تشک بادی داخل خودرو پژو 407

کد : اینتکس 4۶823

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل خودرو پژو 407 محصولی با کیفیت و با دوام می باشد که نمایندگی اینتکس ، فروشگاه محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران

تشک بادی داخل خودرو پژو 407 یک تشک بادی با کیفیت و با دوام است که به سادگی می توانید ان را داخل صندلی عقب خودرو خود جای داده و خوابی راحت و اسوده را بر روی ان تجربه کنید. این محصول بدنه ای با کیفیت و مخملی و ساخته شده از جنس PVC دارد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این ها پایه های این محصول هم به صورت مقاوم و سر خود و ساخته شده از نوع طرح چرم می باشد که استحکام این کالا را افزایش داده است. 

رویه اصلی این تشک بادی داخل ماشین هم چنین دارای شیارهایی است که در کنار نرمی بخشیدن به بدنه این تشک باعث شده تا از تعریق شما هم جلوگیری شود. علاوه بر این ها این محصول در کنار خود دو عدد کوسن بادی هم دارد که می توانید ام ها را هم همانند خود این تشک باد کرده و زیر سر خود قرار دهید. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره نمود وزن کم خود تشک و هم چنین تحمل وزن بالای ان است که تا 150کیلو گرم وزن را به سادگی می تواند بر روی خود تحمل کند. این محصول بی نظیر را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس در ایران هم اکنون خریداری نمایید .

تشک بادی داخل خودرو پژو 407 از سری تشک های داخل ماشین زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی عرضه شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران سفر باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی داخل خودرو پژو 407 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بخش رویه این چادر مسافرتی به صورت مواج می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین ساختار این تشک بادی دارای پایه ای سراسری می باشد که در فضای خالی میان صندلی عقب و صندلی جلو ماشین قرار گرفته و فضایی یک دست را برای استراحت فراهم می آورد . این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ مشکی با رویه جیر  را فراهم آورده ایم . به همراه این تشک بادی دو عدد کوسن نیز وجود دارد که می توانید از آن ها به عنوان بالشت و یا تکیه گاه استفاده نمایید . همچنین ساک حمل این تشک بادی در اندازه های 46 ×30 ×15 سانتی متر است که کوچک می باشد و با راحتی قابل جا به جایی است .

جنس بدنه : جنس بخش رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . علاوه بر آن این تشک بادی دارای رویه ای مواج می باشد که به گردش هوای میان بدن و سطح تشک کمک شایانی کرده و مانع از تعریق بدن می شود . در بخش زیرین و همچنین کناری این محصول برای بالا بردن استحکام آن از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن : ابعاد تشک بادی داخل خودرو پژو 407 به اندازه های ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیاز های شما عزیزان دارد . همچنین وزن این محصول 3.4 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی : اگر اهل سفر و یا طی کردن مسافت های طولانی با ماشین خود هستید می توانید از این محصول کاربردی برای استفاده در صندلی عقب ماشین بهره ببرید . این تشک بادی صندلی عقب ماشین شما را به محیطی هموار تبدیل می کند تا در مواقع لزوم بتوانید از این محیط برای استراحت استفاده نمایید . تشک بادی داخل خودرو پژو 407 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین پژو
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...