تشک بادی داخل خودرو ولستر

TDM-3119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر دنبال خرید تشک بادی داخل خودرو ولستر می گردید می توانید با قیمت پایین و کیفیت بالا از نمایندگی اینتکس ان را خریداری نمایید.

تشک بادی داخل خودرو ولستر یک وسیله مناسب برای استراحت و خوابیدن در داخل خودرو می باشد. این محصول کیفیت قابل قبولی داشته و زیر نظر کارشناسان برجسته و با رعایت اصول ساخته شده است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این محصول ارگونومی ساخت جذابی داشته و به صورت مستطیلی شکل و با رویه مواج طراحی شده است. در وسط این تشک بادی یک عدد بالش قرار گرفته است که می توانید علاوه بر تکیه دادن به ان ، نگرا فاصله میان دو صندلی جلو نباشید و با خیال راحت ان را پر کنید. 

هم چنین رنگ های تولید شده این تشک بادی هم به صورت جذاب و با تنوع زیاد در اختیار شما قرار دارد که می توانید بهترین مورد را انتخاب نمایید. در کنار این موارد باید به جنس بدنه این کالا هم اشاره نمود که ساخته شده از نوع PVC می باشد که به سادگی اسیب نخواهد دید و از انعطاف پذیری و استحکام مناسبی برخوردار است. گفتنی است که در کنار بسته بندی این محصول دو عدد کوسن بادی هم قرار گرفته است که می توانید برای استراحت خود از ان ها هم استفاده کنید. این محصول بی نظیر را پیشنهاد می کنیم هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

تشک بادی داخل خودرو ولستر

تشک بادی داخل خودرو ولستر در انواع رنگ های متنوع تولید شده است و براساس علاقه هر فرد برای اتومبیل خود خریداری می شود و به دلیل نرمی و لطافت بالا می تواند آرامش را در طول مسافرت برای افراد ایجاد کند. افرادی که علاقه مند به سفر هستند و همواره در مسافرت های دور و نزدیک به سر می برند این محصول برایشان جزو ضروری ترین محصولات مسافرتی است که با به همراه داشتن آن و قرار دادن در بخش پشتی اتومبیل می توانند نشیمنی راحت به شکل تخت خواب را داشته باشند و از این تشک بادی در طول زمان استراحت بهره ببرند. محصولات این چنینی همگی دارای بدنه ای دو لایه می باشند و فضای بازی در داخل آن ها ایجاد شده است و باعث برخی مزیت ها می شود و قادر به داشتن لطافت کامل در زمان استفاده می گردد. به همین منظور می توان محصول را با شرایط زیر دارا بود و به طور ثابت در داخل خودرو قرار داد:


پوشاندن تمامی بخش پشتی خودرو

در زمان انتخاب این محصول شکل ظاهری آن نظر افراد را به خود جلب کرده و باعث ایجاد سوال های بسیاری می شود اما وقتی تشک بادی را به درون خودرو هدایت می کنید و در آن قرار می دهید پی به طراحی خاص آن برده می توانید آن را بیش تر درک کنید. این تشک بادی به شکل مستطیل است و بخش پشتی ماشین از جمله صندلی ها و بخشی که پاها قرار می گیرند را پر می کند و باعث تشکیل یک سطح نرم می شود. برای این که قسمت جلویی صندلی خالی نباشد و باعث فرو رفتن تشک بادی نشود قسمتی بادی و بر آمده ایجاد شده است که در آن جا فرو رفته و سبب قرار گیری به صورت ثابت تشک بادی درون فضای پستی ماشین می شود. این قسمت نیز بادی بوده و جنسی مشابه با بخش زیرین دارد و دارای دوام زیاد در محل قرار گیری خود است.


طراحی طبی و بالش بادی سرخود

همان طور که گفته شد محصول محصولی طبی می باشد که برای استراحت نیز به کار می رود و امکان استراحت و خوابیدن را در طی مسافرت در داخل خودرو فراهم می سازد. این نوع خصوصات برای نوع طراحی محصول می باشد که به شکل موج مانندی است و سطح ناهمواری نیز دارد به همین دلیل در زمان نشستن بر روی سطح تشک بادی احساس لذت و آرامش و نیز نرمی و لطافت حس می شود. این نوع طراحی در تمامی محصولات طبی وجود دارد و در بیش تر محصولات بادی نیز مشاهده می شود و می توان از آن به گونه های مختلف استفاده کرد و راحتی را در زمان استراحت حس نمود. یکی از بخش های موجود در تشک بادی وجود یک بالش بادی می باشد که به صورت تنها باد شده و راه اندازی می شود و برای استفاده آماده می گردد. به این صورت در زمان استفاده از تشک بادی دیگر نیازی به داشتن بالش نیست و تنها با وجود این قسمت می توان استراحت را انجام داد.


 دوام و مقاومت بدنه

این محصول را به صورت دائمی می توان در قسمت پشت خودرو قرار داد و از آن استفاده کرد بنابراین این تشک بادی دارای مقاومت لازم برای این نوع استفاده می باشد و افراد با هر جثه ای توانایی استفاده از آن را دارند و می توانند برای مدت زمان طولانی بر روی آن استراحت کنند. این تشک بادی در برابر انواع وزن افراد دارای مقاومت می باشد و قادر به تحمل وزن افراد تا 150 کیلوگرم می باشد. بدنه نیز از لایه های پی وی سی تشکیل شده است که رویه آن مخمل بوده ولی زیره از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد. با این نوع جنس بدنه می توان محصولی برای سال های طولانی داشت.


خرید تشک بادی داخل خودرو

برای خرید تشک بادی داخل خودرو ولستر به نمایندگی شرکت اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کرده و از این طریق اقدام به خرید نمایید

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
فندکی
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین ولستر
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...