تشک بادی داخل خودرو ماکسیما

کد : اینتکس 10۶313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل خودرو ماکسیما را می توانید با کمترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

تشک بادی داخل خودرو ماکسیما محصولی شگرف و با کیفیت است که در سال جدید میلادی و به صورت اختصاصی برای خودرو ماکسیما تولید شده است. این کالا ابعادی دقیق و استاندارد داشته و با ساختاری منظم طراحی گردیده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این کالا به صورت شیار دار طراحی شده که این عامل باعث شده تا در هنگام خوابیدن و استراحت بر روی ان از تعریق شما جلوگیری شود. هم چنین بدنه اصلی این محصول از نوع PVC بوده و کف ان هم به صورت دو لایه و مقاوم ساخته شده است.

 این تشک بادی داخل خودرو می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی می باشد و افراد سنگین وزن هم می توانند به سادگی از ان استفاده کنند. هم چنین اشغال فضای کم و همین طور وزنبسیار سبک نیز از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود که حمل و نقل ان را برای شما بسیار ساده و اسان کرده است. گفتنی است که این کالا در کنار خود دو عدد کوسن بادی و همین طور ساک حمل نیز موجود دارد. هم چنین برچسب تعمیرات هم در داخل بسته بندی این تشک بادی به چشم می خورد که در صورت اسیب دیدن از ان هم می توانید استفاده کنید. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید

تشک بادی داخل خودرو ماکسیما

تشک های بادی داخل خودرو ، از جدیدترین سری تشک های بادی می باشند که مخصوص استفاده در صندلی عقب انواع خودرو ها طراحی شده اند. این محصولات در قسمت پشتی خودرو، محیطی مانند یک تخت خواب دو نفره فوق العاده راحت فراهم خواهند کرد و هر یک از محصولات، برای استفاده در یک نوع سواری طراحی شده اند. با توجه به نوع خودرو می توانید اقدام به تهیه تشک بادی مناسب کرده و از ایجاد فضایی بسیار راحت و مطمئن لذت ببرید. تشک بادی داخل خودرو ماکسیما، یکی از محصولات موجود در سایت اینتکس تهران است که برای استفاده در داخل خودرو ماکسیما و هر نوع خودرو سواری دیگری که اتاقی مشابه با این اتومبیل داشته باشد، طراحی شده است. در ادامه به نقد و بررسی تشک بادی داخل خودرو ماکسیما می پردازیم. 

طراحی بدنه تشک بادی

این محصول مانند یک تشک بادی دو نفره عمل کرده که به طور کامل قسمت پشتی ماشین را دربر می گیرد. با راه اندازی این تشک بادی در قسمت پشتی خودروی سواری، یک تخت خواب بسیار راحت و کاملا طبی دو نفره خواهید داشت که می توانید در هر شرایطی، در مسافرت و گردش ها، بر روی آن به استراحت بپردازید بدون اینکه بدن شما خسته شده و یا اذیت شوید. طراحی بدنه این تشک به صورت مواج بوده که فضایی ایده آل برای استراحت شما فراهم می کند. این نوع طراحی کاملا طبی است و با دراز کشیدن بر روی آن، انعطاف زیادی نشان داده و تمامی انحنای بدن و ستون فقرات را دربر می گیرد. به این ترتیب کاملا برای استفاده طولانی مدت مناسب است و برای تمامی گروه های سنی از جمله کودکان و سالمندان ایده آل می باشد. رویه مواج این تشک بادی موجب شده است تا در زمان استراحت، هوا به خوبی مابین بدن و سطح محصول در جریان باشد و از تعریق بدن جلوگیری شود. در قسمت کناری این تشک بادی یک تکیه گاه را مشاهده می کنید که به صورت متصل به تشک بوده و وظیفه آن پر کردن فاصله دو صندلی جلویی خودرو است و در زمان خوابیدن اذیت نخواهید شد. 


این تشک بادی به رنگ طوسی تولید شده است که آلودگی و لک را دیرتر نشان داده و به همین علت نیاز به نظافت زودهنگام نخواهد داشت. این تشک بادی دارای یک تکیه گاه مناسب است که بخش جای پای ماشین در قسمت پشتی خودرو را پر می کند و تشک بر روی این قسمت قرار می گیرد. قسمت تکیه گاه نیز به تشک متصل است و دارای یک دریچه باد جهت باد کردن می باشد. لبه های کناری تشک بادی دارای انحناهای مختلفی می باشد که متناسب با فرم بخش پشتی اتومبیل طراحی شده است و به خوبی این قسمت را پوشش می دهد. با توجه به اسم محصول که برای استفاده در داخل خودرو ماکسیما طراحی شده است، اما شما در هر خودرو سواری دیگری با ابعاد و اتاقی مشابه می توانید این تشک بادی را تهیه کرده و از آن استفاده نمایید. 

کیفیت بالای بدنه : این تشک بادی از بهترین نوع وینیل ساخته شده است و در قسمت داخلی نیز دارای محفظه های باد متصل به هم می باشد. وینیل به کار رفته در تولید این محصول از بهترین نوع بوده و در قسمت زیرین تشک بادی نیز به صورت دو تکه ساخته شده است. به همین دلیل شما می توانید از این تشک بادی با خاطر آسوده و به مدت طولانی استفاده نمایید. بخش کناری تشک بادی طرح چرم بوده و قسمت رویی این تشک از بهترین نوع پوشش مخملی برخوردار است. این پوشش مخملی موجب شده است تا تشک بادی کاملا نرم و لطیف باشد و استفاده از آن لذت بخش به نظر برسد. این پوشش مخملی ضد حساسیت نیز می باشد و با استفاده افرادی با پوست های حساس و حتی کودکان، ایجاد حساسیت های پوستی نکرده و تمامی افراد قادر به استفاده از این محصول خواهند بود. 

بدنه تشک بادی داخل خودرو در برابر تغییرات دما بسیار مقاوم است و به همین علت در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده خواهد بود. هم چنین نور خورشید نیز به بدنه محصول آسیبی وارد نمی کند و شما می توانید به مدت طولانی این محصول را در صندلی پشتی خودروی سواری داشته باشید تا افراد و خانواده در مسافرت به راحتی در این بخش به استراحت بپردازند. این تشک بادی در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی دارد و با وارد شدن ضربه در اثر استفاده و یا وارد شدن فشار زیاد تحت تأثیر وزن بالا، این تشک بادی به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. به دلیل مقاومت مواد اولیه در تولید این تشک بادی، این محصول قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل نماید. برای حفظ کیفیت این تشک بادی لازم است تا نکات ساده ای را مد نظر داشته باشید. قبل از راه اندازی دقت بفرمایید تا در قسمت پشتی خودرو، اشیا و لوازم تیز وجود نداشته باشد. هم چنین لازم است تا از پرش و جامپینگ کودکان بر روی این تشک بادی خودداری کنید. اشیای تیز و داغ و پرحرارت را به بدنه تشک بادی نزدیک نکنید تا بدنه محصول دچار آسیب نشود. برای جابه جایی و حمل این تشک بادی حتما از ساک حمل که به همراه این محصول موجود است استفاده نمایید تا در زمان انتقال این تشک، آسیبی به بدنه وارد نشود. این محصول توسط بهترین دستگاه ها و فناوری های روز دنیا تولید شده است به طوری که در قسمت درزها و اتصالات، مقاومت زیادی داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. در صورت وارد شدن آسیب به تشک بادی، به همراه این محصول یک بسته برچسب تعمیرات موجود است که توسط آن می توانید خودتان اقدام به تعمیر تشک بادی نمایید. هم چنین در صورت وارد شدن آسیب جدی به بدنه می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کاشناسان جهت تعمیرات تخصصی اقدام کنند و در زمانی کوتاه محصول به حالت اولیه بازگردد.

خرید : برای خرید تشک بادی داخل خودرو ماکسیما با قیمتی ارزان و کیفیت بالا، با مراجعه به سایت اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی در ایران، محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. 

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین ماکسیما
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...