تشک بادی داخل ماشین آریزو 5

intex 003232

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین آریزو 5 با رنگ کرم زیبا و کیفیت ساخت فوق العاده ای که دارد می تواند برای استراحت درون ماشین بسیار کاربردی باشد . تشک بادی ماشین فوق دارای اجزای تشکیل دهنده بدنه مجزا از هم می باشد که در واقع می توان گفت این تشک بادی را به محصولی دو کاره تبدیل کرده است . ستون های نگهدارنده بادی و تشک بادی اصلی این محصول به صورت مجزا از هم ساخته شده اند و به این خاطر شما می توانید از تشک بادی رویه به عنوان تشک بادی یک نفره در چادر مسافرتی خود استفاده کنید . این تشک بادی دارای رویه ای از جنس وینیل مخمل می باشد و در بخش های زیرین و ستون های نگهدارنده از وینیل چرمی استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت . راه اندازی این تشک بادی به راحتی و ظرف مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای توسط انواع پمپ باد دستی و برقی امکان پذیر است و در این راه کار سختی پیش رو نخواهید داشت . البته باید بگوییم که نیازی به خرید پمپ باد به صورت مجزا نخواهید داشت زیرا درون بسته بندی این محصول یک پمپ باد برقی ، دو کوسن بادی و یک ساک حمل دسته دار نیز وجود دارد که شما را از خرید لوازم جانبی بی نیاز می کند . قابلیت تحمل وزن این محصول به صورت استاندارد 150 کیلو گرم می باشد و وزن سبک 4 کیلو گرمی آن باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در پیاده روی ها نیز به همراه خود داشته باشید .


نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری پی وی سی چرم
 جنس کف پی وی سی چرمی دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها  دارای سطح ضد حساسیت و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، پمپ باد برقی ، کوسن بادی


تشک بادی داخل ماشین آریزو 5 یکی از با کیفیت ترین و جذاب ترین تشک های بادی برای استراحت درون ماشین می باشد که برای محیط داخلی ماشین آریزو 5 به خوبی استانداردسازی شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . تشک های بادی داخل ماشین به تازگی در طول سالیان گذشته در بازار عرضه شده اند و قدمت چندان زیادی ندارند اما در همین مدت زمان کوتاه به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کرده و به محبوبیت و فروش فوق العاده ای دست پیدا کنند . اگر شما هم ماشین آریزو 5 دارید و قصد خرید تشک بادی ماشین را کرده اید ، در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از محبوب ترین مدل های تشک بادی ماشین فروشگاه اینتکس تهران را به شما معرفی کنیم .

این تشک بادی ماشین دارای رنگبندی های متنوعی می باشد که بسته به سلیقه ای که دارید می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید . محصول فوق دارای رویه ای مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن را می توان ضد تعریق بودن بدنه دانست . جایی که گردش هوای ایده آلی میان سطح تشک بادی و بدن ایجاد می کند و می توان با خیالی راحت از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کرد . همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید ، ستون های نگهدارنده آن به صورت مجزا از تشک بادی اصلی ساخته شده اند و می توانید به راحتی آن را از بدنه اصلی جدا نمایید . به این ترتیب در واقع با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر درون ماشین ، می توانید از تشک بادی اصلی این محصول به عنوان تشک بادی کمپینگ در محیط های روباز و یا داخل چادر مسافرتی استفاده کنید .

کیفیت ساخت بالای این تشک بادی باعث شده تا مقاومت بالایی در برابر فشار ، ضربه و البته نور خورشید نیز داشته باشد و در این خصوص برای استفاده از آن با محدودیت رو به رو نباشید . در بخش رویه این تشک بادی به دلیل حساسیت بالای استفاده ای که دارد ، از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده شده است . متریالی کاملا ضد حساسیت و راحت که سازگاری بالایی با انواع پوست بدن افراد دارد و می توانید از آن برای انواع پوست بدن از کودک تا بزرگسال استفاده نمایید . همچنین این مواج بودن سطح رویه تشک بادی باعث شده تا از لیز خوردن بدن جلوگیری به عمل آید و بتوانید از آن در هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز استفاده کنید .

بخش های اصلی این تشک بادی که تاثیر بسزایی در تحمل وزن محصول دارد را می توان قسمت های کناری و کف محصول دانست که ساخته شده از وینیل طرح چرم دو لایه می باشد . این نوع وینیل مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و به همین خاطر استحکام و قابلیت تحمل وزن فراتر از استاندارد را برای این محصول پدیدار کرده است . بنابر اعلام برند سازنده این تشک بادی شما عزیزان می توانید تا وزن 150 کیلو گرم از آن استفاده کنید که فراتر از تشک های بادی یک نفره و نزدیک به تشک های بادی دو نفره می باشد . همچنین در جهت سبک نگه داشته شدن وزن این تشک بادی نیز گام های بسیار موثری برداشته شده است و وزن کلی آن را می توان 4 کیلو گرم دانست که نشان از این امر و سهولت در جا به جایی دارد .

به همراه این تشک بادی ماشین پکیج کاملی از لوازم جانبی را می توان مشاهده کرد که کاربردهای خاص خود را دارد . پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین ، دو کوسن بادی با قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی و همچنین یک ساک حمل دسته دار که جا به جایی را به راحت ترین شیوه ممکن امکان پذیر می کند . نمایندگی اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده این محصول در بازار ایران ، آن را با ارزان ترین قیمت و ضمانت کیفیت برای شما فراهم آورده است و همین حالا می توانید آن را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...