تشک بادی داخل ماشین تیبا سواری و تیبا 2

کد : اینتکس 87۶313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تیبا را می توانید با قیمت ارزان از نمایندگی محصولات اینتکس ، سایت آنلاین فروش تشک بادی ماشین در ایران خریداری نمایید.

تشک بادی داخل ماشین تیبا ، این روز ها اکثر افرادی که وسیله نقلیه شخصی دارند حتما دوست دارند در مسافرت ها و طی کردن مسافت های طولانی در داخل خودرو به استراحت بپردازند. تشک بادی داخل خودرو تیبا محصولی جدید از شرکت اینتکس تهران می باشد که مناسب برای خودروی تیبا بوده و با ارگونومی ساخت این خودرو تطبیق داده شده است. این محصول رویه مواج و ضد تعریق دارد که این رویه به گونه ای طراحی شده تا در عین داشتن این دو خصوصیت خوب ، بسیار نرم و ملایم ساخته شده و استراحت بر روی ان نیز به شخص استفاده کننده حس خوبی را القا می کند.

 هم چنین شما برای قرار دادن سر و گردن خود بر روی این محصول می توانید به سادگی از دو کوسن بادی موجود در داخل بسته بندی این کالا استفاده کنید و از حمل بالش های بادی جدا گانه شما را بی نیاز کرده است. هم چنین پایه ها و تمام بدنه این محصول هم به صورت بادی طراحی گردیده است که در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید ان را باد کرده و استفاده کنید. این محصول هم چنین تحمل وزن 155 کیلو گرمی را هم دارا می باشد که مقدار قابل توجهی است. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید .


تشک بادی داخل خودرو تیبا یکی از محصولات کاربردی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است . این تشک بادی مناسب برای افرادی می باشد که علاقه به سفر دارند و یا در طول روز مسافت های طولانی را با ماشین خود طی می کنند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی داخل خودرو تیبا همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :


طراحی این تشک بادی به گونه ای می باشد که بخش عقب ماشین را به صورت یکدست و هموار در می آورد تا به راحتی بتوانید در بخش عقب ماشین خود به استراحت بپردازید . این تشک بادی دارای پایه هایی بادی می باشد که مابین صندلی جلو و عقب قرار می گیرد . رویه این تشک بادی به صورت مواح می باشد تا به گردش هوا کمک کرده و از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید . ین تشک بادی در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که در این بخش یکی از پر فروش ترین رنگ ها را برای شما فراهم آورده ایم . لازم به ذکر است که اندازه بسته بندی این تشک بادی 46 ×30 ×15 سانتی متر می باشد که بسیار کوچک است و به راحتی درون ماشین بدون اشغال فضای زیاد قرار می گیرد .

جنس بدنه :


جنس بخش تشکیل دهنده رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این تشک بادی دارای رویه ای نرم می باشد که می تواند برای شما تداعی کننده تشک های سنتی باشد . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که بهترین حالت را برای بن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . شایان ذکر است که در بخش های کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است تا مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش دهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :


قابلیت تحمل وزن یکی از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه نمایید . قابلیت حمل وزن این تشک بادی برابر با 155 کیلو گرم می باشد که برای استفاده 1 الی 2 نفر ایده آل است . همچنین ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد . اما وزن خود محصول برابر با 3.4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد .


جمع بندی :


این تشک بادی از سری تشک های بادی مرغوب و با کیفیت می باشد که دارای قیمتی مقرون به صرفه می باشد . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که می تواند برای شما تداعی کننده تشک های سنتی نیز باشد و در بخش کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . تشک بادی داخل خودرو تیبا با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین تیبا
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
دارای رنگ بندی های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

با سلام
در عکس محصول پمپ دیده می شود ولی در مشخصات آن آمده که پمپ ندارد. آیا پمپ ندارد ؟ اگر ندارد قیمت شما نسبت به فروشگاههای دیگر بالاست.
با تشکر

1139 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...