تشک بادی داخل خودرو جک s5

TDM-3122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
2,090,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل خودرو جک s5 را می توانید با کمترین قیمت و در عین حال بالاترین کیفیت از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و آن را درب منزل خود در هر جای ایران تحویل بگیرید.

تشک بادی داخل خودرو جک s5 محصولی متناسب با ارگونومی ساخت خودروهای جک می باشد که به زیبایی هر چه تمام تر و با دقت و ظرافت خاصی طراحی و پیاده سازی شده است. این محصول را می توان به جرات یکی از با کیفیت ترین تولیدات شرکت اینتکس دانست که تمام اصول ساخت و طراحی را رعایت کرده است. در همین خصوص اگر بخواهیم صحبت کنیم باید عنوان کرد که این تشک به سادگی هر چه تمام تر و در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب و راه اندازی می شود. بدنه تشک بادی داخل خودرو به صورت پی وی سی و از نوع مخملی می باشد و قسمت های کف و پایه های این کالا هم همگی از نوع طرح چرم ساخته شده اند. رویه این محصول هم چنین به صورت مواج و شیاردار ساخته شده که باعث به جریان افتادن هوا در زیر این کالا شده است. هم چنین این تشک تنها 3.4 کیلو گرم وزن داشته و ابعاد مناسبی هم دارد که به سادگی می توانید ان را در صندوق عقب خودرو خود قرار داده و در زمان مناسب از ان استفاده کنید. هم چنین دست شما در انتخاب رنگ این محصول کاملا باز بوده و می توانید رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید. هم اکنون این تشک بادی زیبا را می توانید از نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید و از کیفیت ان لذت ببرید.

تشک بادی داخل خودرو جک s5 را می تواند گزینه ای ایده آل برای سفر با ماشین در مسافت های طولانی دانست زیرا محیطی استاندارد و ایده آل را برای استراحت درون ماشین ایجاد می کند . تشک های بادی داخل ماشین را ساختاری که دارند ، فضای عقب ماشین شما را به خوبی پر و البته هموار می کنند و از این رو برای خوابیدن درون ماشین مورد استفاده قرار می گیرند . اگر از جمله افرادی هستید که با ماشین خود اقدام به طی مسافت های طولانی می کنید و یا قصد خوابیدن درون ماشین را دارید ، در ادامه این راه همراه ما باشید زیرا از برترین لوازم راحتی سفر با ماشین جک s5 را برای شما به نقد و بررسی می گذاریم .

خرید تشک بادی داخل ماشین امروزه یکی از ملزومات سفر به شمار می آید و با تهیه آن دیگر دغدغه ای در خصوص راحتی و خواب درون ماشین خواهید داشت . این تشک بادی دارای ستون های بادی در قسمت زیرین خود می باشد که مطابق با فضای خالی صندلی عقب ماشین ساخته شده است و از این طریق به راحتی می تواند با پر کردن فضای خالی محیطی جهت خواب راحت را برای شما فراهم آورد . سطح رویه این تشک بادی به صورت مواج ساخته شده است که این امر می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد . یکی از مزیت های بزرگ این نوع رویه را می توان ضد تعریق بودن آن دانست ، جایی که گردش هوای ایده آل میان سطح بدن و تشک ایجاد می شود و از این طریق در دمای بالای هوا نیز به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آید .

همچنین جلوگیری از سر خوردن بدن بر روی تشک بادی ، یکی دیگر از مزیت هایی می باشد که رویه مواج در اختیار شما قرار می دهد . به همین خاطر از این محصول می توانید در سرعت های بالا نیز به راحتی استفاده کنید و خوابی دلچسب داشته باشید . به همراه این تشک بادی داخل ماشین در واقع پکیجی جامع وجود دارد که نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را برطرف می کند . علاوه بر تشک بادی داخل ماشین ، درون بسته بندی این محصول می توان پمپ باد برقی ، دو کوسن بادی مجزا از هم و یک ساک حمل دسته دار را مشاهده کرد که در نتیجه پکیجی جامع و کاربردی را در اختیار شما قرار خواهد داد .

در قسمت رویه این تشک بادی برای سازگاری بالاتر با پوست بدن افراد از متریال پی وی سی یا همان وینیل جیر استفاده شده است که بسیار نرم و سازگار با انواع پوست بدن می باشد . این نوع مواد اولیه کاملا ضد حساسیت نیز می باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای پوست های حساس از کودک تا بزرگسال استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . نرمی و سازگاری بالای این نوع بدنه به گونه ای می باشد که حتی با کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح این تشک نیز هیچ گونه خراشی بر روی آن ایجاد نخواهد شد . برای بالا بردن استحکام این محصول و قابلیت تحمل وزن آن در بخش کف از پی وی سی طرح چرم دو لایه با ضخامت لایه ای فراتر از استاندارد استفاده شده است تا عملکرد قابل تحسینی را برای شما به نمایش بگذارد .

قابلیت تحمل وزن این تشک بادی داخل ماشین به صورت استاندارد 150 کیلو گرم می باشد که به صورت استاندارد برای استفاده یک الی دو نفره بزرگسال ساخته شده است . مشخصات ابعادی این محصول به گونه ای می باشد که مطابق با فضای صندلی عقب ماشین جک s5 ساخته شده است و در حالت نشسته به صورت دو نفره و در حالت خوابیده برای یک نفر قابلیت استفاده را دارد . وزن این محصول بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد و حجم آن نیز در حالت جمع شده بسیار کمتر می شود که در نتیجه سهولت در جا به جایی را برای شما با استفاده از ساک حملی که دارد رقم می زند . اگر شما هم قصد خرید این تشک بادی داخل ماشین منحصربفرد را با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت ساخت دارید کافیست همین حالا آن را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید تا در هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
فندکی
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
شرکت بست وی
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین جک
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...