بادی تولید شده در ایران است که با استاندارد ساخت و ارگونومی خودروهای برلیانس تولید گردیده است. این محصول دقیقا متناسب با ابعاد و جایگاه صندلی عقب این خودرو ها ساخته شده و با ان به صورت کامل سازگار است. همان طور که می دانید خودرو های برلیانس به تازگی روانه بازار شده اند که این طراحی سریع از شرکت اینتکس تهران باعث شده تا این محصول به یکی از پر فروش ترین کالاهای بازار در دسته بندی تشک های بادی داخل ماشین تبدیل شود. 

در همین خصوص باید عنوان کرد که این تشک بادی بدنه ای مقاوم داشته و در عین حال از نرمی و لطافت و هم چنین عدم به وجود اوردن تعریق بهره می برد که همه این موارد از خصوصیت بی نظیر این کالا به شمار می رود. راه اندازی این محصول به سادگی و با استفاده از یک پمپ باد در عرض کمتر از دو دقیقه انجام خواهد شد.هم چنین به دلیل داشتن ابعاد کوچک ، وزن کم و هم چنین داشتن ساک حمل می توانید این محصول را به سادگی با خود جا به جا کرده و یا در گوشه ای از صندوق عقب خود ان را قرار دهید تا در مواقع مورد نیاز بتوانید از ان استفاده کنید. این محصول در رنگ بندی های شاد و جذاب تولید شده که می توانید با توجه به سلیقه خود و یا حتی با توجه به رنگ ماشین اقدام به خرید این تشک کنید. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید .

تشک بادی داخل خودرو برلیانس

تشک های بادی داخل خودرو از پرکاربرد ترین محصولات مناسب برای سفر می باشند. این تشک ها با قابلیت استفاده در داخل خودرو، به شما این امکان را می دهند که در مسافرت و یا رانندگی طولانی، در هر جایی که احساس خستگی کردید بتوانید به استراحت بپردازید. این تشک های بادی در رنگ های گوناگون و توسط تولید کننده های مختلف ساخته می شوند که می توانید با توجه به نوع ماشین خود، از میان صدها مدل، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. 


ویژگی های ظاهری تشک بادی

تشک بادی داخل ماشین به گونه ای طراحی شده است که تمام قسمت پشت ماشین از جمله صندلی پشت و فضای خالی بین صندلی پشتی و صندلی های جلو را کاملا پر کند. این تشک به صورت یک مستطیل می باشد که در کناره ها دارای انحنا است. وجود این انحناها به دلیل پر کردن فضاهای بین صندلی ها در ماشین می باشد. در قسمت زیره این تشک بادی یک تکیه گاه وجود دارد که فضای خالی بین صندلی های پشتی و جلویی ماشین را پر می کند. این پایه به صورت بادشو است و کاملا در این فضای خالی قرار می گیرد تا تشک بادی فرو نرود. از دیگر ویژگی های این تشک بادی داشتن سطح مواج است که طبی بوده و انعطاف بالایی دارد. این تشک بادی به دلیل داشتن این رویه مواج دارای خاصیت ضد تعریق می باشد. زیرا در هنگام خوابیدن بر روی تشک، هوا کاملا بر روی تشک در جریان بوده و شما می توانید به راحتی استراحت نمایید. تشک بادی داخل ماشین از سری محصولات بادی بسیار پر کاربرد می باشد که این امکان را به شما می دهد در مسافرت همیشه یک تخت خواب داخل ماشین خود داشته باشید. 


طول عمر بالای تشک بادی 

تشک بادی داخل خودرو از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و در تولید آن سعی شده تا مرغوب ترین مواد مورد استفاده قرار گیرد. این تشک بادی دارای رویه سه لایه می باشد که مقاومت آن را در هر شرایطی بالا می برد. تشک بادی در برابر ضربه و فشار بسیار محکم می باشد. هم چنین با استفاده از آن در خودرو در مقابل آفتاب و در دماهای مختلف آب و هوایی بدنه تشک بادی دچار افت کیفیت نخواهد شد. این تشک بادی دارای رویه ای از جنس مخمل ضد حساسیت است که برای افرادی که پوست های حساس دارند و یا آلرژی تنفسی دارند بسیار عالی می باشد. شما باید از نزدیک کردن آتش و وسایل داغ به بدنه تشک بادی خودداری کنید. هم چنین به هیچ وجه اشیای تیز را به بدنه فرو نکنید. در صورت رعایت این نکات سال ها می توانید از تشک بادی داخل خودروی خود استفاده نمایید. 


قابلیت های تشک بادی 

این تشک بادی دارای یک ساک حمل می باشد که می توانید به سادگی آن را در صندوق خودرو جای دهید بدون اینکه بدنه تشک بادی دچار ساییدگی و یا پارگی شود. می توانید همیشه این تشک را در خودروی خود همراه داشته باشید تا اگر در هر محیطی احتیاج به استراحت داشتید بتوانید این تشک را راه اندازی نمایید. تشک بادی را از ساک حمل خارج کنید و توسط پمپ باد دستی (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) آن را در زمان کوتاهی باد کنید. هم چنین به همراه این تشک بادی، دو عدد بالش بادی مجزا وجود دارد که شما را از خرید هر گونه وسیله دیگری بی نیاز می کند. رنگ و جنس بالش ها مانند خود تشک بادی می باشد و ضد حساسیت و ضد تعریق است و خاصیت طبی دارد. برای مسافرت به همراه کودکان نیز تشک بادی از وسایل مهم سفر به شمار می رود. زیرا کودکان دارای بدن های حساسی می باشند و به استراحت زیادی در هنگام سفر احتیاج دارند. وجود این تشک بادی خاطر شما را از بابت استراحت فرزندتان آسوده می کند. 


روش خرید تشک بادی

تشک بادی داخل خودرو برلیانس را می توانید با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. با وارد شدن به سایت اینتکس تهران ثبت سفارش کنید تا تشک بادی داخل خودرو را در کوتاه ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید. 

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
فندکی
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین برلیانس
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

چرا تفاوت قیمت ..؟؟...‌‌؟

207 روز پیش ارسال پاسخ

با سلام تفاوت قیمت تشک بادی داخل خودرو هم بخاطر کیفیت هست و هم به دلیل همراه داشتن پمپ و نداشتن پمپ فندکی برای باد زدن محصول هست

61 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...